abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2011 @ 08:45:36 #176
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_102007411
Ik zelf heb een 2e hands iPhone 3G wel prepaid via zo'n jongere provider(blyk) zij denken dat ik 17 ben , ben zelf 37.
Nu kan ik gratis naar mijn Dochter bellen en 1000 sms-jes versturen voor 10 euro per 3 maand , en als ik meer wil, zeg internet op mijn mobiel kan dat per maand, en omdat er in het begin iets fout ging krijg ik niet eens reclame.

Gebruik mijn iPhone echt heel veel, thuis vooral op internet, veel Fok, veel nieuws, mail, geregeld sms en bellen vrijwel nooit, ben eigenlijk niet zo'n beller.

Ook spelletjes als wordfeud zijn zo lekker!
Whatsapp nu ook ontdekt dacht voorheen dat ik nooit 1000 sms zou kunnen sturen in de maand , heb deze maand al 800+ berichten verzonden , oeps.
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 10:15:35 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_102009307
SMS'en doe ik nooit, ik heb niet eens een SMS bundel, ALS ik een keer een SMS stuur kost me dat geloof ik 0,25, dus dat doe ik zo min mogelijk.

Ik bel liever of als het niet dringend is stuur ik een email. Internet op mijn telefoon heb ik niet nodig, want ik ben of thuis of op mijn werk of in de auto (en internetten in de auto lijkt me niet zo handig) of ik ben boodschappen doen/de stad in en dan hoef ik ook niet te internetten. Als ik boodschappen doe neem ik mijn telefoon niet eens mee.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_102010618
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:15 schreef Karina het volgende:
SMS'en doe ik nooit, ik heb niet eens een SMS bundel, ALS ik een keer een SMS stuur kost me dat geloof ik 0,25, dus dat doe ik zo min mogelijk.

Ik bel liever of als het niet dringend is stuur ik een email. Internet op mijn telefoon heb ik niet nodig, want ik ben of thuis of op mijn werk of in de auto (en internetten in de auto lijkt me niet zo handig) of ik ben boodschappen doen/de stad in en dan hoef ik ook niet te internetten. Als ik boodschappen doe neem ik mijn telefoon niet eens mee.
ik wel - maak altijd boodschappen lijstjes in het notitieblokje :') Briefjes raak ik kwijt of vergeet ik mee te nemen :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_102013003
Boodschappelijst :')
pi_102022171
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:22 schreef RVP67 het volgende:
Boodschappelijst :')
ja. Kan toch? Is dat zo raar?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:45:48 #181
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_102041311
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:15 schreef Karina het volgende:

Ik neem hem ook regelmatig niet mee. En dan denk ik " wat een luxe, heerlijk niet gestoord worden door iemand die weer iets van je wil ;) "

Ik vind het ook zo fijn dat je ziet wie je belt. Als dochter belt neem ik eigenlijk altijd op, omdat uit het verleden is gebleken dat ze soms ineens in een voor haar enge situatie zit; als het een onbekend nr is of iemand waar ik even geen zin in heb, dan druk ik lekker weg :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')