SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Stik in een droog stukje broodquote:
Alcoholquote:
Niets mis mee want dubstep.quote:
Wat is er met jou gebeurdquote:
Luister eens door, dat hoort nietquote:
Psst ik doe net of ik geen alcohol drink.quote:
wat doe je me aanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Psst ik doe net of ik geen alcohol drink.
Het is van iemand die het zelf heeft gemaakt denk ik, moet je zijn kanaal eens zienquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
beter houdt ie het bij zn eigen versies
nee die intro sowieso niet dat aangepast heeft ie echt ergens uitgebracht op een EP'tje dat einde enzo weet ik niet, klinkt best vaag.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is van iemand die het zelf heeft gemaakt denk ik, moet je zijn kanaal eens zien
Moet je eens rond 0:50 luisteren, dat is gewoon gefadetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
nee die intro sowieso niet dat aangepast heeft ie echt ergens uitgebracht op een EP'tje dat einde enzo weet ik niet, klinkt best vaag.
doeinquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar ik ga weer, vroeg eruit voor de reis.
Tot ziens
Fijne vakantiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar ik ga weer, vroeg eruit voor de reis.
Tot ziens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |