Welke wedstrijd ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:54 schreef daftme het volgende:
Morgen eindelijk weer naar het stadion. Zielloze zomer...
Krijg je met snotterende kinderen jongenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:01 schreef Againzender het volgende:
ik word me hier ff een partij verkouden
Maakt niet uit, ik heb pas in september vakantiequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:07 schreef rubbereend het volgende:
Volgend week zomeren daarna schijnt het weer minder te worden ;')
Mailen doet wonderenquote:
Dan kunnen we elkaar de handen schudden... ik voel me de hele week al brak, meestal met.goede nachtrust kom je er snel boven op.... maar tja dat zit er nog even niet in (Ze komt nog 2x 's nachts en heeft veel last van krampjes)quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:01 schreef Againzender het volgende:
ik word me hier ff een partij verkouden
Pff, ik vind dat echt niet belangrijk om te kijken. We zullen toch wel in een gunstige pot zitten en daarnaast het boeit mij niet zo tegen wie ze moeten. Ik blijf er iig niet voor thuis, merk vanzelf wel wat er uit gaat komen.quote:
SBS dacht ik, anders op RTL7. Iig op een open zender..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:41 schreef Burnie88 het volgende:
Wordt Ajax-Twente morgen nog uitgezonden op een andere zender dan Eredivisie Live?
+ Zowel Ajax- als Twente-ervaringquote:
Goeiemorgen.quote:
OH jammer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Ging niet door hij moet met de motor maar het stortregende.
Maken een nieuwe afspraak.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:18 schreef borisz het volgende:
Klinsmann de nieuwe bondscoach van Amerika.
Moedige keuze. Lijkt me niet altijd even makkelijk. Maar ik denk wel dat hij kan presteren met dat land. Dat wil zeggen kwartfinale WK ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:18 schreef borisz het volgende:
logische keuze tochquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:18 schreef borisz het volgende:
Is dat momenteel de club uit Leipzig?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef borisz het volgende:
Regionalliga ploeg RB Leipzig gooit VFL Wolfsburg uit de DFB Pokal met 3-2
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:36 schreef tong80 het volgende:
PM box schoongemaakt. Zat al tijden 100 % vol. Raar dat je daar geen bericht van krijgt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:36 schreef tong80 het volgende:
PM box schoongemaakt. Zat al tijden 100 % vol. Raar dat je daar geen bericht van krijgt.
Ook je verwijderde items gepoetst?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:36 schreef tong80 het volgende:
Shit te laat maar ik kijk al 20 minutenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:26 schreef chufi het volgende:
Iemand die Jim Morrison docu in het uur van de Wolf of Ned3 wil zien Nu dus
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit te laat maar ik kijk al 20 minuten
AZ heeft je aangestokenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:54 schreef appelsientje het volgende:
Jemig wat voel ik me beroerd zeg... is het zomer en ik ben snot verkouden. Bah
Niet normaal die gast. Hoop niet dat ie ooit betrapt wordt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:12 schreef borisz het volgende:
Gilbert wint weer eens. Ditmaal Clásica de San Sebastián
Ja echt welquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:59 schreef borisz het volgende:
Kijken we al uit naar Comoros tegen Mozambique in de kwalificatie voor het WK2014?
Ja lijkt er wel op, ik lijk wel een oude opa zo loop ik te hoesten.. Bahquote:
Bij ons is het herfst hoor, en dat hoort dat erbijquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:54 schreef appelsientje het volgende:
Jemig wat voel ik me beroerd zeg... is het zomer en ik ben snot verkouden. Bah
Viel wel mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ajax was een klasse beter doe doelpunten komen nog wel
Tering, wat een kattegejank en k*tmuziek.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij ons is het herfst hoor, en dat hoort dat erbij![]()
Gisteren naar een apart concert geweest van deze meisjes :
Ik voelde wat cultuurverwondering
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:35 schreef Bos81 het volgende:
Nu maar even mijn eten gaan klaarmaken en op eten.
Hoorde een tijdje geleden 's nachts een uurlang een hoorcollege van hem. briljant.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:18 schreef borisz het volgende:
Mogge
Ik kijk nu het eindejaarsconference van Maarten van Rossem van 2010.
Hilarisch![]()
Ik lachtte je niet uit Bossie.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Ja, vond het een vrij normale zin/post/uitspraak. Zal mijn autisme wel zijn..
Zal die eens een jaartje blessurevrij blijven?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:15 schreef chufi het volgende:
RvP scoort weer eens met Arsenal in de Emirates Cup tegen New York Red Bulls... Gisteren maakte ie ook al de openingsgoal
laten we het hopen... Hij is nu aanvoerder ... dus dan moet je verantwoordelijkheid afleggen.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal die eens een jaartje blessurevrij blijven?
moest het ff kwijt, zoveel domheid, dat krijg je van stelselmatig bezuinigen op onderwijs.quote:
Wereld albumquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:22 schreef Againzender het volgende:
Computer komt opeens met New Gold Dream op de proppen, helemaal niet erg.
Heb je mijn Elpees uit de schuur gejat ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Againzender het volgende:
wat voel ik mijn een verzuurde ouwe lul vandaag. Nog even naar de Waterboys - Fisherman's Blues luisterenen naar bed.
Bloessie #tatutatuquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sendje #welkom
En AZ wat een ongelofelijke klootzak eigenwijze meneer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |