Ik ga een Asus nemen.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:25 schreef luukieboy2 het volgende:
Eh, nee, een van de degelijkste laptops + onwijs goede service. Jij gebruikt zeker Acer.
Hoe warm is het daar nu?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niks mis met Acer, ik heb mijn laptop al 4 jaar en doet het nog prima.
Omdat ze goedkoop zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 16:27 schreef luukieboy2 het volgende:
Waarom neemt elk bedrijf dat een beetje een laptop nodig heeft dan een Lenovo. En ja, er zullen redelijk goede Acer's tussen zitten, maar je hoort toch veel verhalen over kapotte gevalletjes.
Ik zou daar spontaan sterven.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze zeggen dat het 50 graden hier is Kikkah.
Ik ook.quote:
Mag ik m'n prijs inruilen voor een wasmachine?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je hebt gewonnen: een reis naar het land van Aladdin.
Nee, sorry.quote:
Zie hierboven.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mag ik m'n prijs inruilen voor een wasmachine?
Groot gelijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb je mail gelezen Dastan, mail je later wel terug. Geen zin in hotmail nu.
quote:
Met het vliegtuig toch gewoon, ik kom jullie ophalen op het vliegveld en dan gaan we heerlijk eten.quote:
ik wil niet naar vijftig gradenquote:Op zondag 31 juli 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Met het vliegtuig toch gewoon, ik kom jullie ophalen op het vliegveld en dan gaan we heerlijk eten.
Ik wil ook niet naar vijftig gradenquote:Op zondag 31 juli 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Met het vliegtuig toch gewoon, ik kom jullie ophalen op het vliegveld en dan gaan we heerlijk eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |