Ik ben er 2 weken niet geweest (afgezien van gisteravond 2 minuutjes), als dat nog niet was opgevallen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat dat al talloze malen is gezegd.
niet opgevallen, maar ik ben er ook een week niet geweest en wist het zelfsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben er 2 weken niet geweest (afgezien van gisteravond 2 minuutjes), als dat nog niet was opgevallen.
Spannondquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
niet opgevallen, maar ik ben er ook een week niet geweest en wist het zelfs
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben er 2 weken niet geweest (afgezien van gisteravond 2 minuutjes), als dat nog niet was opgevallen.
Gewoon wat sterke drank nuttigenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmorgen was ik net een stuiterbal en retezenuwachtig, nu nietkomt nog wel
Wat is er zo bijzonder dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmorgen was ik net een stuiterbal en retezenuwachtig, nu nietkomt nog wel
In de trein mag het gewoon. Is niet openbaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
Straks word ik opgepakt voor dronkenschap in openbaar.
Je kan al een boete krijgen als je überhaupt alcohol drinkt in het openbaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
Straks word ik opgepakt voor dronkenschap in openbaar.
Kensergeil, zometeen slokje nemen dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
In de trein mag het gewoon. Is niet openbaar.
TREIN IS NIET OPENBAAR EINZZZZquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je kan al een boete krijgen als je überhaupt alcohol drinkt in het openbaar.
Hij zit nu in de trein, dus beweren dat je het niet over de trein had lijkt me onzin.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over de trein.
Lijkt jou ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hij zit nu in de trein, dus beweren dat je het niet over de trein had lijkt me onzin.
Super natuurlijk! Vandaag weer een heerlijk dagje niks gedaan op het werk, de chef is eindelijk met vakantiequote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:54 schreef emzor1994 het volgende:
Lol, vanavond komt snakes on a plane op tvalleen de titel is al hilarisch
Misschien dat 't komt doordat ik al twee weken lang alleen maar vet heb gegeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |