Ik heb zo vaak gehad op de fiets dat er Turken of Marokkanen op de weg liepen en mij wilden tegenhouden of zomaar slaan etcquote:
Waarom dan? Wat denk je dat hun "reden" is?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak gehad op de fiets dat er Turken of Marokkanen op de weg liepen en mij wilden tegenhouden of zomaar slaan etc
Heb ik nooit last van, je hebt waarschijnlijk niet de uitstraling van een eckte Gquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak gehad op de fiets dat er Turken of Marokkanen op de weg liepen en mij wilden tegenhouden of zomaar slaan etc
Voor Turken en Marokkanen is 'Je keek me aan' genoeg, ja dat klopt je staat voor me lul.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom dan? Wat denk je dat hun "reden" is?
Vaag.
²
Awhquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nooit last van hoor. Maar het gebeurt vaak genoeg dat ze daar een dagelijkse dosis lol vandaan moeten halen. Ze weten ook altijd wel wie ze pakken, zulke helden zijn het over algemeen namelijk niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vaag.
²
Ze vinden het grappig , dunno. Maar het is alleen als ze met 4+ zijn. En ik fiets door een achterstandswijk naar fitness dus tja. 'Nuff said. Ik moet wel zeggen, als ze me willen blokkeren ofzo scheld ik ze wel uit , dan pas komen ze achter me aanquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vaag.
²
Ik was ook al aan het zoeken naar dat topicquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde Boymans belachelijk maken blijkt er geen Az topic te zijn. Ik geloof dat Ajax die successupporters wel weer heeft teruggewonnen
[AZ#79] Hopend op betere tijden!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het zoeken naar dat topic
Ik ben bang dat mijn eerder getrokken conclusie idd waarheid is. Ach misschien wordt het dan toch nog druk om de JC schaalquote:
Zonder dat je zelf de aanleiding was door middel van gebaren of in die trend neem ik aan. Als ik voorbij een groep fiets met verschillende nationaliteiten, dan kijk ik recht voor me uit. Geen hond die mij dan wat doet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik daag alleen uit nadat ze mij blokkeren oidquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zonder dat je zelf de aanleiding was door middel van gebaren of in die trend neem ik aan. Als ik voorbij een groep fiets met verschillende nationaliteiten, dan kijk ik recht voor me uit. Geen hond die mij dan wat doet.
Dat jij negatieve ervaringen hebt gehad, is erg vervelend en natuurlijk jouw schuld niet. Want iemand zomaar uitdagen is zinloos en ik ga er even vanuit dat je dat ook niet doet.
Klopt, maakt niet uit welke wedstrijd ook zoals jezelf al zegt. Misschien is het bijgeloof?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Lol dat az publiek, gewoon elke wedstrijd die ik zie loopt het stadion vanaf minuut 85 massaal leeg.
Hehe, dat wist ik wel hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik daag alleen uit nadat ze mij blokkeren oid
ook az - twente afgelopen seizoenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maakt niet uit welke wedstrijd ook zoals jezelf al zegt. Misschien is het bijgeloof?
Vanwege de tijgers op de tribune of vanwege de wedstrijd zelf?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ook az - twente afgelopen seizoeneen van de spannendste wedstrijden van het seizoen
Ben ik het mee eens. De eigenaars van Roma zeggen toch dat ze grote plannen hebben en een leuk project gaan belopen? Ik geloof er geen jota van.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
Echt waar.. AS Roma, wat een spuuglelijke club
Tsja, voetbalzone he. Vaak geleuter van hun kant.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:37 schreef Zeroku het volgende:
Het is zover ik heb gezien de enige bron, dus betrouwbaar wil ik het zeker niet noemen.
Ja, daarom. Heb altijd de zout al klaar staan als ik iets van hun handen leesquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, voetbalzone he. Vaak geleuter van hun kant.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, daarom. Heb altijd de zout al klaar staan als ik iets van hun handen lees.
Ja en dan durft Jake the Stake het nog te hebben over "Het shirt, de historie, de stad, het klopt gewoon wel". Het standaard geleuter van elke speler.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
Let maar op, Ajax laat zich afkopen met 5 miljoen euroquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:34 schreef Contador_The_Best het volgende:
Van voetbalzone.nl, dus de betrouwbaarheid valt zeker te betwisten. Maar toch, ik denk dat ze nu bij het juiste eind zitten.
'Stekelenburg vrijdag in Rome voor medische keuring en laatste details'
Donderdag, 28 juli 2011 om 22:15
Volgens Corriere dello Sport zal de transfer van Maarten Stekelenburg naar AS Roma spoedig worden afgerond. De Italiaanse sportkrant meldt donderdagavond dat de doelman van Ajax, samen met zaakwaarnemer Rob Jansen, vrijdag in Rome zal arriveren. De Oranje-international zal naar verluidt medisch worden gekeurd, terwijl Jansen de laatste details van de miljoenenovergang afrondt.
Mocht het bericht van de Italiaanse krant op waarheid berusten, dan zou dat betekenen dat Ajax en AS Roma overeenstemming over de transfersom hebben bereikt. Ajax had een bedrag van minimaal acht miljoen euro voor de Oranje-international in gedachten, terwijl AS Roma met een bod van twee miljoen euro onder de vraagprijs startte. De Amsterdammers eisten bovendien harde bankgaranties. Stekelenburg zelf tekent een contract voor vier jaar met een jaarsalaris van anderhalf miljoen euro.
Jansen dacht vorige week vrijdag al dat de transfer zou rondkomen. ''Die uitspraken doe ik nu niet meer'', zei de belangenbehartiger afgelopen maandag. ''Er is nog geen akkoord. Het is een vermoeiende klus.'' Frank de Boer rekent erop dat zijn doelman snel vertrekt. ''De clubs moeten er uitkomen, maar ik kan niet anders dan er rekening mee houden dat Maarten nog deze week afscheid neemt."
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja en dan durft Jake the Stake het nog te hebben over "Het shirt, de historie, de stad, het klopt gewoon wel". Het standaard geleuter van elke speler.
Ik geneer me voor dat soort opmerkingen. Heeft een hoog fullhouse gehalte. Fullhouse, die serie van vroeger dat daddy altijd op de deur klopte bij 1 van die girls:"May I come in?".
²
Ajax-zijnde zal dat idd het geval zijn. Ongelofelijk zeg. Ik ben al vanaf mijn 5e jaar supporter en telkens trapt Ajax er weer in. Hoe is het toch in Godsnaam mogelijk. Voor wellicht de beste doelman van de Eredivisie moet Ajax de poot stijf houden. 15 miljoen of niet. Maar idd, het zal wel weer zoiets als 5 miljoen worden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:52 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Let maar op, Ajax laat zich afkopen met 5 miljoen euro
Wat is er nou mogelijk? Zou je niet eens terugkeren naar aarde?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ajax-zijnde zal dat idd het geval zijn. Ongelofelijk zeg. Ik ben al vanaf mijn 5e jaar supporter en telkens trapt Ajax er weer in. Hoe is het toch in Godsnaam mogelijk. Voor wellicht de beste doelman van de Eredivisie moet Ajax de poot stijf houden. 15 miljoen of niet. Maar idd, het zal wel weer zoiets als 5 miljoen worden.
Een schijntje is dat als hij in Rome nog beter gaat worden en over 2 jaar voor een écht groot bedrag wordt doorverkocht aan een United of een Barcelona.
15 miljoen voor een keeper met 1 jarig contract.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ajax-zijnde zal dat idd het geval zijn. Ongelofelijk zeg. Ik ben al vanaf mijn 5e jaar supporter en telkens trapt Ajax er weer in. Hoe is het toch in Godsnaam mogelijk. Voor wellicht de beste doelman van de Eredivisie moet Ajax de poot stijf houden. 15 miljoen of niet. Maar idd, het zal wel weer zoiets als 5 miljoen worden.
Een schijntje is dat als hij in Rome nog beter gaat worden en over 2 jaar voor een écht groot bedrag wordt doorverkocht aan een United of een Barcelona.
Ja, nog éénjarig contract. Was ik even vergeten. Dan 10 miljoen. Stekelenburg is daar goed genoeg voor. Het bedrag wat nu de rondte doet, is écht te weinig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
15 miljoen voor een keeper met 1 jarig contract.
Zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er nou mogelijk? Zou je niet eens terugkeren naar aarde?
Dus de bedragen die genoemd worden in de media zijn maar juist? Volgens mij doet Ajax het de laatste jaren toch vrij goed met de bedragen bij uitgaande transfers.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja, nog éénjarig contract. Was ik even vergeten. Dan 10 miljoen. Stekelenburg is daar goed genoeg voor. Het bedrag wat nu de rondte doet, is écht te weinig.
Dat hoeft idd niet nee. Ach, we gaan het zien wat er uiteindelijk uitrolt voor bedrag. Ik gok op 6,5 miljoen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus de bedragen die genoemd worden in de media zijn maar juist? Volgens mij doet Ajax het de laatste jaren toch vrij goed met de bedragen bij uitgaande transfers.
Ben het wel met je eens maar het wordt altijd moeilijk in een situatie met maar 1 geïnteresseerde club en een speler die weg wilquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja, nog éénjarig contract. Was ik even vergeten. Dan 10 miljoen. Stekelenburg is daar goed genoeg voor. Het bedrag wat nu de rondte doet, is écht te weinig.
Dat punt maakt het idd lastig. Opbieden gaat nu niet. Van Persie raadde Wenger niet al te lange tijd geleden Stekelenburg aan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens maar het wordt altijd moeilijk in een situatie met maar 1 geïnteresseerde club en een speler die weg wil
Wtf? AS Roma is een geweldige clubquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |