Wordt er bij zon-/windenergie dan ook rekening gehouden met de benodige gascentrales voor als het windstil of nacht is?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:08 schreef Zeeland het volgende:
[..]
DIe gegevens ken ik. Ontmanteling is daarin niet meegenomen en er is geen rekening gehouden met het feit dat uranium moeilijker winbaar wordt.
Dat klopt ook wel, maar je kunt wel steven naar een 'low carbon economy'. Met Cradle to Cradle technologie kun je op de lange termijn wel naar 0% emissie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef Cerbie het volgende:
Maakt niet uit, ik kwam deze tegen die inderdaad je bewering lijkt te onderschrijven.
http://www.nature.com/climate/2008/0810/full/climate.2008.99.html
Staat ook nog eens een leuke quote in
"The fact is, there's no such thing as a carbon-free lunch for any energy source."
Is een goede vraag. Ik vrees van niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wordt er bij zon-/windenergie dan ook rekening gehouden met de benodige gascentrales voor als het windstil of nacht is?
Hm, zo'n opmerking had ik eerder van VS verwacht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een fantastische alternatieve energiebron
Dijenkletser.quote:Man walks into Doctor’s and says “Doctor, I think I’m addicted to Twitter.” Doctor looks at him and says “Sorry, I don’t follow you".
Ach, soms lees ik ook wel eens meer in iets dan er staatquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
Hm, zo'n opmerking had ik eerder van VS verwacht.
Getijdenenergie heeft gewoon de toekomstquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar je kunt wel steven naar een 'low carbon economy'. Met Cradle to Cradle technologie kun je op de lange termijn wel naar 0% emissie.
Ik ben dusdanig toe aan vakantie dat ik hierom moest lachen.quote:
Met K-Spa en een grappig interview met Bassie.quote:
Hoe groot acht jij de kans dat je dik meer gaat verdienen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef Friek_ het volgende:
Zojuist ben ik achter een aantal leuke feiten gekomen.
#1: de rekenhuur van mijn studio klopte niet. Het was geen 226 euro.. maar 206.
#2: de inkomensgrens van 33.000 euro geldt enkel voor nieuwe huurders. Als ik zometeen fulltime ga werken en dik meer verdien maakt dit niet uit. Dit betekent dat mijn studieschuld in een mum van tijd afgelost is.
De tering, ik heb echt zoveel geluk gehad besef ik me nu.
Zo moeilijk lijkt me dat niet echt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe groot acht jij de kans dat je dik meer gaat verdienen dan?
Ik vind het nogal wat eigenlijk.quote:
Nou, je betaalt belasting waarvan mijn school wordt betaald, of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:47 schreef 3-voud het volgende:
Godsamme.... en ik maar heel de dag hard werken.
Wie, naast mijzelf, profiteert daar allemaal van? Kom op, steek je vinger eens op?
Ja. Mis ik wat? Het is een modaal inkomen. Denk dat een hoop net-afgestudeerden daarmee in hun handjes knijpen.quote:
...en de kinderbijslag van je pa en ma.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nou, je betaalt belasting waarvan mijn school wordt betaald, of bedoel je dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |