Welke wedstrijd ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:54 schreef daftme het volgende:
Morgen eindelijk weer naar het stadion. Zielloze zomer...
Krijg je met snotterende kinderen jongenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:01 schreef Againzender het volgende:
ik word me hier ff een partij verkouden
Maakt niet uit, ik heb pas in september vakantiequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:07 schreef rubbereend het volgende:
Volgend week zomeren daarna schijnt het weer minder te worden ;')
Mailen doet wonderenquote:
Dan kunnen we elkaar de handen schudden... ik voel me de hele week al brak, meestal met.goede nachtrust kom je er snel boven op.... maar tja dat zit er nog even niet in (Ze komt nog 2x 's nachts en heeft veel last van krampjes)quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:01 schreef Againzender het volgende:
ik word me hier ff een partij verkouden
Pff, ik vind dat echt niet belangrijk om te kijken. We zullen toch wel in een gunstige pot zitten en daarnaast het boeit mij niet zo tegen wie ze moeten. Ik blijf er iig niet voor thuis, merk vanzelf wel wat er uit gaat komen.quote:
SBS dacht ik, anders op RTL7. Iig op een open zender..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:41 schreef Burnie88 het volgende:
Wordt Ajax-Twente morgen nog uitgezonden op een andere zender dan Eredivisie Live?
+ Zowel Ajax- als Twente-ervaringquote:
Goeiemorgen.quote:
OH jammer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Ging niet door hij moet met de motor maar het stortregende.
Maken een nieuwe afspraak.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:18 schreef borisz het volgende:
Klinsmann de nieuwe bondscoach van Amerika.
Moedige keuze. Lijkt me niet altijd even makkelijk. Maar ik denk wel dat hij kan presteren met dat land. Dat wil zeggen kwartfinale WK ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:18 schreef borisz het volgende:
logische keuze tochquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:18 schreef borisz het volgende:
Is dat momenteel de club uit Leipzig?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef borisz het volgende:
Regionalliga ploeg RB Leipzig gooit VFL Wolfsburg uit de DFB Pokal met 3-2
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:36 schreef tong80 het volgende:
PM box schoongemaakt. Zat al tijden 100 % vol. Raar dat je daar geen bericht van krijgt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:36 schreef tong80 het volgende:
PM box schoongemaakt. Zat al tijden 100 % vol. Raar dat je daar geen bericht van krijgt.
Ook je verwijderde items gepoetst?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:36 schreef tong80 het volgende:
Shit te laat maar ik kijk al 20 minutenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:26 schreef chufi het volgende:
Iemand die Jim Morrison docu in het uur van de Wolf of Ned3 wil zien Nu dus
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit te laat maar ik kijk al 20 minuten
AZ heeft je aangestokenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:54 schreef appelsientje het volgende:
Jemig wat voel ik me beroerd zeg... is het zomer en ik ben snot verkouden. Bah
Niet normaal die gast. Hoop niet dat ie ooit betrapt wordt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:12 schreef borisz het volgende:
Gilbert wint weer eens. Ditmaal Clásica de San Sebastián
Ja echt welquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:59 schreef borisz het volgende:
Kijken we al uit naar Comoros tegen Mozambique in de kwalificatie voor het WK2014?
Ja lijkt er wel op, ik lijk wel een oude opa zo loop ik te hoesten.. Bahquote:
Bij ons is het herfst hoor, en dat hoort dat erbijquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:54 schreef appelsientje het volgende:
Jemig wat voel ik me beroerd zeg... is het zomer en ik ben snot verkouden. Bah
Viel wel mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ajax was een klasse beter doe doelpunten komen nog wel
Tering, wat een kattegejank en k*tmuziek.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij ons is het herfst hoor, en dat hoort dat erbij![]()
Gisteren naar een apart concert geweest van deze meisjes :
Ik voelde wat cultuurverwondering
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:35 schreef Bos81 het volgende:
Nu maar even mijn eten gaan klaarmaken en op eten.
Hoorde een tijdje geleden 's nachts een uurlang een hoorcollege van hem. briljant.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:18 schreef borisz het volgende:
Mogge
Ik kijk nu het eindejaarsconference van Maarten van Rossem van 2010.
Hilarisch![]()
Ik lachtte je niet uit Bossie.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Ja, vond het een vrij normale zin/post/uitspraak. Zal mijn autisme wel zijn..
Zal die eens een jaartje blessurevrij blijven?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:15 schreef chufi het volgende:
RvP scoort weer eens met Arsenal in de Emirates Cup tegen New York Red Bulls... Gisteren maakte ie ook al de openingsgoal
laten we het hopen... Hij is nu aanvoerder ... dus dan moet je verantwoordelijkheid afleggen.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal die eens een jaartje blessurevrij blijven?
moest het ff kwijt, zoveel domheid, dat krijg je van stelselmatig bezuinigen op onderwijs.quote:
Wereld albumquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:22 schreef Againzender het volgende:
Computer komt opeens met New Gold Dream op de proppen, helemaal niet erg.
Heb je mijn Elpees uit de schuur gejat ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Againzender het volgende:
wat voel ik mijn een verzuurde ouwe lul vandaag. Nog even naar de Waterboys - Fisherman's Blues luisterenen naar bed.
Bloessie #tatutatuquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sendje #welkom
En AZ wat een ongelofelijke klootzak eigenwijze meneer
quote:
Ben jij nou de boel hier aan het vervelenquote:
Gelukkig heb ik een scriptie af te rondenquote:
Als je er problemen mee hebt. Jammer danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben jij nou de boel hier aan het vervelen.
Moet je niet even wat gaan googelen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je er problemen mee hebt. Jammer dan
Nee, Ik ben bezig met Angry Birds & FM11quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet je niet even wat gaan googelen?
Je begrijpt m niet eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Ik ben bezig met Angry Birds & FM11
Gaat wel goed en daar in Zeeland?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Afijn, hoe is het met de Hoolers verder?
Zeker welquote:
Goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik ergens vluchtig gelezen/gehoord ja. Dus alsnog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goedje had door dat ik ondertussen er ook een dochter bij heb ?
Thnxquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb ik ergens vluchtig gelezen/gehoord ja. Dus alsnog gefeliciteerd.
Veerle Milou lees ik net. Mooi.
Op maandag is de kroeg maar tot 3 uur openquote:
Tijd voor een klacht bij Eberhardquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Op maandag is de kroeg maar tot 3 uur open
[tongopmerking] Is Blumchen al oma[/tongopmerking]quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Babyboom rond Hools dus.
Gelukkig heb ik daar weinig nieuws over te melden.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[tongopmerking] Is Blumchen al oma[/tongopmerking]
Haha nee, ook bij Bloemsj nog geen babynieuws, dus oma gaat nog wel ff durenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[tongopmerking] Is Blumchen al oma[/tongopmerking]
Kun je deze post in het Nederlands herhalen ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:02 schreef borisz het volgende:
Nou als Wesley en Man United eruit koen verkassen Yo en Wes naar Manchester United.
Als Manchester United de functiewaardering van mijnheer Sneijder wil bezoldigen dan vertrekken mijnheer en mevrouw Sneijder naar Manchester.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je deze post in het Nederlands herhalen ?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Als Manchester United de functiewaardering van mijnheer Sneijder wil bezoldigen dan vertrekken mijnheer en mevrouw Sneijder naar Manchester.
Wes een clubhoer noemen kan toch best?quote:
maar dat Yolanthe er ook 1 is, toch niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wes een clubhoer noemen kan toch best?
Ach, spelerhoer of clubhoer, what's the differencequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
maar dat Yolanthe er ook 1 is, toch niet?
Ach de 1 moet 'werken' voor het geld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, spelerhoer of clubhoer, what's the difference.
Maar je rubberen bandjes zijn weer geplakt, merk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:49 schreef rubbereend het volgende:
oi
afgelopen zaterdag:
6.30 wekker
gewerkt
's middags naar Electronic Familiy. Hele dag verder staan dansen en bier drinken. Wat een tof feest.
Kwam om 1 uur 's nachts terug en toen ben ik nog ff langs geweest bij het diplomafeestje van een vriend van me. Ik lang uiteindelijk om 6.15 uur in bedik was kapot.
heb ze ff geleendquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je mijn Elpees uit de schuur gejat ?
druk, met drie jonge Ajax hools hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Uncertain smilequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar je rubberen bandjes zijn weer geplakt, merk ik.
Eendquote:
Drie?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
druk, met drie jonge Ajax hools hier
Je bent echt een tijd weg geweestquote:
Ach ja.. heeft hij daar nog steeds iets op tegen, hoe lang is dat ondertussen wel niet geleden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij de buren van het forum dat ik hier niet mag noemen van Danny.
Geen idee. Naar eigen zeggen heeft hij er nooit wat tegen gehad, maar dat bleek anders. Maar goed, lekker boeiendquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ja.. heeft hij daar nog steeds iets op tegen, hoe lang is dat ondertussen wel niet geleden.
Hoest verder? Wat doe je tegenwoordig? rijk geworden?
Gaat wel. Heb momenteel geen warm water. En weet mijn god niet hoe zo'n CV ketel werkt.quote:
achja gezeik over en weer. Gelukkig is dat achter de rugquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen idee. Naar eigen zeggen heeft hij er nooit wat tegen gehad, maar dat bleek anders. Maar goed, lekker boeiend.
combi HR ketel toevallig?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat wel. Heb momenteel geen warm water. En weet mijn god niet hoe zo'n CV ketel werkt.
Zie jij dat Tong al doen ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
combi HR ketel toevallig?
Mocht dat dzt zo zijn, en na resetten van de kettel lijkt het alsof hij opstijgt, om vervolgens in storing te gaan, grote kans dat de condenswaterafvoer verstopt zit. Kwestie van een siffon openmaken en prut eruit halen, dan zou het weer moeten werken. Al heel vaak gezien deze storing.
Daarna wel de ketel even schoon laten maken, want dat is kennelijk nodig dan.
Bos was de voorzitter vanavond denk ikquote:
Ja, er is maandag iemand hier komen wonen, dus moesten er wat afspraken worden gemaaktquote:
Nope, dat doet iemand van de begeleiding.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos was de voorzitter vanavond denk ik
Het was mooiquote:
dat soort afscheidswedstrijden zijn altijd mooi, al die oude toppersquote:
De dierenarts komt op huisbezoek?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:39 schreef Ole het volgende:
Poes krijgt zo thuis zijn jaarlijkse prikje.
Volgens mij heeft hij het al door, hij is nergens te bekennen
Inderdaad. Het rondje van Ajax'95 met de cup met de grote oren was echt heul gaaf.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat soort afscheidswedstrijden zijn altijd mooi, al die oude toppers
Het gaat ook over jou, toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:28 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
borisz
Ik had het al gelezen.
gelukkig vertrek ik woensdag naar het zuiden. Zal je zien dat het hier mooi weer wordt danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:27 schreef appelsientje het volgende:
Ja voorlopig de laatste.. maandag en dinsdag wordt het weer helemaal niks.
Mooiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:45 schreef borisz het volgende:
Zo vanavond de laatste puntjes op de i voor de scriptie. Dan mogen anderen nog tegenlezen en op NL controleren en dan kan de scriptie maandag naar de docent toe.
Oh dus dat zit er in die flesjes Marsdrink die ik laatst in de AH zag staan.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh dus dat zit er in die flesjes Marsdrink die ik laatst in de AH zag staan.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef Bluezz het volgende:
Bossie
Even mn kleinzoontje spammen hier
Hij voert zijn moeder ijskoffie
Go boriszquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:45 schreef borisz het volgende:
Zo vanavond de laatste puntjes op de i voor de scriptie. Dan mogen anderen nog tegenlezen en op NL controleren en dan kan de scriptie maandag naar de docent toe.
Hoelang duurt het dan Boor tot je iets hoort?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:45 schreef borisz het volgende:
Woensdag wrs gesprek en dan heb ik nog een paar dagen voor de laatste verbeteringen met een eerste indicatie. en dan de week erop voor het echt inleveren. Dan heb ik een week later de uitslag denk ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoelang duurt het dan Boor tot je iets hoort?
Waar ? Ik kijk naar Ivo Niehequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:38 schreef borisz het volgende:
Glamourland op best24. Zo grappig
.
GJ Droge![]()
Glamourland, gaat het weer een beetje meneer Drögequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:38 schreef borisz het volgende:
Glamourland op best24. Zo grappig
.
GJ Droge![]()
Ivo Niehe, verschrikkelijk. Ik ben naar Jools Holland gezaptquote:
De Britse Marc Marie nu op BBC-1quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ivo Niehe, verschrikkelijk. Ik ben naar Jools Holland gezapt
Op het digitale kanaal best24. Best24 zendt oude programma's uit.quote:
zeg maat tongTVquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Op het digitale kanaal best24. Best24 zendt oude programma's uit.
Ik heb de demo al in huisquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:16 schreef borisz het volgende:
Tong. Ik neem aan dat je de nieuwe single van Blof gaat kopen?
Bløf verloot huiskamerconcert bij nieuwe single
Ik ga niet, ik vertoef die avond op een camping in het pittoreske Biddinghuizenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:32 schreef Bos81 het volgende:
Ga je naar PSV-Ried, rubber?
Ik ga denk ik wel. Heb er wel 5 euro voor over. Mijn huisgenoten wilden ook misschien gaan, maar dan is de kans groot dat ze niet naast mij komen te zitten, want ik ga echt niet voor hun, het dubbele uitgeven van waar ik recht op heb
Goed geslapen vannacht. Lag te zweten in bed. Heb zelfs al boodschappen gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed geslapen vannacht. Lag te zweten in bed. Heb zelfs al boodschappen gedaan.
Was je trouwens gestopt met roken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Waren de slechtste 20 minuten van mijn leven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Was je trouwens gestopt met roken?
Okee. Ja Lowlands gaat wel voor ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ga niet, ik vertoef die avond op een camping in het pittoreske Biddinghuizen
Ach Nederland ging in 1990 door met 3 gelijke spelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:14 schreef borisz het volgende:
Engeland U20 is door op het WK zonder een doelpunt te scoren of tegen te krijgen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:48 schreef tong80 het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ja Lowlands gaat wel voor ja.
Wist even niet dat dat samenviel
hier waren er ietsje meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:13 schreef borisz het volgende:
Slechts 30.000 mensen op Dance Valley ipv 60k.
Is de dance scerne an het inzakken ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:13 schreef borisz het volgende:
Slechts 30.000 mensen op Dance Valley ipv 60k.
aan zn mond te zien ook met iets opquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:50 schreef borisz het volgende:
Meneer de MP was er wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anders die zonnebril welquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan zn mond te zien ook met iets op
Dat kan niet he, dit kabinet heeft het CDA en de SGP nodig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Het zou pas stoer zijn, als hij met homo's op de foto was gaan staan.
Die partijen moeten zich kapot schamen, Homo's horen nu eenmaal bij de samenleving.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat kan niet he, dit kabinet heeft het CDA en de SGP nodig.
Maar ik snap ook niet dat hij daar zo ontvangen wordt. Hij heeft hun kaartje 10% duurder gemaakt en voor drugs de boel alleen maar erger en gevaarlijker gemaakt.
Wat snap je?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die partijen moeten zich kapot schamen, Homo's horen nu eenmaal bij de samenleving.
Maar goed om eerlijk te zijn, snap ik het wel een beetje hoor.
Ja na Balkenende staat alles goed. Maar de glans is er al een beetje vanaf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:24 schreef borisz het volgende:
Rutte is een 'menselijke' MP. Je kan als je s'avonds in Den haag loopt Rutte gewoon tegen komen als hij een wandelingetje maakt.
Dat die partijen een no go aan Rutte gaan geven, als hij op de foto gaat met homo's. Maar ik ben het er totaal niet mee eens.quote:
Ja, de -Oh-wat-is-Mark-Rutte-een-verademing-met-Balkenende-maanden zijn echt over. Nu zijn eerste prinsjesdag en gaat het echt beginnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja na Balkenende staat alles goed. Maar de glans is er al een beetje vanaf.
ow ja, hij is vooral zelf zo slim. Zo glad als een aalquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat die partijen een no go aan Rutte gaan geven, als hij op de foto gaat met homo's. Maar ik ben het er totaal niet mee eens.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, de -Oh-wat-is-Mark-Rutte-een-verademing-met-Balkenende-maanden zijn echt over. Nu zijn eerste prinsjesdag en gaat het echt beginnen.
nu pas?quote:
Laat mij erbuitenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik hoop dat ze eens goed in de archieven duiken en zijn meningen en uitspraken uit het verleden erbij halen want als Bos ooit draaien verweten is
Maar het stomme is dat dat allemaal nauwelijks het grote nieuws haalt. Ook de leugen over het laten klappen van de onderhandelingen over paars las je nauwelijks. Terwijl dat juist tekenend was.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:45 schreef borisz het volgende:
Wat het CDA goed doet is dat ze alles afschuiven op de PVDA. Terwijl het CDA, op acht jaar paars na, altijd in de regering heeft gezeten na de WOII
. Dat wordt altijd vergeten in de media.
neuh.. Prosecco om twee uurquote:
14u = 1+4 dus een vijf in de klokquote:
Ja, sorry Borisz voor wat ik nu ga zeggen.quote:
mwah tis vaak ook onbeholpenheid. Voor mijn gevoel geeft het boekje van Joris Luyendijk een mooi inkijk in hoe het in Den Haag werkt. Tis moeilijk samen te vatten maar was politicus maar zo makkelijk als zeggen wat je vind.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, sorry Borisz voor wat ik nu ga zeggen.
Maar het gros van de politici zijn vreselijke achterbakse en soms zelfs corrupte mensen..
Dat verschilt per gemeente hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:19 schreef borisz het volgende:
En op lokaal niveau zijn het gewoon hardwerkende mensen die iets goeds willen doen met hun omgeving.
quote:
Ben benieuwd waar Ole naast wakker wordt als ze in dit tempo doorgaat?quote:
vrezen nog welquote:
[juf modus]quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk je bent niet de enigste
[datingsitemodus}quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk je bent niet de enigste
snap em niequote:
Om over je heen te gooien en je kater weg te spoelen.quote:
Had ik gezien, maar kon niet de connectie leggen dat ze hem snaptequote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:13 schreef appelsientje het volgende:
Gloeiende dat zijn ook geen kleine getallen...staan zometeen strak onderaan.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:30 schreef borisz het volgende:
Zo scriptie is op de mail naar de docent.
Redelijk jaquote:
mooiquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Redelijk ja. Het is een voldoende waard volgens mij en daar gaat het nu om.
quote:
Ik ben ook een poezenman. Ik haat honden ben als kind ooit gebeten toen ik lantgs zo'n kreng fietste.quote:
quote:DE KROEGTIJGER
Ik hou van boekwinkels en bibliotheken. Lekker zwemmen in een zee van letters. Verder hou ik van cafés en bars. De hemel stel ik me dan ook voor als een enorme bibliotheek met volledige vergunning. In afwachting van deze opperste zaligheid hou ik lezingen in de literaire cafés van ons land.
Het paradijs op aarde ligt voor dorstige lezers en leesgrage drinkers echter even verderop: in Frankfurt, op de Buchmesse. Op deze boekenbeurs, de grootste ter wereld, staan elk jaar weer tienduizend uitgevers uit honderd landen met honderdduizenden verschillende boeken. De stands met boeken worden er royaal afgewisseld door barretjes, buffetten, cafeetjes en terrassen.
Alcoholhoudende uitgevers en uitgevende alcoholisten zien er alweer uit naar de beurs van volgend jaar. En toch ontbreekt er op de literaire orgie iets aan het ware geluk. Er zijn geen poezen.
Een goede boekwinkel of kroeg is te herkennen aan zijn poes. Soezend in de etalage of op een barkurk zit hij de entourage te vervolmaken. Voor de staat van onthechting die een mens door lezen of drinken probeert te bereiken, zet hij op superieure wijze de toon.
Al neem je de duurste winkelinrichter in de arm, al hang je je café vol wagenwielen of gedeukte tubas, zonder poes komt het nooit helemaal goed.
Gebruiken katten zelf? Als regel raken ze niet gemakkelijk aan de drank. Ze hebben liever wat melk.
Bitterballen, stukjes ossenworst, kaasblokjes en tostis lusten ze ook. Voer je ze toch dronken, dan verbreek je de coördinatie tussen oog en spieren, wat grappig is om te zien en gemeen om te doen. Het lukt het best bij neurotische exemplaren. Een evenwichtige kat leest liever dan dat hij drinkt.
Lezen hoeven poezen niet te leren op de poezenschool, waar alleen vaardigheden als slijmen, tegen de zon in knipperen en mensen die van hen houden op de ziel trappen worden geoefend. Lezen kan elke poes van nature en wel op een benijdenswaardige manier.
Hij leest met zijn gat. Om de krant te lezen, gaat hij er gewoon bovenop zitten. Boeken idem dito. Alleen aan pockets heeft mijn Arie een hekel, daar glijdt hij te gemakkelijk vanaf. Maar zodra de krant op tafel ligt, vlijt hij zijn dikke reet er nieuwsgierig overheen, de staart dwars over het onbedekte deel, en heb ik maar te wachten tot hij er even afgaat. Dan wil hij dat ik omsla.
Al gebruikt hij zijn ogen er niet bij, toch kijkt een poes die op zijn boek of krant broedt met een gezicht als van een mens die leest. U kent dat wel: terwijl in het hoofd van de lezer het bloed rondspat van de indianen die door de cowboys worden afgeslacht, vrouwen vaak en wreed worden verkracht of hele planeten door ruimteschepen worden weggevaagd, kijkt de lezer onverstoorbaar schijnheilig voor zich uit met de geconcentreerde blik die voor lezen en voor het proeven van te dure wijn is gereserveerd en die, door poezen op hun repertoire gezet, onze harten doet smelten.
Terwijl ik dit schrijf, heb ik zowel een borrel en een boek als een poes onder handbereik. Maar ik moet nog even wachten met gelukkig zijn. Hij heeft het nog niet uit.
VIP plaatsenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]vrij uniek plekje, je zat er vast ruim op tijd
Die heb ik! Ik geloof dat ie heet "waarom spinnen katten"quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:12 schreef borisz het volgende:
Ik heb een boekje gelezen van Midas Dekkers over Poezen. Zo'n leuk boekje.
aha een kennerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |