hier moet ik al de hele tijd aan denkenquote:Arme Assepoesje...
Is ze even rustig binnen, gaan die wijven kerels weer beginnen !
Assepoesje, Assepoesje. Assepoester !!!
Assepoesje, Assepoesje, dag en nacht weer Assepoesje!
Ga de was doen ! Strijk de kleren !
Kom naar hier ! Ga naar boven !
Kook het eten, ga serveren.
Ze laten haar maar sloven!
Ze ploetert tot ze duizeld, ach dat arme lieve snoesje,
maar zij maar roepen : Ga weer werken, Assepoesje !
Ja, steeds maar werken...
quote:
Maar ze krijgen er wel een fijne caravan voor terug.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:21 schreef Karina het volgende:
Wat een achterlijk gedoe is dat, meisjes half verkrachten en het noramal vinden.
en 12 kotersquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar ze krijgen er wel een fijne caravan voor terug.
Ah dus zo is Bassie dus toch aan die caravan gekomenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar ze krijgen er wel een fijne caravan voor terug.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ah dus zo is Bassie dus toch aan die caravan gekomen
Youtube zo heb ik ze allemaal al gezienquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:24 schreef fratsman het volgende:
En dat was het alweer. Ik kan volgende week niet kijken. Of ik moet RTL4 op Mallorca ontvangen.
Animal planet...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nbog NOOIT gekeken, ik weet niet eens op welk nummer dat zit bij mijl.
En niet te vergeten:'extreme couponing'quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarnet iemand met een ballonnenfetisj![]()
Dat is precies hoe ik er ook over denk, daarom ga ik het ook nooit meer kijken. Krijg gewoon een naar gevoel als ik daar naar kijk, dat is toch niet "leuk" om uberhaupt naar te kijken?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:40 schreef Sosha het volgende:
Ik zag vanavond voor de eerste keer BFGWMijn God... alles wat ik wil zeggen is hier eigenlijk al gezegd... wat een verschrikkelijke vrouwonvriendelijke 'cultuur'
. Die security die ook stil stond bij de deur en niets deed toen dat meisje die tent 'uitgegrabd' werd... Dat is toch niet normaal?!
Ik ook zojuist pas de drie eerste afleveringen bekeken. Ik ben in shock. Wtf! Die mannen verdienen een pak slaag, die ouders opvoedlessen (vreselijk die mini-sletten etc.)...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:40 schreef Sosha het volgende:
Ik zag vanavond voor de eerste keer BFGWMijn God... alles wat ik wil zeggen is hier eigenlijk al gezegd... wat een verschrikkelijke vrouwonvriendelijke 'cultuur'
. Die security die ook stil stond bij de deur en niets deed toen dat meisje die tent 'uitgegrabd' werd... Dat is toch niet normaal?!
Goede vraag! Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:24 schreef Lily1987 het volgende:
Weet iemand of er ook reacties zijn geweest van Britse politici op deze uitzendingen? En of het tot verscherping van het toezicht op deze groep heeft geleid?
Er komen verschillende dingen in voor die bij de wet verboden zijn in het Verenigd Koninkrijk (aanranding, mishandeling, het van school halen van kinderen onder de 16 jaar).
http://en.wikipedia.org/wiki/Irish_Travellerquote:Op zondag 31 juli 2011 23:53 schreef Injetta het volgende:
Wat is eigenlijk de oorsprong van deze mensen? Sinds wanneer zijn ze woonwagenbewoners geworden? Waar komen die rare gewoontes vandaan ???
Bedankt!quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:04 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Irish_Traveller
Klopt. Om je laatste vraag te beantwoorden, volgens mij zit het grootste probleem in dat deze groep weinig onderwijs heeft genoten en dat ze hun eigen cultuur heel erg afschermen. Komt weinig frisse wind binnen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:39 schreef Injetta het volgende:
[..]
Bedankt!
Alleen is er dus niet zoveel bekend van hun oorsprong.
Gewoon doen. Je kunt het altijd nog uitzettenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:04 schreef Sosha het volgende:
Ik twijfel of ik 't wel wil zien![]()
Is mijn nieuwsgierigheid groter dan mijn walging..? Hmm..
Hier THquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
Roos waar ben je........goedenavond all
Boven je schele. Zat de jurk voor je ogen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
Roos waar ben je........goedenavond all
Roos der roze plutje prikte in me oogquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boven je schele. Zat de jurk voor je ogen?
Vast niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Zullen ze bij de Travlers homo's accepteren?
Ik betwijfel het..
Dat stampen ze eruit, vrees ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik betwijfel het..
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik betwijfel het..
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik betwijfel het..
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat de homo daar echt in de caravankast moet blijven
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Denk het ook, anders kan je vast al 6 planken bestellen
Nee man, dat is zondequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, wij moeten ons eigen volk opzetten
Gaan we Miljoenenvilla's kapen, een eigen taal ontwikkelen, en de hele dag schoonmaken en bier drinken!
of beter nog, schoonmaken met bier!
Das zonde.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
of beter nog, schoonmaken met bier!
Watten neukenquote:
My glasses, my glasses! I can't be seen without my glasses!quote:
Amenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:35 schreef Toverheks het volgende:
hij noemt alles op wat een vrouw moet doen
quote:
Maakt het echter, meteen de hemel invliegen.quote:
Zoeen a la Michael Jackson, die oplicht als je er op staat?quote:
ja mijn moppie mijn lekkere heerlijke groningse worstquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
je weet toch, lekkere negerin van me!
*wantsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zoeen a la Michael Jackson, die oplicht als je er op staat?
Me too!quote:
Dat is pas bij de begrafenis.quote:
Kebab?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
NEEEEE, TYF OP MET JE ACTIE
ik heb ook honger!
Ik spoel gewoon terug naar de Beach Boysquote:
Dan moeten ze ook naar de McD.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
sipkema hakt er goed in bij me, giro 555 mensen gewoon doen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:40 schreef Toverheks het volgende:
was gisteren een vrouw heeft in 1 nacht 4 van haar 5 kinderen moeten begraven moest echt traantje weg pinken
Waarover? Ik wi lhet ook wetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, Benny.. heb je nog vuige roddels, of leuke grapjes?
DM!
Krijgen ze gelijk een gratis glasquote:
in de hoorn, echt 4 kinderen moest ze begraven was zo triest ze had nog 1 kind over van een jaar of 6.......quote:
jeetje wat verschrikkelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in de hoorn, echt 4 kinderen moest ze begraven was zo triest ze had nog 1 kind over van een jaar of 6.......
Denk dat ze de hoorn van afrike bedoeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
jeetje wat verschrikkelijk![]()
![]()
was dat op tv of ken je die vrouw?
Jaaa!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ruiten ingooien bij Carglass vanwege hun baggerreclames, zou dat leuk zijn?
nee was op tv voor giro 555 ja dan wordt je weer op de feiten gedrukt dat wij het maar heel goed hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
jeetje wat verschrikkelijk![]()
![]()
was dat op tv of ken je die vrouw?
oh zo..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee was op tv voor giro 555 ja dan wordt je weer op de feiten gedrukt dat wij het maar heel goed hebben
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ruiten ingooien bij Carglass vanwege hun baggerreclames, zou dat leuk zijn?
Wat dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, Benny.. heb je nog vuige roddels, of leuke grapjes?
DM!
Ontplofte jurk (geen idee)quote:
Het zijn ook kampers.quote:
hahahhahaaaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
Kijk, zij gaan ook voor dat gratis glas.
Terwijl ze al maanden aan het zorgen is voor de catering.quote:
ik zeg, ik denk maar nietsquote:
Neehhh.. is de hele serie al zo.. die willen niet bekend staam als een travler denk ik..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
2 meiden willen niet in beeld zeker temeiers
Is het ook nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:49 schreef Karina het volgende:
Je kunt bijna niet geloven dat dit echt is
Maar wat een jetsersquote:
Tetten!quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is net alsof je naar de inloop van de Toppers zit te kijken.
Plastisch chirurgie, denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:51 schreef roos85 het volgende:
die uil schijt straks d'r hele jurk onder
Jaaah. OMG!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Zagen jullie die dikke met roze en zwart jurkje.... DIE OOG MAKE UP!
Die ballen moeten nog indalen, gok ik zo. Alhoewel, als die grieten op hun twaalfde al cup dubbel D hebben...quote:
Dealen.quote:
Dit is de kermis, straks gaan ze touwtje trekken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Damn, dat soort meubels kun je toch gewoon winnen op de kermis?
Ik woon naast zo'n winkel. Geniaal spul wat daar binnen staat hoor!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:54 schreef Karina het volgende:
Ik ken ook zo een winkel, wat een kitschzooi.
Schroot verdiend goedquote:
Nagtegaalquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:54 schreef Karina het volgende:
Ik ken ook zo een winkel, wat een kitschzooi.
Amsterdam Noord?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik woon naast zo'n winkel. Geniaal spul wat daar binnen staat hoor!
Rotterdam- Zuidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |