Ze hoeven niets te ontwerpen, alleen maar met een hamer te slaan en een boormachine te boren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zouden we eerst soldaten met meer dan 2 hersencellen in dienst moeten nemen
Ja en als we een bosje bloemen sturen naar alle 'vijandelijke' naties dan is alles vergeven en vergeten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, we moeten er zoveel werk van maken dat het een tijdje pijn doet. En dan ontwikkelen wij een volledig groene economie. En dan kunnen we weer groeien, want van iets dat goed is hebben we nooit te veel.
Of zoals McDonough het zegt: 'We moeten niet minder produceren, maar meer.' Alleen wel op een goede en milieuvriendelijke manier.
"Ik zeg niet dat hij direct verantwoordelijk is, maar ..."quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand een parallel zien trekken. Wel heb ik mensen zien pogen een causale relatie te poneren.
Huh, waar komt reactie opeens vandaan? Overigens zit er wel een kern van waarheid in. Neem wat jij niet zei. Als jij in het Midden-Oosten zou wonen zou je ook de Amerikanen niet zomaar verwelkomen. Als we dat van elkaar weten dan komen we al een stuk verder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en als we een bosje bloemen sturen naar alle 'vijandelijke' naties dan is alles vergeven en vergeten.
Welnee, want in die hypothese zou je er van uitgaan dat het mij een biet kan schelen wat zij denken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Huh, waar komt reactie opeens vandaan? Overigens zit er wel een kern van waarheid in. Neem wat jij niet zei. Als jij in het Midden-Oosten zou wonen zou je ook de Amerikanen niet zomaar verwelkomen. Als we dat van elkaar weten dan komen we al een stuk verder.
Het kan jou ook wel wat schelen, huilie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, want in die hypothese zou je er van uitgaan dat het mij een biet kan schelen wat zij denken.
Nederland loopt jammerlijk achter ja op dit punt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:48 schreef Mutant01 het volgende:
Laten we wel wezen, Nederland loopt best wel achter als het gaat om duurzame energie. Landen als Frankrijk en Spanje zijn al actief aan het lobbyen en investeren in bijv. zonne-energie.
Kunnen ze eindelijk ook genieten van bureaucratie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kan jou ook wel wat schelen, huilie.
Gelukkig leven onze islamitische vrienden straks ook in een democratie
Wat is straks? Hebben we het dan over jaren, tientallen jaren of enige eeuwen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh ja ik sta inderdaad dagelijks stil bij alle kommer en kwel die het Westen veroorzaakt om mijn leventje op ons levensstandaard te houden, poeh wat vind ik dat een probleem zeg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kan jou ook wel wat schelen, huilie.
Nee natuurlijk niet.quote:
We komen er wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:48 schreef Mutant01 het volgende:
Laten we wel wezen, Nederland loopt best wel achter als het gaat om duurzame energie. Landen als Frankrijk en Spanje zijn al actief aan het lobbyen en investeren in bijv. zonne-energie.
Pf, het is juist dat irritante groene hippievolk dat afhankelijkheid van fossiele brandstoffen wil inperken, met hun nodeloze gekanker tegen kernenergie.quote:
Voor dat ik in een roze auto ga rijden.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wist dat onze cynische rechtse klootzakjes gelijk weer zouden springen op mijn opmerking over democratie in het M-O. Ik hoop echt dat het lukt. Alleen al omdat ik dan die grijns van de kop van VS kan rammen
Die grijns is er nog immer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:50 schreef von_Preussen het volgende:
Sinds enkele weken hoor je niets meer van de democratiebewegingen in het MO, behalve dat Ghadaffi er nog steeds zit, in Egypte nu het leger de macht heeft en Assad enkele politieke partijen wil toestaan, zolang ze hem maar positief gezind zijn.
Ook al zou het niet lukken, het heeft veel mensen de ogen geopend dat het volk in het Midden-Oosten in ieder geval verlangt naar vrijheid en dat het Westen wel kan vergeten het volk middels puppets onder de duim te houden. Dat is al een mooi symbool, na de val van Ben Ali, Mubarak, na de vernedering van Assad, Ghadaffi. Heerlijk. Het volk durft, het volk is nu veel krachtiger geworden dan men ooit had gedacht. Ze hebben hun macht laten zien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wist dat onze cynische rechtse klootzakjes gelijk weer zouden springen op mijn opmerking over democratie in het M-O. Ik hoop echt dat het lukt. Alleen al omdat ik dan die grijns van de kop van VS kan rammen
Nou ja, hier voer je ook een roze kleur.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor dat ik in een roze auto ga rijden.
Tast dat je mannelijkheid aan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor dat ik in een roze auto ga rijden.
Ja maar hier ben ik een kutrelnicht, in 't echt wat minder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ja, hier voer je ook een roze kleur.
En ik Klopkoek is weer een kloon van jou.quote:
Ja.quote:
KoekKoos / Koekwousquote:
Kan je mij even uitleggen op welke manier Assad en Ghadaffi zijn vernederd? Volgens mij zitten ze nog steeds op hun plek en zijn het juist de rebellen die zijn vernederd, aangezien er nog steeds geen verandering is maar wel chaos en oorlog.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook al zou het niet lukken, het heeft veel mensen de ogen geopend dat het volk in het Midden-Oosten in ieder geval verlangd naar vrijheid en dat het Westen wel kan vergeten het volk middels puppets onder de duim te houden. Dat is al een mooi symbool, na de val van Ben Ali, Mubarak, na de vernedering van Assad, Ghadaffi. Heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |