30 minuten rennen, met bepakking... Strak planquote:
Welke bepakking, een katquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
30 minuten rennen, met bepakking... Strak plan
[Etsu] Topatleetquote:
Hebben we het wel over dezelfde.? Etsu heeft toch een tas bij zichquote:
Jordy moet rennenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hebben we het wel over dezelfde.? Etsu heeft toch een tas bij zich
Dan nog is 30 minuten rennen niet te doenquote:
Hij is lang, dan kan hij vast wel grote stappen nemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan nog is 30 minuten rennen niet te doen
Oja dat is waarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij is lang, dan kan hij vast wel grote stappen nemen.
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet. Straks mag je niet eens naar binnen.![]()
Zo erg hè, soms versta je ze gewoon niet. In de supermarkt moest een keer iemand achter ons helpen omdat wij de man achter de kassa niet begrepenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:03 schreef Etsu het volgende:
De mensen hier praten zo plat als het maar kan
Zit nu te wachten op de bus, nog 20 minuten
En hoe kreeg Jordy het voor elkaarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:07 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens Etsu, hoe kreeg je het eigenlijk bij je ouders voor elkaar? Gewoon "pap mam ik ga slapen bij iemand die ik via internet ken doei" ?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En hoe kreeg Jordy het voor elkaar: 'Mam, pap, er komt een bi-vriend die ik ken van internet vanavond slapen, okey?'
Apart.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
Zo kwam het op neer jam'n moeder vindt bijna alles goed
Misschien moet je gewoon wat beter luisteren of vragen of ze duidelijker spreken. Dat werkt namelijk, communiceren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo erg hè, soms versta je ze gewoon niet. In de supermarkt moest een keer iemand achter ons helpen omdat wij de man achter de kassa niet begrepen
Of gewoon zeggen dat je niet uit Limburg komt en geen dialect verstaat.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon wat beter luisteren of vragen of ze duidelijker spreken. Dat werkt namelijk, communiceren.
Dat is inderdaad nog opmerkelijker, is ie niet alleen thuis dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En hoe kreeg Jordy het voor elkaar: 'Mam, pap, er komt een bi-vriend die ik ken van internet vanavond slapen, okey?'
Mijn moeder vond het al een slecht plan om met zijn 14en naar de Berenkuil te gaan...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
Zo kwam het op neer jam'n moeder vindt bijna alles goed
Heb ik gedaan, maar er kwam alsnog geen enkele verstaanbare klank uit.Volgens mij was ie ook niet helemaal 100quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon wat beter luisteren of vragen of ze duidelijker spreken. Dat werkt namelijk, communiceren.
Het is altijd raar als jij komtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:14 schreef Etsu het volgende:
Emma
Al was ik een meisje en pot, was het dan raar geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |