SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Stik in een droog stukje broodquote:
Alcoholquote:
Niets mis mee want dubstep.quote:
Wat is er met jou gebeurdquote:
Luister eens door, dat hoort nietquote:
Psst ik doe net of ik geen alcohol drink.quote:
wat doe je me aanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Psst ik doe net of ik geen alcohol drink.
Het is van iemand die het zelf heeft gemaakt denk ik, moet je zijn kanaal eens zienquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
beter houdt ie het bij zn eigen versies
nee die intro sowieso niet dat aangepast heeft ie echt ergens uitgebracht op een EP'tje dat einde enzo weet ik niet, klinkt best vaag.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is van iemand die het zelf heeft gemaakt denk ik, moet je zijn kanaal eens zien
Moet je eens rond 0:50 luisteren, dat is gewoon gefadetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
nee die intro sowieso niet dat aangepast heeft ie echt ergens uitgebracht op een EP'tje dat einde enzo weet ik niet, klinkt best vaag.
doeinquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar ik ga weer, vroeg eruit voor de reis.
Tot ziens
Fijne vakantiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar ik ga weer, vroeg eruit voor de reis.
Tot ziens
quote:
Ja zeg wat is dit nou weerquote:
Verwachte reactie was volkomen verwacht.quote:
Oquote:
Ik wou net zeggen, is je kamer nu al schoon?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:53 schreef Ezell het volgende:
Mijn kledingkast is bijna helemaal netjes.
Dat is iets wat ik altijd mooi opgeruimd moet hebben.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, is je kamer nu al schoon?
Ik moet alleen nog wat dingen op mijn bureau wegleggen. Dan ben ik klaar.quote:
Hoe schoon is het dan? Toch niet Etsu-schoon he?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik moet alleen nog wat dingen op mijn bureau wegleggen. Dan ben ik klaar.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe schoon is het dan? Toch niet Etsu-schoon he?
Ik ben niet bezig met schoonmaakmiddelen of zo hoor. Op dat na is het wel 'Etsu-schoon'.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe schoon is het dan? Toch niet Etsu-schoon he?
Slecht voor de huiselijke sfeer hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met schoonmaakmiddelen of zo hoor. Op dat na is het wel 'Etsu-schoon'.
Normaal niet, maar het was gewoon serieus! Uitgesproken vara van vanavondquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij lacht zeker ook om 'Lilly Putter'?![]()
Slaap zequote:
Ik kwam toen net aan in hotelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
nietslapuh?
Dat is wat ik na m'n natk cursus namelijk doe.. nietslapuh!![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:00 schreef Etsu het volgende:
Ezell, ik heb noedels gekochtkip en oosterse kip geloof ik.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart m'n jongen! yam yam, kwarktaart!
Hoe staat het met de Anus laptop?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dankjewel!
Niet goed, Alternate heeft hem nog steeds niet en nu staat er "waarschijnlijk augustus"![]()
Als het te lang duurt moet ik hem maar ergens anders halen, maar dan is ie wel een stuk duurder. .
Neequote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
dammnnn them!!!
Ik wil hem ook wel aan je verkopen voor een miljoen?
Nog gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:16 schreef Flitskikker het volgende:
Ik had aarbeienkwarktaart op mijn verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd.Dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:15 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb 39 graden koortsBeterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:15 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb 39 graden koortsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Is Etsu daar nu ook?quote:
Jullie zouden toch meeten vandaag?quote:
Ik dacht dat ie vanochtend al was vertrokken, moet maar wat minder denken danquote:
Nee als in thuis-thuisquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Owh, als in thuis-thuis? Niet op vakantie-thuis?
Ketsen, raken, krikken, geven, ontvangen, dat soort goddeloze gedrag.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ketsen, raken, krikken, geven, ontvangen, dat soort goddeloze gedrag.
Ik ben er 2 weken niet geweest (afgezien van gisteravond 2 minuutjes), als dat nog niet was opgevallen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat dat al talloze malen is gezegd.
niet opgevallen, maar ik ben er ook een week niet geweest en wist het zelfsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben er 2 weken niet geweest (afgezien van gisteravond 2 minuutjes), als dat nog niet was opgevallen.
Spannondquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
niet opgevallen, maar ik ben er ook een week niet geweest en wist het zelfs
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben er 2 weken niet geweest (afgezien van gisteravond 2 minuutjes), als dat nog niet was opgevallen.
Gewoon wat sterke drank nuttigenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmorgen was ik net een stuiterbal en retezenuwachtig, nu nietkomt nog wel
Wat is er zo bijzonder dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmorgen was ik net een stuiterbal en retezenuwachtig, nu nietkomt nog wel
In de trein mag het gewoon. Is niet openbaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
Straks word ik opgepakt voor dronkenschap in openbaar.
Je kan al een boete krijgen als je überhaupt alcohol drinkt in het openbaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
Straks word ik opgepakt voor dronkenschap in openbaar.
Kensergeil, zometeen slokje nemen dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
In de trein mag het gewoon. Is niet openbaar.
TREIN IS NIET OPENBAAR EINZZZZquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je kan al een boete krijgen als je überhaupt alcohol drinkt in het openbaar.
Hij zit nu in de trein, dus beweren dat je het niet over de trein had lijkt me onzin.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over de trein.
Lijkt jou ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hij zit nu in de trein, dus beweren dat je het niet over de trein had lijkt me onzin.
Super natuurlijk! Vandaag weer een heerlijk dagje niks gedaan op het werk, de chef is eindelijk met vakantiequote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:54 schreef emzor1994 het volgende:
Lol, vanavond komt snakes on a plane op tvalleen de titel is al hilarisch
Misschien dat 't komt doordat ik al twee weken lang alleen maar vet heb gegeten.quote:
Zeik niet, beter dan hierquote:
Vandaag was het anders wel lekker weer.quote:
Ik vond het anders verrekt koudquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vandaag was het anders wel lekker weer.Niet te warm en niet te koud. Ik kon gewoon zonder jas buiten lopen.
O, ik was 's middags best dicht bij jou in de buurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik was 's middags best dicht bij jou in de buurt.Ik heb lekker de hele dag met koorts in bed gelegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Dan heb je het meestal verdomde heet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb lekker de hele dag met koorts in bed gelegen
Logisch dat je het dan koud hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb lekker de hele dag met koorts in bed gelegen
In bed ja, maar ik werd de muffe lucht zat dus ik dacht ik haal een frisse neus.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan heb je het meestal verdomde heet.
Moh, een beetje, heb net iets van een uur lang gedoucht. Dat helpt altijd een hoopquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Logisch dat je het dan koud hebt.Voel je je nu wel weer wat beter?
quote:
Jeetje, wat lang. Nou ja, het heeft tenminste geholpen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moh, een beetje, heb net iets van een uur lang gedoucht. Dat helpt altijd een hoop
Etisiepepsiepoepsie.quote:
Goede planningquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:47 schreef Etsu het volgende:
5 min ofz, ben er wel bijna
daarna nog bus, wantJordy
zou 11 niet eens halen
dus zie hem pas over n uur ofzo, want de bus is pas om half 12 ofzo
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:47 schreef Etsu het volgende:
5 min ofz, ben er wel bijna
daarna nog bus, wantJordy
zou 11 niet eens halen
dus zie hem pas over n uur ofzo, want de bus is pas om half 12 ofzo
Rennen!quote:
Spannond!quote:
quote:
Ja, rennen gaat 2-3x zo snel hequote:
30 minuten rennen, met bepakking... Strak planquote:
Welke bepakking, een katquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
30 minuten rennen, met bepakking... Strak plan
[Etsu] Topatleetquote:
Hebben we het wel over dezelfde.? Etsu heeft toch een tas bij zichquote:
Jordy moet rennenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hebben we het wel over dezelfde.? Etsu heeft toch een tas bij zich
Dan nog is 30 minuten rennen niet te doenquote:
Hij is lang, dan kan hij vast wel grote stappen nemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan nog is 30 minuten rennen niet te doen
Oja dat is waarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij is lang, dan kan hij vast wel grote stappen nemen.
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet. Straks mag je niet eens naar binnen.![]()
Zo erg hè, soms versta je ze gewoon niet. In de supermarkt moest een keer iemand achter ons helpen omdat wij de man achter de kassa niet begrepenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:03 schreef Etsu het volgende:
De mensen hier praten zo plat als het maar kan
Zit nu te wachten op de bus, nog 20 minuten
En hoe kreeg Jordy het voor elkaarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:07 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens Etsu, hoe kreeg je het eigenlijk bij je ouders voor elkaar? Gewoon "pap mam ik ga slapen bij iemand die ik via internet ken doei" ?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En hoe kreeg Jordy het voor elkaar: 'Mam, pap, er komt een bi-vriend die ik ken van internet vanavond slapen, okey?'
Apart.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
Zo kwam het op neer jam'n moeder vindt bijna alles goed
Misschien moet je gewoon wat beter luisteren of vragen of ze duidelijker spreken. Dat werkt namelijk, communiceren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo erg hè, soms versta je ze gewoon niet. In de supermarkt moest een keer iemand achter ons helpen omdat wij de man achter de kassa niet begrepen
Of gewoon zeggen dat je niet uit Limburg komt en geen dialect verstaat.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon wat beter luisteren of vragen of ze duidelijker spreken. Dat werkt namelijk, communiceren.
Dat is inderdaad nog opmerkelijker, is ie niet alleen thuis dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En hoe kreeg Jordy het voor elkaar: 'Mam, pap, er komt een bi-vriend die ik ken van internet vanavond slapen, okey?'
Mijn moeder vond het al een slecht plan om met zijn 14en naar de Berenkuil te gaan...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
Zo kwam het op neer jam'n moeder vindt bijna alles goed
Heb ik gedaan, maar er kwam alsnog geen enkele verstaanbare klank uit.Volgens mij was ie ook niet helemaal 100quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon wat beter luisteren of vragen of ze duidelijker spreken. Dat werkt namelijk, communiceren.
Het is altijd raar als jij komtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:14 schreef Etsu het volgende:
Emma
Al was ik een meisje en pot, was het dan raar geweest?
Dan kan je het diegene ook niet echt kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog opmerkelijker, is ie niet alleen thuis dan?
[..]
Mijn moeder vond het al een slecht plan om met zijn 14en naar de Berenkuil te gaan...
[..]
Heb ik gedaan, maar er kwam alsnog geen enkele verstaanbare klank uit.Volgens mij was ie ook niet helemaal 100
Ja, ik kan begrijpen dat ie moe wordt van jou.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jordy is moe, hij moet naar bedje toe.
Shut the fuck up Donny!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jordy is moe, hij moet naar bedje toe.
combobreakerquote:
Zal je zien dat ze de hele dag gaan FOK!kenquote:Op zondag 31 juli 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
Het zal hier de komende dagen vast rustiger zijn nu Etsu weg is.
Ja, drie dagen lang.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze de hele dag gaan FOK!ken
Met aardbeienkwarktaart.quote:
Haha, geluktquote:
Ik ga onderduiken nu, ik ben bangquote:
En wat nou als ik zeg dat ik aardbeienkwarktaart hier heb staan?quote:
Dan kom ik de kwarktaart halen.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En wat nou als ik zeg dat ik aardbeienkwarktaart hier heb staan?
Hoi.quote:
JA MAAR DAT IS DUS JUIST DE GRAP IK HEB GEEN KWARKTAARTquote:
OH MY GAAAWWWD, TE GEAAAAK.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
JA MAAR DAT IS DUS JUIST DE GRAP IK HEB GEEN KWARKTAART![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dat klinkt zwaar poetisch man, diepquote:Op zondag 31 juli 2011 00:38 schreef Dastan het volgende:
jezus, breek ik toch zo in
in een aantal onderonsjes
ik vertrek wel weder
doei allen
dat verdient niet poëtisch genoemd te wordenquote:
Jijquote:Op zondag 31 juli 2011 00:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
dat verdient niet poëtisch genoemd te worden
pas als ik op mijn vierentwintigste iets als
Desolation Row op papier krijg
dan mag je me bejubelen
tot dan kijk op me neer en veracht mijn
eenvoudige woorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2011 00:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jijik voel mij enigszins vereerd doch is dat onterechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want zoals ik al zei zijn mijn woorden verwerpelijk
vergeleken bij de magische zinnen van de grootmeesters
Dylan en de heer Leonard Cohen
desondanks waardeer ik jouw aanmoediging en wie weet
zal ik eens net zulke dichterlijke meesterwerkjes neer weten te zetten
zoals al zoveel lieden hebben gedaan
Baasquote:Op zondag 31 juli 2011 00:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik voel mij enigszins vereerd doch is dat onterecht
want zoals ik al zei zijn mijn woorden verwerpelijk
vergeleken bij de magische zinnen van de grootmeesters
Dylan en de heer Leonard Cohen
desondanks waardeer ik jouw aanmoediging en wie weet
zal ik eens net zulke dichterlijke meesterwerkjes neer weten te zetten
zoals al zoveel lieden hebben gedaan
Leeft Jordy nogquote:
Hoezo?quote:Op zondag 31 juli 2011 12:51 schreef Kaasrol het volgende:
Heb de hele nacht wakker gelegen, leek wel alsof er een baksteen in mijn longen zat.
Omdat ziek, ik kreeg bijna geen luchtquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nieuwe knaller van deze Duitse bfaalhazen.
Oke, ik vind het gewoon geen goede muziekquote:Op zondag 31 juli 2011 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoezo faalhazen? Dikke culthelden zijn het, niemand zegt dat het muzikaal gezien goed is, maar het is wel geniaal, vind ik zelf.
Lenovoquote:Op zondag 31 juli 2011 16:23 schreef luukieboy2 het volgende:
Net een Lenovo gekocht, zo gaan werken en morgen mijn kamer in gaan richten. Druk, druk, druk.
Ik ga een Asus nemen.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:25 schreef luukieboy2 het volgende:
Eh, nee, een van de degelijkste laptops + onwijs goede service. Jij gebruikt zeker Acer.
Hoe warm is het daar nu?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niks mis met Acer, ik heb mijn laptop al 4 jaar en doet het nog prima.
Omdat ze goedkoop zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 16:27 schreef luukieboy2 het volgende:
Waarom neemt elk bedrijf dat een beetje een laptop nodig heeft dan een Lenovo. En ja, er zullen redelijk goede Acer's tussen zitten, maar je hoort toch veel verhalen over kapotte gevalletjes.
Ik zou daar spontaan sterven.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze zeggen dat het 50 graden hier is Kikkah.
Ik ook.quote:
Mag ik m'n prijs inruilen voor een wasmachine?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je hebt gewonnen: een reis naar het land van Aladdin.
Nee, sorry.quote:
Zie hierboven.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mag ik m'n prijs inruilen voor een wasmachine?
Groot gelijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb je mail gelezen Dastan, mail je later wel terug. Geen zin in hotmail nu.
quote:
Met het vliegtuig toch gewoon, ik kom jullie ophalen op het vliegveld en dan gaan we heerlijk eten.quote:
ik wil niet naar vijftig gradenquote:Op zondag 31 juli 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Met het vliegtuig toch gewoon, ik kom jullie ophalen op het vliegveld en dan gaan we heerlijk eten.
Ik wil ook niet naar vijftig gradenquote:Op zondag 31 juli 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Met het vliegtuig toch gewoon, ik kom jullie ophalen op het vliegveld en dan gaan we heerlijk eten.
WEL GODVERDOMMquote:
E ALSOF IK DAT WEL WILDE. JEZUS BEN JIJ NOU EEN MAN OF NIET?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil ook niet naar vijftig graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |