Totti, dan heb je het wel gehad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
Equites, kan je mij ook vertellen wat die club zo mooi maakt? Ik kan het niet 'vinden'.
Ik denk dat hij het tenue mooi vindt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
Equites, kan je mij ook vertellen wat die club zo mooi maakt? Ik kan het niet 'vinden'.
En de stad. En het gevoel is goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het tenue mooi vindt.
Stekelenburg verdient beter. Hopelijk komt er nog een club als Arsenal, Liverpool, AC Milanquote:
Idd.quote:
het gevoelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En de stad. En het gevoel is goed.
²
Nou en, ze zijn sowieso beter als iedere club in de Eredivisie.quote:
Misschien, maar niet goed genoeg voor Maarten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:01 schreef Equites het volgende:
[..]
Nou en, ze zijn sowieso beter als iedere club in de Eredivisie.
Hoop dat Manchester nog spijt gaat krijgen, met Gea.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan Stekelenburg niet gewoon eerlijk zeggen dat hij liever naar Manchester United of Bayern was gegaan en dit een "leuke" club is vanwege gebrek aan beter.
²
Vorig jaar niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:01 schreef Equites het volgende:
[..]
*PROEST* UAHAHAHAHA RAAP ME OP!! DEZE MAN!!! DEZE MAN IS ECHT GRAPPIG!!!!! No fa2 maar jij bent echt niet goed bij je hoofd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:01 schreef Equites het volgende:
[..]
Maar zelfs daar niet in de basis. In het tweede hoort het talent te spelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien in het tweede elftal idd.
af en toe een basisplekje mag wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar zelfs daar niet in de basis. In het tweede hoort het talent te spelen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 06:19 schreef Einthovuh het volgende:
AS Roma is toch die club met een grote aanhang van nazi sympathisanten?
Er komt geen andere club. Accepteer nu toch eens dat alle teams waar wij hem zouden willen zien gewoon voor andere keepers gekozen hebben of al een redelijke keeper hebben. Als er geen andere club komt kun je wel veel willen, maar moet je het toch iets anders doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:56 schreef Piebe het volgende:
[..]
Stekelenburg verdient beter. Hopelijk komt er nog een club als Arsenal, Liverpool, AC Milan
Maar het mooiste zou natuurlijk zijn als ie blijft en ons naar de laatste 16 helpt.
Er spelen soms wel negers hoor, als die goed spelen dan vindt de aanhang het niet erg, pure hypocrisiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:17 schreef muzas het volgende:
Jezus.... En dan lopen ze hier te huilen als er smurfenliedjes met de tekst 'joden' gezongen worden... Daar vliegen de hakenkruizen je om de oren... Wag vind die club daar zelf van? Die zullen wel geen sererootjes en vermeertjes hebben dan
En toch zie ik voor hem niet echt een onbetwiste basisplek voor hem dit jaar... Jansen, Eriksen en Enoh/Serero (afhankelijk van de tegenstander)...quote:De aanvallende middenvelder mag zich inmiddels een onbetwiste basisspeler noemen en voelt dat zijn rol in de spelersgroep van trainer Frank de Boer daardoor veranderd is.
De grootste grap is dat ze (nog) geen bankgarantie kunnen geven voor dat bedragquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:55 schreef J2T het volgende:
As Roma![]()
![]()
![]()
Serie A![]()
![]()
![]()
Fascistische aanhang![]()
![]()
![]()
Half lege stadions![]()
![]()
![]()
Voor het geld doet Steek het iig niet want zoveel meer verdienen gaat die daar ook niet. Ik moet het nog maar zien of AS Roma het wel in Steek ziet. Eerst voor Kameni willen gaan en zeggen dat Kameni een betere lijnkeeper is dan Steek. Transfer ketst af, en dan maar weer voor Steek gaan en een bod uitbrengen waar NAC zelfs om zou lachen. Verbeek zei al dat ze ook geboden hadden op Romero dus die Romeinen zijn lekker bezig zo. Het begint langzaamaan een gênante vertoning aan het worden.
Enoh en Serero staan nog niet in hoger in het lijstje dan De Jong. Sowieso heeft De Boer het niet zo op Enoh en Serero moet het nog maar laten zien na een paar oefenpotjes het goed te hebben gedaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:03 schreef Catch22- het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=143515
[..]
En toch zie ik voor hem niet echt een onbetwiste basisplek voor hem dit jaar... Jansen, Eriksen en Enoh/Serero (afhankelijk van de tegenstander)...
Voordat Roma met een bankgarantie komt gaat de transfer ook niet door. Ik denk dat het geld trouwens voor Roma niet zo'n probleem is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
De grootste grap is dat ze (nog) geen bankgarantie kunnen geven voor dat bedrag
quote:Mocht de op handen zijnde overgang van Ajax-doelman Maarten Stekelenburg naar AS Roma afketsen, heeft de Italiaanse club al een nieuwe kandidaat op het oog. De Romeinen hebben bij AZ onlangs geïnformeerd naar doelman Sergio Romero. De Argentijn moet de Alkmaarders vier tot vijf miljoen euro opleveren.
De deal tussen Ajax en Roma kent de nodige voorwaarden. Omdat Ajax in het verleden allesbehalve positieve herinneringen heeft aan het zakelijke verkeer met Roma, wordt de transfer van Stekelenburg voorzien van de nodige voorwaarden.
Allerhande bankgaranties en andere juridische garanties moeten Ajax de transfersom van zes miljoen euro, die kan oplopen tot acht miljoen door de nodige bonussen, opleveren. Die verzekering moet een gang van zaken zoals in 2003, toen Cristian Chivu van Ajax naar Roma verkaste, voorkomen. Destijds moest Ajax lang wachten op de begeerde bankgarantie en de beloofde vergoeding.
Om niet zonder nieuwe doelman te eindigen, heeft Roma bij AZ geïnformeerd naar Romero. Een overgang lijkt in deze zaak, bij het afketsen van de komst van Stekelenburg, een kwestie van tijd. AZ zal de overgang niet dwarsbomen en de Zuid-Amerikaan zelf heeft wel oren naar een vertrek. De doelman moet de Alkmaarders ruim vier miljoen euro opleveren, een bedrag dat Roma geenszins een bezwaar vindt.
Romero is in de ogen van trainer Gertjan Verbeek overbodig en kan de Alkmaarders een welkome transfersom opleveren. Met de aanwezigheid van Esteban en Joey Didulica heeft AZ de vervangers van Romero al in huis.
Behalve Roma is er meer interesse vanuit Italië voor Romero. Zowel Genoa als Palermo zoekt een doelman en volgt de verrichtingen van de AZ-goalie nauwlettend. Omdat donderdag in het Europa League-duel met het Tsjechische Jablonec Esteban onder de lat stond bij AZ, is Romero eventueel nog speelgerechtigd voor dit seizoen in Europa uitkomende clubs.
Overigens is Stekelenburg volgens Italiaanse media momenteel in Rome om zijn transfer af te ronden. Naar verluidt ondergaat de Oranje-international vrijdag ook een medische keuring. Ondanks de schaduwlijst van de Romeinen verwacht de club op korte termijn Stekelenburg als nieuwe goalie te kunnen presenteren.
quote:Een einde lijkt in zicht in de transfersoap rondom Maarten Stekelenburg. Nu ook Ajax en AS Roma akkoord zijn wordt de doelman vandaag in de Italië verwacht voor de medische keuring. Dat betekent ook goed nieuws voor Michel Vorm.
De goalie van FC Utrecht moet in De Arena de concurrentiestrijd aangaan met de huidige tweede doelman Kenneth Vermeer. De technische leiding van Ajax is verdeeld over de kwaliteiten van de Amsterdammer. Een gedeelte vindt de goalie te druistig en niet geschikt voor de absolute top. Anderen willen Vermeer eerst een volledig seizoen aan het werk zien. Als de bankgarantie uit Rome binnen is, wil Ajax een bod van 1,5 miljoen euro neerleggen in de Domstad.
Nicequote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thuis. Met een blikkie cola op de bank. borreltje erbij
Sport1 heeft het zelden goed. Steek moet dus na de training naar Italie gaan? Waarom traint die dan mee als ze toch al akkoord zijn en alleen nog een gekeurd moet worden?quote:
ja ik baal.quote:
Mwah, het is niet echt een boeiende wedstrijd. Twente zit met de CL-wedstrijden, Ajax is nog nauwelijks echt in actie gekomen.quote:
Ja ik dus wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het is niet echt een boeiende wedstrijd. Twente zit met de CL-wedstrijden, Ajax is nog nauwelijks echt in actie gekomen.
Uiteraard wil ik winnen, maar zal niet echt heel gespannen zitten te kijken morgen nog...
Dat magquote:
Begint wel lekker dan die Zondag.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik vind het nauwelijks een prijs en ik heb de afgelopen jaren gemerkt dat veel ploegen het maar een hinderlijk potje tussendoor vinden.
Of je nou wint of niet, voor mij begint het 7 augustus pas echt weer.
Die buik van Gregquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wie knalt dezen even in de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht dat Twente gaat winnen. Misschien kan AZ het ze lastig makenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
Daarna twente - az.
Heeft Verbeek daar iets over gezegd?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Die buik van GregDie buik van Ronaldo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Die buik van GregOmg hugeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de Eredivisie op voorhand al leuker. PSV heeft goed ingekocht, Wij hebben goede spelers, Twente heeft een goede trainer met adriaanse en goede spelers.
Wordt een leuk seizoen
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thuis. Met een blikkie cola op de bank. borreltje erbij
Ik ook. Elke wedstrijd van Ajax is voor mij van belang. Het voetbal ben ik toch altijd weer benieuwd naar. En elke keer hoop ik weer dat de naar-binnen-trekkende-buitenspelers niet meer verschijnen, maar échte buitenspelers die hun mannetje geregeld passeren en een loepzuivere voorzet op de mat leggen. En ik hoop dat alles voetballend wordt opgelost. Lange ballen zijn voor mij uit den boze.quote:
Op de pcquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:30 schreef mash_ het volgende:
Zo.Net voor 100euro eredivisie live gekocht voor op de pc. Ik ben er klaar voor dit seizoen!
Je hebt nu nog analoog van Ziggo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, iets met ouders die geen digitale tv willen.
Mja die gratis streams zijn kut. Vind het wel best zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:50 schreef Catch22- het volgende:
op de pc kan je het ook wel gratis kijken. + tijd om uit huis te gaan
+ aandacht aan je vriendin besteden mag ik aannemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mja die gratis streams zijn kut. Vind het wel best zo.En ja ik ga over een half jaar op mij zelf wonen. eerst nog even sparen
Sowieso vind ik op mijn laptop kijken wel chill. Ondertussen beetje msnen, als ik bij mijn vriendin ben kan ik ook gewoon kijken als ik mijn laptop mee neem. Ondertussen voetbal forum lezen.
Tijdens voetbal?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
+ aandacht aan je vriendin besteden mag ik aannemen.![]()
Die krijgt voor en na die 1.5uur voetbal genoeg aandacht hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
+ aandacht aan je vriendin besteden mag ik aannemen.![]()
Haha, vrouwen vragen altijd aandacht. Zelfs onder voetbal ja, mijn ex ging dat altijd leuteren. Bah.quote:
Hehe, gelukkig begint ze niet te janken tijdens de voetbal. Was bij mij altijd zo. Allemachtig, ik werd dat kotsmisselijk beu.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die krijgt voor en na die 1.5uur voetbal genoeg aandacht hoor
Pas maar op! Straks komt John Williams langs met die strenge mevrouw om een aflevering van "Help Mijn Man Heeft Een Hobby" op te nemen. (Dat mag namelijk niet van John Williams - een hobby.)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:48 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe, gelukkig begint ze niet te janken tijdens de voetbal. Was bij mij altijd zo. Allemachtig, ik werd dat kotsmisselijk beu.
Oei, ik zal idd moeten oppassen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Pas maar op! Straks komt John Williams langs met die strenge mevrouw om een aflevering van "Help Mijn Man Heeft Een Hobby" op te nemen. (Dat mag namelijk niet van John Williams - een hobby.)
Goed idee, want die John Williams gaat ook altijd heel klef aan je zitten, je vertellen dat het voor je eigen bestwil is, en komt altijd te dichtbij je staan als hij tegen je praat (je mag niks terugzeggen, want hij is de John Williams).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Oei, ik zal idd moeten oppassen.![]()
Kijk, dit zijn de betere posts. Bedankt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Goed idee, want die John Williams gaat ook altijd heel klef aan je zitten, je vertellen dat het voor je eigen bestwil is, en komt altijd te dichtbij je staan als hij tegen je praat (je mag niks terugzeggen, want hij is de John Williams).
Mocht het toch zover komen, en hij vraagt je: "Nou, wat ga je hier aan doen?" Antwoord dan "Ik maak het uit/ Ik wil een echtscheiding." Hou dat vol, blijf daarbij, en dan gaat John Williams misschien weg.
Graag gedaan. Hoe doe je dat eigenlijk met VI? Kijkt ze dat wel gezellig mee?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn de betere posts. Bedankt.
Meestal zie ik haar sowieso niet op zondag omdat ze moet werken. Maar als ik haar wel op zondag ziet kijkt ze gewoon mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:48 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe, gelukkig begint ze niet te janken tijdens de voetbal. Was bij mij altijd zo. Allemachtig, ik werd dat kotsmisselijk beu.
Keek in mijn geval, want het is al uit. Nee, dat ook niet. Verkeerd vriendinnetje gekozen om het maar even zo te zeggen. Je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Graag gedaan. Hoe doe je dat eigenlijk met VI? Kijkt ze dat wel gezellig mee?
De betere vriendinnen. Houden zo zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Meestal zie ik haar sowieso niet op zondag omdat ze moet werken. Maar als ik haar wel op zondag ziet kijkt ze gewoon mee.
Hij zou toch niet in de basis starten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:16 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Keek in mijn geval, want het is al uit. Nee, dat ook niet. Verkeerd vriendinnetje gekozen om het maar even zo te zeggen. Je snapt wat ik bedoel.
Trouwen, wat is Ajax toch ongekend slordig zeg. Zie hieronder:
ajaxlife Ajax Life
Problemen met papieren Serero. Nog niet zeker of hij mag spelen. 'Slordig', aldus De Boer. #tweaja
Mijn nekharen komen er van overeind te staan. Hoe in Godsnaam is zoiets toch mogelijk.
quote:Er gaat snel een belletje naar de tweede keeper die Ajax op het oog heeft, aldus De Boer. Voorwerk is gedaan. #tweaja
Dat is waar, maar alleen al het feit dat deze administratieve blunder wordt begaan, doet mij toch wel een belletje rinkelen. Mag eigenlijk niet gebeuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij zou toch niet in de basis starten.
Voor welk bedrag gaat Stekelenburg dan weg?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
De grootste grap is dat ze (nog) geen bankgarantie kunnen geven voor dat bedrag
Dat is zo, maar ik had Serero graag in actie gezien tegen Twente.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hij mag wel gewoon aan de competitie starten + we hebben genoeg goede middenvelders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |