Uiteindelijk kan anders gaan denken over onze grondstoffenvoorziening wel degelijk helpen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hah, druppel op een gloeiende plaat.
Maar goed dat onze defensie alles overclassed dan he?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hah, straks zijn de fossiele brandstoffen zo schaars dat er om gevochten moet worden.
Als we defensie nou schrappen en al die soldaatjes duurzame meuk laten bouwen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar goed dat onze defensie alles overclassed dan he?
Het is niet voor niets dat we onze oude rommel aan hen verpatsen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar goed dat onze defensie alles overclassed dan he?
Dan hebben we een probleem straks.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als we defensie nou schrappen en al die soldaatjes duurzame meuk laten bouwen?
Dan zouden we eerst soldaten met meer dan 2 hersencellen in dienst moeten nemenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard, keep your friends close, but your enemies closer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat we onze oude rommel aan hen verpatsen.
Nee, we moeten er zoveel werk van maken dat het een tijdje pijn doet. En dan ontwikkelen wij een volledig groene economie. En dan kunnen we weer groeien, want van iets dat goed is hebben we nooit te veel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hah, druppel op een gloeiende plaat.
Dan kunnen we in het vervolg proberen met zonnepanelen en elektrische auto's conflictgebieden te beheersen. Want met goede bedoelingen weet je immers elk gevaar tegen te gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Over welke landen heb je het precies?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat we onze oude rommel aan hen verpatsen.
Ze hoeven niets te ontwerpen, alleen maar met een hamer te slaan en een boormachine te boren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zouden we eerst soldaten met meer dan 2 hersencellen in dienst moeten nemen
Ja en als we een bosje bloemen sturen naar alle 'vijandelijke' naties dan is alles vergeven en vergeten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, we moeten er zoveel werk van maken dat het een tijdje pijn doet. En dan ontwikkelen wij een volledig groene economie. En dan kunnen we weer groeien, want van iets dat goed is hebben we nooit te veel.
Of zoals McDonough het zegt: 'We moeten niet minder produceren, maar meer.' Alleen wel op een goede en milieuvriendelijke manier.
"Ik zeg niet dat hij direct verantwoordelijk is, maar ..."quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand een parallel zien trekken. Wel heb ik mensen zien pogen een causale relatie te poneren.
Huh, waar komt reactie opeens vandaan? Overigens zit er wel een kern van waarheid in. Neem wat jij niet zei. Als jij in het Midden-Oosten zou wonen zou je ook de Amerikanen niet zomaar verwelkomen. Als we dat van elkaar weten dan komen we al een stuk verder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en als we een bosje bloemen sturen naar alle 'vijandelijke' naties dan is alles vergeven en vergeten.
Welnee, want in die hypothese zou je er van uitgaan dat het mij een biet kan schelen wat zij denken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Huh, waar komt reactie opeens vandaan? Overigens zit er wel een kern van waarheid in. Neem wat jij niet zei. Als jij in het Midden-Oosten zou wonen zou je ook de Amerikanen niet zomaar verwelkomen. Als we dat van elkaar weten dan komen we al een stuk verder.
Het kan jou ook wel wat schelen, huilie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, want in die hypothese zou je er van uitgaan dat het mij een biet kan schelen wat zij denken.
Nederland loopt jammerlijk achter ja op dit punt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:48 schreef Mutant01 het volgende:
Laten we wel wezen, Nederland loopt best wel achter als het gaat om duurzame energie. Landen als Frankrijk en Spanje zijn al actief aan het lobbyen en investeren in bijv. zonne-energie.
Kunnen ze eindelijk ook genieten van bureaucratie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kan jou ook wel wat schelen, huilie.
Gelukkig leven onze islamitische vrienden straks ook in een democratie
Wat is straks? Hebben we het dan over jaren, tientallen jaren of enige eeuwen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh ja ik sta inderdaad dagelijks stil bij alle kommer en kwel die het Westen veroorzaakt om mijn leventje op ons levensstandaard te houden, poeh wat vind ik dat een probleem zeg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kan jou ook wel wat schelen, huilie.
Nee natuurlijk niet.quote:
We komen er wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:48 schreef Mutant01 het volgende:
Laten we wel wezen, Nederland loopt best wel achter als het gaat om duurzame energie. Landen als Frankrijk en Spanje zijn al actief aan het lobbyen en investeren in bijv. zonne-energie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |