Ik heb zo vaak gehad op de fiets dat er Turken of Marokkanen op de weg liepen en mij wilden tegenhouden of zomaar slaan etcquote:
Waarom dan? Wat denk je dat hun "reden" is?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak gehad op de fiets dat er Turken of Marokkanen op de weg liepen en mij wilden tegenhouden of zomaar slaan etc
Heb ik nooit last van, je hebt waarschijnlijk niet de uitstraling van een eckte Gquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak gehad op de fiets dat er Turken of Marokkanen op de weg liepen en mij wilden tegenhouden of zomaar slaan etc
Voor Turken en Marokkanen is 'Je keek me aan' genoeg, ja dat klopt je staat voor me lul.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom dan? Wat denk je dat hun "reden" is?
Vaag.
²
Awhquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nooit last van hoor. Maar het gebeurt vaak genoeg dat ze daar een dagelijkse dosis lol vandaan moeten halen. Ze weten ook altijd wel wie ze pakken, zulke helden zijn het over algemeen namelijk niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vaag.
²
Ze vinden het grappig , dunno. Maar het is alleen als ze met 4+ zijn. En ik fiets door een achterstandswijk naar fitness dus tja. 'Nuff said. Ik moet wel zeggen, als ze me willen blokkeren ofzo scheld ik ze wel uit , dan pas komen ze achter me aanquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vaag.
²
Ik was ook al aan het zoeken naar dat topicquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde Boymans belachelijk maken blijkt er geen Az topic te zijn. Ik geloof dat Ajax die successupporters wel weer heeft teruggewonnen
[AZ#79] Hopend op betere tijden!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het zoeken naar dat topic
Hij loopt lekker idd.quote:
Ik ben bang dat mijn eerder getrokken conclusie idd waarheid is. Ach misschien wordt het dan toch nog druk om de JC schaalquote:
Zonder dat je zelf de aanleiding was door middel van gebaren of in die trend neem ik aan. Als ik voorbij een groep fiets met verschillende nationaliteiten, dan kijk ik recht voor me uit. Geen hond die mij dan wat doet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik daag alleen uit nadat ze mij blokkeren oidquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zonder dat je zelf de aanleiding was door middel van gebaren of in die trend neem ik aan. Als ik voorbij een groep fiets met verschillende nationaliteiten, dan kijk ik recht voor me uit. Geen hond die mij dan wat doet.
Dat jij negatieve ervaringen hebt gehad, is erg vervelend en natuurlijk jouw schuld niet. Want iemand zomaar uitdagen is zinloos en ik ga er even vanuit dat je dat ook niet doet.
Klopt, maakt niet uit welke wedstrijd ook zoals jezelf al zegt. Misschien is het bijgeloof?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Lol dat az publiek, gewoon elke wedstrijd die ik zie loopt het stadion vanaf minuut 85 massaal leeg.
Hehe, dat wist ik wel hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik daag alleen uit nadat ze mij blokkeren oid
ook az - twente afgelopen seizoenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maakt niet uit welke wedstrijd ook zoals jezelf al zegt. Misschien is het bijgeloof?
Vanwege de tijgers op de tribune of vanwege de wedstrijd zelf?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ook az - twente afgelopen seizoeneen van de spannendste wedstrijden van het seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |