Ik kwam toen net aan in hotelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
nietslapuh?
Dat is wat ik na m'n natk cursus namelijk doe.. nietslapuh!![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:00 schreef Etsu het volgende:
Ezell, ik heb noedels gekochtkip en oosterse kip geloof ik.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart m'n jongen! yam yam, kwarktaart!
Hoe staat het met de Anus laptop?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dankjewel!
Niet goed, Alternate heeft hem nog steeds niet en nu staat er "waarschijnlijk augustus"![]()
Als het te lang duurt moet ik hem maar ergens anders halen, maar dan is ie wel een stuk duurder. .
Neequote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
dammnnn them!!!
Ik wil hem ook wel aan je verkopen voor een miljoen?
Nog gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:16 schreef Flitskikker het volgende:
Ik had aarbeienkwarktaart op mijn verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd.Dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:15 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb 39 graden koortsBeterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:15 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb 39 graden koortsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Is Etsu daar nu ook?quote:
Jullie zouden toch meeten vandaag?quote:
Ik dacht dat ie vanochtend al was vertrokken, moet maar wat minder denken danquote:
Nee als in thuis-thuisquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Owh, als in thuis-thuis? Niet op vakantie-thuis?
Ketsen, raken, krikken, geven, ontvangen, dat soort goddeloze gedrag.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ketsen, raken, krikken, geven, ontvangen, dat soort goddeloze gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |