abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 augustus 2011 @ 07:01:31 #151
184769 crew  Deisyy
pi_101030413
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 01:09 schreef childintime het volgende:

[..]

Maar ik wil helemaal niet 24/7 bereikbaar zijn :N Het probleemoplossend vermogen van deze generatie jongeren is dramatisch. Voor iedere scheet en donderslag bellen ze iemand. Wij moesten dat vroeger allemaal zelf oplossen. Wij hadden geen mobieltjes; wij moesten zelf ter plekke een oplossing vinden. Dat is wel iets wat ik zorgelijk vind. Veel jongeren zouden niet weten hoe te overleven als we bv een week zonder stroom zouden zitten..... :')
Zou je zelf wel weten wat je moest doen als je een week zonder stroom zou komen te zitten? ;)

Naja, vroeger was alles sowieso beter :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 22 augustus 2011 @ 07:51:44 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101030594
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 01:09 schreef childintime het volgende:

[..]

Maar ik wil helemaal niet 24/7 bereikbaar zijn :N Het probleemoplossend vermogen van deze generatie jongeren is dramatisch. Voor iedere scheet en donderslag bellen ze iemand. Wij moesten dat vroeger allemaal zelf oplossen. Wij hadden geen mobieltjes; wij moesten zelf ter plekke een oplossing vinden. Dat is wel iets wat ik zorgelijk vind. Veel jongeren zouden niet weten hoe te overleven als we bv een week zonder stroom zouden zitten..... :')
Mwah, ik heb er ook een van 19 en ik herken dat veel meer in de problemen komen en gebrek aan zelfoplossend vermogen niet, het is IMHO niet iets van de generatie.
Zul je net zien dat hij straks belt omdat hij in Parijs een probleem heeft :')

Ik denk dat mijn post-puber een week zonder stroom beter redt dan ik...

Oh, en je mobieltje uitzetten werkt prima tegen 24/7 bereikbaar zijn, en tegen pubers die al bellen als ze denken dat ze een scheet moeten laten.
Als het echt ernstig is bellen ze wel naar de vaste lijn, papa, opa & oma, tante Annie...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101033085
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 07:01 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zou je zelf wel weten wat je moest doen als je een week zonder stroom zou komen te zitten? ;)

In ieder geval niet op FOK! om hulp- vragen of een Klaagbaaktopic openen over het onbreken van electra }:| want geen mobiel internet. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Moderator maandag 22 augustus 2011 @ 11:28:22 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_101034266
Ik lees iets over een GSM met een radio, ik heb thuis nog een reservetoestel liggen, een oude Nokia (ik weet even niet het model, een kleine, zilverkleurige), die heeft ook een FM radio.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_101041476
quote:
99s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:56 schreef Karina het volgende:
Graag een beetje on topic blijven hier :+

Stel: ik wil een nieuwe mobiel, niet teveel fratsen, wel GPS, iemand een tip?
Ai, geen gps...
Farts are jazz to assholes
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:43:22 #156
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_101113067
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 07:01 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik zou er geen probleem mee hebben; wat mij betreft mag er een megainfectie uitbreken waar 3 kwart van de wereld aan ten onder gaat (en dus die kwart overlevers zich maar moeten zien te redden ;) ) Dit lijkt me helemaal geweldig; back to basic....Terug naar wie we zijn, overleven als zoogdier.... Ik zou het alleen wel erg graag mee willen maken ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:48:06 #157
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_101113243
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 07:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, ik heb er ook een van 19 en ik herken dat veel meer in de problemen komen en gebrek aan zelfoplossend vermogen niet, het is IMHO niet iets van de generatie.
Zul je net zien dat hij straks belt omdat hij in Parijs een probleem heeft :')

Ik denk dat mijn post-puber een week zonder stroom beter redt dan ik...

Oh, en je mobieltje uitzetten werkt prima tegen 24/7 bereikbaar zijn, en tegen pubers die al bellen als ze denken dat ze een scheet moeten laten.
Als het echt ernstig is bellen ze wel naar de vaste lijn, papa, opa & oma, tante Annie...
Maar de vaste lijn hebben dus veel ouders/ familieleden niet meer.......

Toen ik haar laatst vroeg waarom ze altijd mij belt en niet vader zei ze dat ze zich bij mij altijd veilig voelt en niet bij hem.....
pi_101115371
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:43 schreef childintime het volgende:

[..]

Ik zou er geen probleem mee hebben; wat mij betreft mag er een megainfectie uitbreken waar 3 kwart van de wereld aan ten onder gaat (en dus die kwart overlevers zich maar moeten zien te redden ;) ) Dit lijkt me helemaal geweldig; back to basic....Terug naar wie we zijn, overleven als zoogdier.... Ik zou het alleen wel erg graag mee willen maken ;)
Ga in een tentje op een natuurcamping zitten en je komt in de buurt. :+
Optimist tot in de kist
  woensdag 24 augustus 2011 @ 02:29:12 #159
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101115498
Blackberry Bold 9700 hiero :)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 07:38:08 #160
9859 crew  Karina
Woman
pi_101116859
quote:
}:| Wel een schattig ding.Geen GPS inderdaad ;)
niet zo tof doen
pi_101125944
Ik ben dan geen 40+ maar wel op zoek naar een simpele telefoon. dus echt simpel, bellen smsen meer hoeft ie niet te kunnen :D zat te denken aan een 3310 of iets in die richting.

oh en de batterij moet langer dan 2 dagen meegaan :)

iemand suggesties ?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 00:49:12 #162
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_101154367
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 02:10 schreef trovey het volgende:

[..]

Ga in een tentje op een natuurcamping zitten en je komt in de buurt. :+
Maar dan irriteer ik me weer aan al die "geitenwollensokkenrockers" :') Ik wil nl wel een peuk, een kop koffie en een comfortabele douche......Ik wil liever geen zand op de plek waar ik slaap en mijn kleren opberg _O-
  donderdag 25 augustus 2011 @ 00:54:43 #163
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_101154592
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:49 schreef Weissman het volgende:
Ik ben dan geen 40+ maar wel op zoek naar een simpele telefoon. dus echt simpel, bellen smsen meer hoeft ie niet te kunnen :D zat te denken aan een 3310 of iets in die richting.

oh en de batterij moet langer dan 2 dagen meegaan :)

iemand suggesties ?
De 3310 idd _O_ . Maar waar haal je die nu nog vandaan? Dochter heeft ook destijds een 55 (ofziets nog wat) gehad van Nokia. Die konden ook tegen regen en laten vallen. Ik moet zeggen dat mijn C3 een goede batterij heeft. Veel beter dan mijn vorige Nokia slide. Ik blijf echter nog steeds de maat van de telefoon onhandig vinden. Ik wil met 1 hand kunnen smsen en dat kan met dat ding niet.
pi_101154783
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 00:54 schreef childintime het volgende:

[..]

De 3310 idd _O_ . Maar waar haal je die nu nog vandaan? Dochter heeft ook destijds een 55 (ofziets nog wat) gehad van Nokia. Die konden ook tegen regen en laten vallen. Ik moet zeggen dat mijn C3 een goede batterij heeft. Veel beter dan mijn vorige Nokia slide. Ik blijf echter nog steeds de maat van de telefoon onhandig vinden. Ik wil met 1 hand kunnen smsen en dat kan met dat ding niet.
Nokia c1 komt denk ik het meest in de buurt als je iets nieuws zoekt. 50 euo simlockvrij.
pi_101155186
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 00:54 schreef childintime het volgende:

[..]

ik vind 't zo'n Blackberry wannabe telefoon, die c3. No offence ;)
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 25 augustus 2011 @ 01:18:12 #166
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_101155604
quote:
11s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:07 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ik vind 't zo'n Blackberry wannabe telefoon, die c3. No offence ;)
Ja, maar er was op dat moment niets simpelers te vinden in die telefoonwinkels. Ik had liever iets kleiners gehad. Iets wat simpeler werkte. Mijn enige eis is een radio en iets wat simpel is. De enige optie bij de telefoonwinkel was op dat moment een C3 en daar stonden die verkopers al om te lachen _O-
pi_101157361
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 00:49 schreef childintime het volgende:

[..]

Maar dan irriteer ik me weer aan al die "geitenwollensokkenrockers" :') Ik wil nl wel een peuk, een kop koffie en een comfortabele douche......Ik wil liever geen zand op de plek waar ik slaap en mijn kleren opberg _O-
Nep-survivor. :{w :+
Optimist tot in de kist
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:05:06 #168
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_101196663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 02:08 schreef trovey het volgende:

[..]

Nep-survivor. :{w :+
:D

Maar als echt 3 kwart van de wereldbevolking zou uitsterven dan is er altijd wel ergens een leeg huis waar ik in kan slapen :D

Koffie is er dan altijd, net als peuken, dus kan ik lekker 's morgens van de rust om me heen genieten en een uurtje wakker worden _O-
pi_101198459
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:05 schreef childintime het volgende:

[..]

:D

Maar als echt 3 kwart van de wereldbevolking zou uitsterven dan is er altijd wel ergens een leeg huis waar ik in kan slapen :D

Koffie is er dan altijd, net als peuken, dus kan ik lekker 's morgens van de rust om me heen genieten en een uurtje wakker worden _O-
Moet je niet in mijn huis terechtkomen :P , geen rokers hier en wat betreft koffie zit je ook niet goed. :')
Optimist tot in de kist
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 01:19:11 #170
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_101198980
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:01 schreef trovey het volgende:

[..]

Moet je niet in mijn huis terechtkomen :P , geen rokers hier en wat betreft koffie zit je ook niet goed. :')
Die neem ik dan gewoon ergens anders mee :+
pi_101868602
je hoeft ook niet 24/7 bereikbaar te zijn als je je nergens aanmeld bent? en met ene normaale telefoon ben je toch ook 24/7 bereikbaar? je kunt constant bellen en smsen
I guess because I'm popular, That makes me a pop star.
pi_101889874
ik heb gewoon een abbo die 2 jaar duurt
en na 2 jaar mag ik weer een nieuwe mobiel uitzoek
blijf dus wel aardig bij de tijd
wil ook niet 24/7 bereikbaar zijn
maar het is wel makkelijk dat je bereikbaar ben (noodgevallen)
  donderdag 15 september 2011 @ 02:06:55 #173
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_101965647
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 08:47 schreef rennecke het volgende:
ik heb gewoon een abbo die 2 jaar duurt
en na 2 jaar mag ik weer een nieuwe mobiel uitzoek
blijf dus wel aardig bij de tijd
wil ook niet 24/7 bereikbaar zijn
maar het is wel makkelijk dat je bereikbaar ben (noodgevallen)
Ja dat. Als ik een lange dienst werk (22 uur) wil ik voor dochter bereikbaar zijn. Maar niet via ping, wat zij dus wel handig vond :') Als het echt nodig is kan ze me gewoon bellen of smsen. Ik neem alleen nooit meer 2 jaars abo's. Als na een jaar je telefoon kapot is, moet je zelf een andere gaan kopen. Ik neem alleen nog maar 1 jarige abo's. Nog steeds werkt mijn Nokia prima. Eens per week opladen en de hele week doet'ie het weer; dit lijkt de duurzaamheid van de oude, vertrouwde Nokia weer te zijn ^O^ (alleen het onhandige smsen blijf ik vervelend vinden :( )
pi_101967583
vind smsen ook niks
krijg wel eens een sms van me dochter
helemaal vol met sms taal
heb dan wel eens wat staat daar nou
en als je kijk hoe snel ze een sms sturen
ik moet iedere letter zoeken maar als je kijk hoe snel die kids dat doen.
  vrijdag 16 september 2011 @ 01:30:11 #175
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_102005171
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 09:13 schreef rennecke het volgende:
vind smsen ook niks
krijg wel eens een sms van me dochter
helemaal vol met sms taal
heb dan wel eens wat staat daar nou
en als je kijk hoe snel ze een sms sturen
ik moet iedere letter zoeken maar als je kijk hoe snel die kids dat doen.
Zij smsen met 2 handen. Vandaar dat ik het vervelend blijf vinden. Ik sms met 1 hand. Dan is een qwerty toetsenbordje heel onhandig. Maar ik wil, terwijl ik sms, ook nog andere dingen doen (fietsen, boodschappen doen, hond uitlaten). Gelukkig schrijft zij redelijk Nederlands (naar mij toe iig), maar daar hamer ik dus ook al op zolang ze kan schrijven :D
  vrijdag 16 september 2011 @ 08:45:36 #176
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_102007411
Ik zelf heb een 2e hands iPhone 3G wel prepaid via zo'n jongere provider(blyk) zij denken dat ik 17 ben , ben zelf 37.
Nu kan ik gratis naar mijn Dochter bellen en 1000 sms-jes versturen voor 10 euro per 3 maand , en als ik meer wil, zeg internet op mijn mobiel kan dat per maand, en omdat er in het begin iets fout ging krijg ik niet eens reclame.

Gebruik mijn iPhone echt heel veel, thuis vooral op internet, veel Fok, veel nieuws, mail, geregeld sms en bellen vrijwel nooit, ben eigenlijk niet zo'n beller.

Ook spelletjes als wordfeud zijn zo lekker!
Whatsapp nu ook ontdekt dacht voorheen dat ik nooit 1000 sms zou kunnen sturen in de maand , heb deze maand al 800+ berichten verzonden , oeps.
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 10:15:35 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_102009307
SMS'en doe ik nooit, ik heb niet eens een SMS bundel, ALS ik een keer een SMS stuur kost me dat geloof ik 0,25, dus dat doe ik zo min mogelijk.

Ik bel liever of als het niet dringend is stuur ik een email. Internet op mijn telefoon heb ik niet nodig, want ik ben of thuis of op mijn werk of in de auto (en internetten in de auto lijkt me niet zo handig) of ik ben boodschappen doen/de stad in en dan hoef ik ook niet te internetten. Als ik boodschappen doe neem ik mijn telefoon niet eens mee.
niet zo tof doen
pi_102010618
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:15 schreef Karina het volgende:
SMS'en doe ik nooit, ik heb niet eens een SMS bundel, ALS ik een keer een SMS stuur kost me dat geloof ik 0,25, dus dat doe ik zo min mogelijk.

Ik bel liever of als het niet dringend is stuur ik een email. Internet op mijn telefoon heb ik niet nodig, want ik ben of thuis of op mijn werk of in de auto (en internetten in de auto lijkt me niet zo handig) of ik ben boodschappen doen/de stad in en dan hoef ik ook niet te internetten. Als ik boodschappen doe neem ik mijn telefoon niet eens mee.
ik wel - maak altijd boodschappen lijstjes in het notitieblokje :') Briefjes raak ik kwijt of vergeet ik mee te nemen :P
pi_102013003
Boodschappelijst :')
pi_102022171
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:22 schreef RVP67 het volgende:
Boodschappelijst :')
ja. Kan toch? Is dat zo raar?
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:45:48 #181
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_102041311
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:15 schreef Karina het volgende:

Ik neem hem ook regelmatig niet mee. En dan denk ik " wat een luxe, heerlijk niet gestoord worden door iemand die weer iets van je wil ;) "

Ik vind het ook zo fijn dat je ziet wie je belt. Als dochter belt neem ik eigenlijk altijd op, omdat uit het verleden is gebleken dat ze soms ineens in een voor haar enge situatie zit; als het een onbekend nr is of iemand waar ik even geen zin in heb, dan druk ik lekker weg :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')