Ik houd de ontwikkelingen zeker wel bij (Tweakersquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:00 schreef interimmezzo het volgende:
ik vind dat je zelf moet bepalen welke gsm en waarvoor je het wilt gebruiken. Maar de ontwikkelingen gaan zo snel dat je binnekort niet meer in de gaten heb dat je daadwerkelijk niet meer kunt bellen en gebeld kunt worden omdat alleen nog de databundels bestaan, omdat iedereen dan pinged of whatsappt of skyped.
Het gevaar van niet meegaan is dat je kennis over de ontwikkelingen in no time achterhaald is.
Hoeveel je zelf wilt bellen is natuurlijk niet van belang bij het kiezen van een abonnement, hoeveel je werkelijk belt is dat wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:35 schreef childintime het volgende:
[..]
Nee. Ze heeft een eigen telefoon. Maar vaak krijg ik smsjes die nietszeggend zijn. "Mam help me", of "Mam, bel me snel"...... en wat er dan aan de hand is kan varieren van opgepakt zijn wegens pikken (doordat ze zo beinvloedbaar is en zich dingen aan laat praten door gehaaide "vriendinnen") of op een verkeerd treinstation zit en niet zelf bedenkend hoe ze dat weer kan terug draaien.....En ik moet dan dus weer gaan bellen.....
Moet je wel iPhone geld hebben... en al die apps gebruik ik toch niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:27 schreef Javi het volgende:
iphone4 lekker makkelijk, allerlei apps erop geknald en gaaaaaaaaaaan.
Pingen staat tot SMSen als MSN staat tot mailen... zo ongeveerquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik weet niet eens wat pingen is
Ah... nah, ik ben al blij dat ik nu weet hoe ik een SMS moet versturen, al heb ik dat geloof ik pasquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pingen staat tot SMSen als MSN staat tot mailen... zo ongeveer
Maar pingen is graties, want dat doe je via je internet op je mobielquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... nah, ik ben al blij dat ik nu weet hoe ik een SMS moet versturen, al heb ik dat geloof ik pas
3x gedaan, dus ik zal het wel weer vergeten zijnIk bel wel effe als het echt nodig is
ow... dat internet gebruik ik al helemaal niet, snap ik geen zak van en ik heb echt geen zinquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar pingen is graties, want dat doe je via je internet op je mobiel
Heb je net een film in de bioscoop gezien en bij het weggaan gaat iedereen meteen op zijn mobiel kijken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... dat internet gebruik ik al helemaal niet, snap ik geen zak van en ik heb echt geen zin
om me daarin te verdiepen, ik vind het wel leuk dat er op mijn nieuwe telefoon muziek zit enzo
maar voor de rest gebruik ik hem alleen als ik echt moet bellen onderweg, voor nood zeg maar
ik ga niet zitten internetten als ik op terrasje zit ofzo
Nah.. tis gewoon niet aan mij besteedik vind het soms zelf een beetje een verarming
als ik mensen overal op die dingen zie zitten te turen en totaal niet bewust zijn van hun omgeving
niemand praat meer met elkaar ze zitten allemaal te internetten of te smssen of the whatsappen
of weetikveelwat
ik sms niet zozeer met 1 hand maar wel dat ik tijdens t fietsen even wat muziek wissel of van radiozender.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:08 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik smste met 1 hand steeds. Met mijn nieuwe telefoon ( die nog smarter, dunner en cooler is) kan dat dus niet meer want dat ding is te groot en vliegt uit je hand als je hem met 1 hand vast wilt houden en wilt smsen.....
ja... best sneu toch somsquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb je net een film in de bioscoop gezien en bij het weggaan gaat iedereen meteen op zijn mobiel kijken.Oh, jee, twee uur de telefoon niet kunnen gebruiken.
![]()
Op mijn HTC Desire zit gewoon een radio, maar een collega van mij heeft een Blackberry en die moet streamen via het internet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:44 schreef Apotheose het volgende:
ik sms niet zozeer met 1 hand maar wel dat ik tijdens t fietsen even wat muziek wissel of van radiozender.Zit er op die smartphones wel een radio of gaat dat via het internet?
Misschien zitten ze wel met elkaar te whatsappenquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ja... best sneu toch somssoms zijn het ook stelletjes zitten ze samen op het terras
zitten ze allebei op dat ding te loeren, vind ik zo een stom gezicht, dan denkt ik echt
GA DAN UITELKAAAAAAAAAAAAR !!!!!!!!!!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien zitten ze wel met elkaar te whatsappen
Een Nokia, gewoon even zoeken welke de goedkoopste is met die functie (volgens mij vanaf iets meer dan 100 euro, dat is er dan eentje die simlockvrij is en zonder abo of prepaid).. Opgelost en slotje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:56 schreef Karina het volgende:
Graag een beetje on topic blijven hier![]()
Stel: ik wil een nieuwe mobiel, niet teveel fratsen, wel GPS, iemand een tip?
ik zet hem wel altijd uit en als ik weg ga doe ik hem wel weer aan om te kijken of iemand ( kinderen ) mijn huis nog niet hebben afgebrand.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb je net een film in de bioscoop gezien en bij het weggaan gaat iedereen meteen op zijn mobiel kijken.Oh, jee, twee uur de telefoon niet kunnen gebruiken.
![]()
Nokia vind ik sowieso fijn. Mijn oude doet het gelukkig nog, maar ALS dan ga ik daarvoor denk ik inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Een Nokia, gewoon even zoeken welke de goedkoopste is met die functie (volgens mij vanaf iets meer dan 100 euro, dat is er dan eentje die simlockvrij is en zonder abo of prepaid).. Opgelost en slotje.![]()
Hoezo? Krijg je daar een SMSje van dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:54 schreef Javi het volgende:
[..]
ik zet hem wel altijd uit en als ik weg ga doe ik hem wel weer aan om te kijken of iemand ( kinderen ) mijn huis nog niet hebben afgebrand.
Dit dusquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
Op mijn HTC Desire zit gewoon een radio, maar een collega van mij heeft een Blackberry en die moet streamen via het internet.
[..]
Misschien zitten ze wel met elkaar te whatsappen
Maar moet dat terwijl je de zaal uitlooptquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:54 schreef Javi het volgende:
[..]
ik zet hem wel altijd uit en als ik weg ga doe ik hem wel weer aan om te kijken of iemand ( kinderen ) mijn huis nog niet hebben afgebrand.
Maar ik wil helemaal niet 24/7 bereikbaar zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 08:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel je zelf wilt bellen is natuurlijk niet van belang bij het kiezen van een abonnement, hoeveel je werkelijk belt is dat wel.
Als ik de OP teruglees en zie dat je dochter zelfs voorstelde dat je een BB zou nemen zodat jullie kunnen pingen ipv SMSen, dan was dat met zo'n dochter een uitstekende oplossing geweest, dat is immers gratis en gaat via internet, met een beetje mazzel had je dan met goedkoper abonnement uitgekund.
Overigens zou ik wel proberen het probleem van/met het kind op te lossen op het moment dat het pubertje zo vaak in de problemen zit dat ik daardoor structureel over m'n belminuten heen zou gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |