Opwindknopje? Een druk op de knop en de vagina is gelijk klaar voor gebruikquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:14 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
misschien kun je n luchtverfrisser laten inbouwen?
Geen idee wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is!
daar ruikt het alleen maar viezer van.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef ArTiC het volgende:
ik heb mijn vis liever met wat uitjes erop
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Opwindknopje? Een druk op de knop en de vagina is gelijk klaar voor gebruik
Die heb ik alquote:
Ja nu wel, maar net nog nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kijk eens of je een topic terug kan met de pijltjes bovenin..
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Wat klopt hier niet?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik stel me nu zo doos voor die luchtverfrisser squirt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik stel me nu zo doos voor die luchtverfrisser squirt.
Meer dit idee danquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:36 schreef Crutch het volgende:
Kun je dan niet beter een geurtje doen waar een man honger van krijgt?
Brise - SpareRibs ofzo.
net nu ik al een maand afgekickt ben van de alcoholquote:
vrijwillig?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net nu ik al een maand afgekickt ben van de alcohol
duh, niemand dwingt mij ergens toequote:
dan: mietje!quote:
zegt de white knightquote:
de wat-nou?quote:
Hahahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Wat klopt hier niet?
[ afbeelding ]
Elektro is voor homo'squote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Wat klopt hier niet?
[ afbeelding ]
Ik vind het wel meevallen, then again, ik heb net twee dagen thuis gezeten, blij dat ik weer kan werken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q!
Ik heb geen zin.
Volgens mij is donderdag algemeen gezien de kutste dag.
Waarom doe je dat dan ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, then again, ik heb net twee dagen thuis gezeten, blij dat ik weer kan werken.
Als dat geen postrecords worden voor jou. En om half 10 beginnen en 4 uur weer stoppen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook.
Ik ben weer eens op een opdracht begonnen waar ze eigenlijk helemaal geen mensen nodig hebben maar om het potje in stand te houden. We hebben er budget voor dus we doen het.
Maar er is geen werk? .... Dat maakt niet uit.
Vroeg naar bed omdat je kapot bent na een dag reizen, maakt dat je om half 8 op kunt zijn en bijna tien uur slaap hebt gepakt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:38 schreef Techno het volgende:
Wat is dat met al die vroege vogels hier?
Ben alweer 3 kwartier aan het werk!quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:38 schreef Techno het volgende:
Wat is dat met al die vroege vogels hier?
Zo mooie tijden gehad op een gegeven moment. Van 10 tot 03.00 ongeveer en regelmatig thuis werken. Ideaal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat geen postrecords worden voor jou. En om half 10 beginnen en 4 uur weer stoppen natuurlijk.
Ik al sinds 6 uur, want tja reistijd is werktijd.quote:
Oh jullie zijn weer terug? Wel leuk gehad zeker?quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:40 schreef AirwiN het volgende:
Vroeg naar bed omdat je kapot bent na een dag reizen, maakt dat je om half 8 op kunt zijn en bijna tien uur slaap hebt gepakt.
Waarom zo vroeg?! Dat doe jij toch nooit? En als dat echt geldt dan heb je mazzelquote:Op donderdag 28 juli 2011 07:44 schreef Techno het volgende:
Ik al sinds 6 uur, want tja reistijd is werktijd.
Omdat ik om 9 uur in Assen moet zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:48 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom zo vroeg?! Dat doe jij toch nooit? En als dat echt geldt dan heb je mazzel
Ik was ziek, IK GING BIJNA DOOD, GODT!quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook.
Ik ben weer eens op een opdracht begonnen waar ze eigenlijk helemaal geen mensen nodig hebben maar om het potje in stand te houden. We hebben er budget voor dus we doen het.
Maar er is geen werk? .... Dat maakt niet uit.
Mijn god, was er niemand nóg verder weg?quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:52 schreef Techno het volgende:
Omdat ik om 9 uur in Assen moet zijn.En ja is echt zo omdat het mijn standplaats niet is.
Ik werk vandaag gewoon 12 uur, en dat compenseer ik morgen wel door maar een halve dag te werken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:56 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn god, was er niemand nóg verder weg?Dan snap ik dat wel.
Dus je hoeft maar 2 uur aan het werk daar?
Jazeker... Vrij behoorlijk weer gehad, veel gezien en ook lekker ontspannen. Ook gewoon weer fijn omquote:Op donderdag 28 juli 2011 07:46 schreef Techno het volgende:
Oh jullie zijn weer terug? Wel leuk gehad zeker?
Was er niemand die je even een zetje over het randje kon geven?quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was ziek, IK GING BIJNA DOOD, GODT!!
Klinkt als een leuke klus!! Ik ben jaloers!
AirwiN was op vakantie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was er niemand die je even een zetje over het randje kon geven?
Helaas zat ik in het buitenland.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was er niemand die je even een zetje over het randje kon geven?
Ik heb m'n bank nog niet, maar de toko waar ik die had gekocht was ook wel klantvriendelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:04 schreef Godtje het volgende:
Sommige dingen zijn nuttig om te lezen
Ik snap al niet waarom mensen naar dat soort winkels gaan. Als je dan goedkoop een bank wilt hebben ga dan naar de Ikea of iets die hebben in elk geval klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan
Genaaid door Seats and sofas.
http://www.microsoft.com/nl-nl/security_essentials/default.aspxquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Eh, m'n antivirusding houdt er ineens mee op
ja die kapte er dus meequote:Op donderdag 28 juli 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/nl-nl/security_essentials/default.aspx
Vast geen Seats and Sofas.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n bank nog niet, maar de toko waar ik die had gekocht was ook wel klantvriendelijk
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:04 schreef Godtje het volgende:
Sommige dingen zijn nuttig om te lezen
Ik snap al niet waarom mensen naar dat soort winkels gaan. Als je dan goedkoop een bank wilt hebben ga dan naar de Ikea of iets die hebben in elk geval klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan
Genaaid door Seats and sofas.
Ik zou daar echt nooit een bank kopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast geen Seats and Sofas.Wie daar anno 2011 iets koopt, klantvriendelijkheid en een goed product verwacht, heeft echt onder een steen geleefd.
Geen idee. Zette de laptop aan en kreeg de melding dat Essentials was afgesloten en hij wilde ook niet meer aan, bleef meldingen krijgen. Pleur hem er wel opnieuw op.quote:
Je vraagt er inderdaad zelf om als je daar iets koopt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast geen Seats and Sofas.Wie daar anno 2011 iets koopt, klantvriendelijkheid en een goed product verwacht, heeft echt onder een steen geleefd.
Meldingen lezen is overrated!quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Zette de laptop aan en kreeg de melding dat Essentials was afgesloten en hij wilde ook niet meer aan, bleef meldingen krijgen. Pleur hem er wel opnieuw op.
Daar zou ik echt nooit naartoe gaan. Is ook niet helemaal mijn smaak geloof ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet onder een steen geleefd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou daar echt nooit een bank kopen
En met elke andere klapjosti op deze aardbol. 'Gewoon op OK klikken, dan is het tenminste weg!'quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:52 schreef Godtje het volgende:
Meldingen lezen is overrated!![]()
JE moet eens met mijn moeder gaan praten. Op dit vlak zitten jullie al op 1 lijn.
Dat doe ik dan weer nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En met elke andere klapjosti op deze aardbol. 'Gewoon op OK klikken, dan is het tenminste weg!'
Leuke winkel om mensen te gaan kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Daar zou ik echt nooit naartoe gaan. Is ook niet helemaal mijn smaak geloof ik.
En dan bellen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En met elke andere klapjosti op deze aardbol. 'Gewoon op OK klikken, dan is het tenminste weg!'
Ze hebben ook roze bankstellen daar hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Daar zou ik echt nooit naartoe gaan. Is ook niet helemaal mijn smaak geloof ik.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuke winkel om mensen te gaan kijken.
Van die grote leren monsters zekerquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze hebben ook roze bankstellen daar hoor.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:56 schreef Godtje het volgende:
Ja, mijn computer geeft een melding! Wat moet ik daarmee?
Weet ik veel. Wat is de melding?
Die heb ik al weg geklikt,
+1 herkenbaar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:59 schreef rival het volgende:
jezus wat heb ik die vaak aan de lijn gehad, en dan boos op mij "want ik heb toch verstand van computers"
Ik heb het dan heel lastig om me in te houden. Het lukt wel. Maar niet van harte.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
jezus wat heb ik die vaak aan de lijn gehad, en dan boos op mij "want ik heb toch verstand van computers"
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet onder een steen geleefd.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn ouders ook een keer, dat was ook eens en nooit meerquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Ik moet wel toegeven dat mijn ouders daar wel hun bank hebben gekocht..
lotgenootquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het dan heel lastig om me in te houden. Het lukt wel. Maar niet van harte.
Geen idee meer, ik heb ze ooit wel eens in de etalage zien staan, maar dat filiaal hier is (gelukkig) al jaren geleden over de kop gegaan.quote:
Bekend. Vooral mn ouders zijn daar goed in.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan bellen!
Ja, mijn computer geeft een melding! Wat moet ik daarmee?
Weet ik veel. Wat is de melding?
Die heb ik al weg geklikt, geen idee en ik zit nu op mijn werk dus ik kan niet meer kijken!!!![]()
Ik help tegenwoordig alleen nog maar mensen met Macs. Then again, Macs zijn zo eenvoudig te gebruiken dat die mensen nooit hulp nodig hebben. It just works.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:13 schreef Watertornado het volgende:
Nooit laten doorschemeren dat je 'iets van computers' weet.
Was het maar zo, ook die krijgen "ze" onderuit hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik help tegenwoordig alleen nog maar mensen met Macs. Then again, Macs zijn zo eenvoudig te gebruiken dat die mensen nooit hulp nodig hebben. It just works.
Mijn moeder heeft van de week een nieuwe laptop gekocht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Bekend. Vooral mn ouders zijn daar goed in.
- "De computer doet het niet".
- "Wat werkt er niet dan?"
- "Ja, de computer"
Al 500x gehad.
Zo dom ben ik zelfs niet als het om computers gaatquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Bekend. Vooral mn ouders zijn daar goed in.
- "De computer doet het niet".
- "Wat werkt er niet dan?"
- "Ja, de computer"
Al 500x gehad.
Ligt ook aan de gebruikers. Mn tante (woont in de buurt) had vroeger een Windows-pc waarbij ik wel elke maand een keer mocht komen opdraven om iets te fixen, sinds ze een MBP heeft ben ik 1x langs geweest om even de basics uit te leggen, daarna nooit meer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het maar zo, ook die krijgen "ze" onderuit hoor.
ja, daar ligt het zeker aan, mijn vader van 70 heeft een w7 PC, iPad, iPhone, en die hoor ik ook nooit, die heeft 1 ding ontdekt als ie wat heeft: Google.... wat een briljante ingeving!quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ligt ook aan de gebruikers. Mn tante (woont in de buurt) had vroeger een Windows-pc waarbij ik wel elke maand een keer mocht komen opdraven om iets te fixen, sinds ze een MBP heeft ben ik 1x langs geweest om even de basics uit te leggen, daarna nooit meer.
Dat zeggen ze allemaal (inc mijn moeder)quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo dom ben ik zelfs niet als het om computers gaat.
Ik weet in principe wel te vertellen wat er mis is. Maar daar houdt het dan ook mee op, want ik heb totaal geen verstand van computers verder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal (inc mijn moeder)
Mijn moeder heeft winxp (nou ja had tot dr laptop) en die hoor ik eigenlijk ook nooit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ligt ook aan de gebruikers. Mn tante (woont in de buurt) had vroeger een Windows-pc waarbij ik wel elke maand een keer mocht komen opdraven om iets te fixen, sinds ze een MBP heeft ben ik 1x langs geweest om even de basics uit te leggen, daarna nooit meer.
Ik snap dus nooit dat mensen dan niet even hun probleem in Google gooien, 90% kans dat je niet de eerste/enige bent...quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet in principe wel te vertellen wat er mis is. Maar daar houdt het dan ook mee op, want ik heb totaal geen verstand van computers verder.
Maak daar maar rustig 99% van als het om Windows of MacOS gaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap dus nooit dat mensen dan niet even hun probleem in Google gooien, 90% kans dat je niet de eerste/enige bent...
Probleem is dat veel mensen een Nederlands OS hebben, en als je daarop zoekt komt het nog wel wat minder voor helaas.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Maak daar maar rustig 99% van als het om Windows of MacOS gaat.
Ik snap ook niet dat er bedrijven zijn met nederlandse versies van windowsquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dus nooit dat mensen dan niet even hun probleem in Google gooien, 90% kans dat je niet de eerste/enige bent...
Zo ver krijg ik mijn ouwe niet, maar die is dan ook al 73. Maar hij heeft me bijna nooit meer nodig tegenwoordig. De heldquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daar ligt het zeker aan, mijn vader van 70 heeft een w7 PC, iPad, iPhone, en die hoor ik ook nooit, die heeft 1 ding ontdekt als ie wat heeft: Google.... wat een briljante ingeving!.
Hij doet zelfs kleine dingen op PC gebied bij familie, dat vind ik best cool eigenlijk.
Dat doe ik ook eigenlijk altijd wel. De enige keer dat ik heb gebeld met de winkel is toen er iets mis was met de harde schijf en deze vervangen moest worden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgende keer eerst ff Googlen dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, m'n virusscanner enzo doen het in ieder geval weer
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht, daar zijn mensen al eerder voor weggepest
wat is de herinnering?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
Is een herinneringsmail sturen na vijf dagen opdringerig?.
Ik kom echt wel hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
Dat hangt er vanaf waarom het gaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
Betalingsherinnering.quote:
Ik heb gisteren eindelijk geld van maart gekregenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betalingsherinnering.. Ik wacht al twee maanden op mijn geld.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:47 schreef Samzz het volgende:
Betalingsherinnering.. Ik wacht al twee maanden op mijn geld.
Doe dan niet zo flauw en maak dat geld over!quote:
Mja... Ik vind het ronduit belachelijk. Geef dan geen opdracht, denk ik dan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gisteren eindelijk geld van maart gekregenNu april, mei en juni nog.
Je kunt het proberen maar vaak trekken ze zich er weinig van aan.
Is het iemand in de buurt? Zo ja, ga de tekening gewoon weer ophalen. (aannemende dat het daarover gaat)quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
Mja... Ik vind het ronduit belachelijk. Geef dan geen opdracht, denk ik dan.
Ik ga gewoon een mail sturen, ik ben heel coulant geweest, vind ik zelf.
Elke dag de mail naar hun verzenden waarbij je elke dag een cc'tje toevoegt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik vind het ronduit belachelijk. Geef dan geen opdracht, denk ik dan.
De tekening is nog in bezitquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het iemand in de buurt? Zo ja, ga de tekening gewoon weer ophalen. (aannemende dat het daarover gaat)
je wacht idd al lang genoeg ja... mailen dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
hinderlijke mensen die je mailen en dan het halve managment in de CC zetten omdat ze denken dat je dan wat sneller zal werken oidquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elke dag de mail naar hun verzenden waarbij je elke dag een cc'tje toevoegt.
Nee, niet in de buurt, helaas. Andes had ik dat gedaan. Tekening heb ik nog in bezit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het iemand in de buurt? Zo ja, ga de tekening gewoon weer ophalen. (aannemende dat het daarover gaat)
Die van mij 700quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:44 schreef CherryLips het volgende:
oeh, m'n wishlist bij bookdepository is 500 euro in totaal
Waarom een CC toevoegen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elke dag de mail naar hun verzenden waarbij je elke dag een cc'tje toevoegt.
Dan krijg je elke dag een mailtje meer. Dus als je 7 dagen wacht krijg je op de zevende dag 7 mailtjes binnen.quote:
Vooral niet doen, dat soort standaard truukjes zorgt alleen maar dat je onderop de stapel komt.quote:
Daar maak je vrienden mee!quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan krijg je elke dag een mailtje meer. Dus als je 7 dagen wacht krijg je op de zevende dag 7 mailtjes binnen.
Werkte bij mij heel goed.
Het gaat niet om een bedrijf, hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vooral niet doen, dat soort standaard truukjes zorgt alleen maar dat je onderop de stapel komt.
Dat lijkt me heel irritantquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan krijg je elke dag een mailtje meer. Dus als je 7 dagen wacht krijg je op de zevende dag 7 mailtjes binnen.
Werkte bij mij heel goed.
Het IS ook heel irritant. Het is een soort schreeuw om aandacht dat degene nu toch echt moet reageren.quote:
Ik hoop dat dit laatste mailtje voldoende is geweest...quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het IS ook heel irritant. Het is een soort schreeuw om aandacht dat degene nu toch echt moet reageren.
Eigenlijk is dat best briljantquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:05 schreef Godtje het volgende:
Een ex collega van me die maakte op zijn eigen mailserver een mailadres aan als hij zich moest registreren. Met een catchall kon hij dus precies zien wie zijn mailadres doorverkocht of gebruikt voor spam.
Elke bedrijf wat hem lastig valt krijgt gewoon een hele dvd of blu-ray toegestuurd op hun adressen. Met het vriendelijk verzoek om dat nooit meer te doen.![]()
ICT nerds
Dat krijg je als je geen tepels meer mag posten.quote:
vertel mij watquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen tepels meer mag posten.
Altijd 'leuk' die verzonnen KLB topics.quote:
Sowieso FOK! tijdens de zomervakantie, je merkt dat het niveau echt omlaag keldert, en dat is al heel knap opzichquote:
Elke vakantie idd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso FOK! tijdens de zomervakantie, je merkt dat het niveau echt omlaag keldert, en dat is al heel knap opzich.
Hét gezwel van het hele forum.quote:
Omdat het je toch stiekem opwindt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
Mijn favoriete topic is denk ik: Post hier je dikke vieze lijf naakt.![]()
Dat je elke keer tegen die negerin mag aankijken met die putten in dr reet en die pannenkoeken tieten.
En toch klikken op dat topic! Ik weet niet waarom.
Nee. Serieus nee.quote:
Het zou wel verklaren waarom je L-E met haar blonde haren, haar kleine tepeltjes en welgevormde billen links laat liggen.quote:
Denk Thailand. Hou het vast!quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:55 schreef Godtje het volgende:
Yi-Long is ook vaak zo een vermoeiend figuur op het forum.
Of hij is homo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou wel verklaren waarom je L-E met haar blonde haren, haar kleine tepeltjes en welgevormde billen links laat liggen.
Ik zie het eerste plaatje nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF testen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel oké, eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:55 schreef Godtje het volgende:
Yi-Long is ook vaak zo een vermoeiend figuur op het forum.
quote:
quote:
Dus de hele dag in de hotelkamer met airco aan of met zo weinig mogelijk kleding aan in de schaduw zitten/liggen?quote:
Naakt in de hotelkamer met airco.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus de hele dag in de hotelkamer met airco aan of met zo weinig mogelijk kleding aan in de schaduw zitten/liggen?
Als dát geen harde tepels oplevert.quote:
Elke week weer ergens anders.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:35 schreef YipYip het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)elijk-in-india-.html
Zou Madeleine McCann dan toch nog leven?
Mja,ik dacht dus ook,gaan we weer,maar met dna onderzoek is het wel weer ineens spannend.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke week weer ergens anders.
\Nu tenminste met testsSpannend!
Ben je lekker op vakantie met je kind, probeert eerst een raar wijf je kind te ontvoeren en wordt vervolgens je paspoort ingenomen. Ben je lekker mee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:37 schreef Godtje het volgende:
Elke week weer ergens anders.
\Nu tenminste met testsSpannend!
Ik was het nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je lekker op vakantie met je kind, probeert eerst een raar wijf je kind te ontvoeren en wordt vervolgens je paspoort ingenomen. Ben je lekker mee.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je lekker op vakantie met je kind, probeert eerst een raar wijf je kind te ontvoeren en wordt vervolgens je paspoort ingenomen. Ben je lekker mee.
Begin maarquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
Ik ben jullie zat met dat stille gedoe. Ik zou bijna weer beginnen met stellingen.
Stellingen in bold ajb!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn gewoon te weinig boeiende mensen online op het moment, stuff happens.
ieuwquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
Ik ben jullie zat met dat stille gedoe. Ik zou bijna weer beginnen met stellingen.
Dat is dus precies wat ik dacht...quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, en ik maar denken dat ware liefde degene is waarvoor je al die eisen laat vallen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:04 schreef lichtekooi het volgende:
stelling: mensen moeten jij eisenpakket bijstellen en iets zoeken dat ze misschien.wèl gaan vinden.
(als ze dat willen)
Jij eisenpakket? Jij turkse hoer? Jji niet begrijpquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:04 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
stelling: mensen moeten jij eisenpakket bijstellen en iets zoeken dat ze misschien.wèl gaan vinden.
+1quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Goh, en ik maar denken dat ware liefde degene is waarvoor je al die eisen laat vallen...
Jij liggen op rug, geld verdienen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:07 schreef Godtje het volgende:
Jij eisenpakket? Jij turkse hoer? Jji niet begrijp
Ataturk niet gelooft. Ataturk gelijk heeft.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:10 schreef Godtje het volgende:
Geld verdien? Ikke nie mag!
Ramadan! Na suikerfees ikke weer werk
In het geval van turkse vrouwen is het waarschijnlijk echt Ram me danquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ataturk niet gelooft. Ataturk gelijk heeft.
Ja, dan moet je je snor maar niet drukken he.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:11 schreef Godtje het volgende:
In het geval van turkse vrouwen is het waarschijnlijk echt Ram me dan
Ik zal ze even in hun bek spugenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dan moet je je snor maar niet drukken he.
Weet ik, we zitten maar een beetje te geinen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:22 schreef Ripley het volgende:
Nou, die turkse chickies hier zijn anders erg mooi, snorloos en niet bepaal bedeesd
Nog erger: ik zou bijna weer beginnen met werken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
deze?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:48 schreef Godtje het volgende:
Ik mag veel niet zien hier op mijn werk![]()
Dumpert doet het ook niet.
Er was gisteren een grappig filmpje over wallmart en over de apple store op dumpert
Ja dat kan ik dus niet kijken he!quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
deze?
http://www.dumpert.nl/med(...)store_challenge.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:54 schreef Godtje het volgende:
Ja dat kan ik dus niet kijken he!
Speciaal voor jou opgezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is maar van hele korte duurquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
Pasje geblokkeerd en nu valt er een dikke stortbui in Enschede.
Ik hoop het. Het zou ook onweren, maar dat doet het gelukkig nog niet. Wat een contrast met vanmorgen zeg, toen zweette ik de auto uit en nu regent 't pijpenstelenquote:
Ja het is een mooie afwisselingquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het. Het zou ook onweren, maar dat doet het gelukkig nog niet. Wat een contrast met vanmorgen zeg, toen zweette ik de auto uit en nu regent 't pijpenstelen.
Hier is de Engel des Doods alquote:
Over een goed half uur ga ik weer werken aan mijn bierconsumptiequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier.![]()
Mijn biertekort begint ernstige vormen aan te nemen..
Wat doe je nou verkeerd?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier.![]()
Mijn biertekort begint ernstige vormen aan te nemen..
Ik hou wel van een worst-scenario.quote:
De worst van kees zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:47 schreef Godtje het volgende:
Ik ken een goeie mop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
gewoon met de hand vervoerenquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:47 schreef Godtje het volgende:
Ik ken een goeie mop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor een klus die je wat meer intellectuele uitdaging biedt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Een bh ook goed?quote:
Als het echt niet anders kan moet het maar he?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een bh ook goed?. Steeds met m'n handen op m'n tieten lopen is gewoon niet handig.
.
Dit was niet briljant gevonden?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor een klus die je wat meer intellectuele uitdaging biedt.
Tieten zijn net als kinderen. Er komt een moment dat je ze Moët loslaten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een bh ook goed?. Steeds met m'n handen op m'n tieten lopen is gewoon niet handig.
.
Tis niet helemaal 1 op 1 te vergelijken trouwensquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tieten zijn net als kinderen. Er komt een moment dat je ze Moët loslaten.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tieten zijn net als kinderen. Er komt een moment dat je ze moet loslaten.
Ik vind het niet handigquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het echt niet anders kan moet het maar he?.
Ik moest wel lachen. Maar ik heb dan ook vreemde humorquote:
Dat is ook helemaal niet aan de ordequote:
Jamaar kinderen zakken niet tot aan de grond als je ze niet meer ondersteund, toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tieten zijn net als kinderen. Er komt een moment dat je ze Moët loslaten.
Wel als ze leren staan en lopen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar kinderen zakken niet tot aan de grond als je ze niet meer ondersteund, toch?
Dat is je goed geluktquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet aan de orde.
Ik wou alleen de hele obvious 'dan hou ik ze wel vast" zien te vermijden.
Rosario in Rentquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
Rosario Dawson![]()
Vincent Cassel en Rosario Dawson in drama Trance
Maar als je al valt over iets voordat ke de kans krijgt hem/haar te leren kennen, kom je de ware niet tegen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Goh, en ik maar denken dat ware liefde degene is waarvoor je al die eisen laat vallen...
Ik niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:20 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Maar als je al valt over iets voordat ke de kans krijgt hem/haar te leren kennen, kom je de ware niet tegen.
Jij snappen?
ik las plasje en dacht: nou nou, dat samzz dat zomaar zegt hier!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
Pasje geblokkeerd en nu valt er een dikke stortbui in Enschede.
er zijn mensen die al als eis hebben dat ze n cup D heeft oid.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet.
Als je ergens over valt, zo te lezen een principe hebt, dan is iemand die dat heeft toch lastig de ware?
De ware bestaat niet. Wel "de beste die je tot nu toe ontmoet hebt".quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet.
Als je ergens over valt, zo te lezen een principe hebt, dan is iemand die dat heeft toch lastig de ware?
De ware bestaat wel!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ware bestaat niet. Wel "de beste die je tot nu toe ontmoet hebt".
Ja, als ze dat als eis hebben moeten ze er iemand bij zoeken die net zo oppervlakkig is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:24 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
er zijn mensen die al als eis hebben dat ze n cup D heeft oid.
En t boeit me verder niet en ik heb helemaal geen zin in een discussie
Ik zei dat alleen omdat iemand zei dat ie bijna weer met stellingen zou gaan gooien
dat klinkt alsof je altijd op zoek bent naar iets betersquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, niet op zoek. Maar het is naief te denken dat degene waar je nu bij bent de ware is... aangezien er best wel wat mensen op de wereld zijn die je nog nooit ontmoet hebt en die misschien NOG beter passen. Statistiekquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:27 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat klinkt alsof je altijd op zoek bent naar iets beters
ik zei ook niet dat het zo IS.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, niet op zoek. Maar het is naief te denken dat degene waar je nu bij bent de ware is... aangezien er best wel wat mensen op de wereld zijn die je nog nooit ontmoet hebt en die misschien NOG beter passen. Statistiek
Maar is het bij jou dan ook zo dat als iemand zegt waarmee je wil gaan samenwonen "misschien moeten we de spullen nu maar even apart betalen, want ja wie weet gaan we ooit uit elkaar"quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:37 schreef lichtekooi het volgende:
ik zei ook niet dat het zo IS.
Het klinkt alleen zo.
Ik vraag me door wat je zegt wel af of je dan dus je partner ook gelijk symptomen als je verliefd zou worden op een ander? Of weegt het houden van je partner en het jaren (evt) samen zijn dan toch zwaarder?
ik zou niet met iemand gaan samenwonen die dat zo zegtquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar is het bij jou dan ook zo dat als iemand zegt waarmee je wil gaan samenwonen "misschien moeten we de spullen nu maar even apart betalen, want ja wie weet gaan we ooit uit elkaar"
gelijk afgeschreven omdat ie er dus (volgens jou) vanuit gaat dat de relatie stuk gaat?
of denk je zo niet?
I know, maar was gewoon benieuwdquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:51 schreef lichtekooi het volgende:
Ik geloof er zelf ook niet in trouwens
Ik zei ook niet dat ik
Het verschil tussen Mr. Right en Mr. Right Nowquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik ken van heel dichtbij een stel waarin die man alles berekent en haar constant vertelt dat hij meer verdient en dat dus meer van hem is dan van haar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Toen ik en mijn ex gingen samenwonen toen zei ik eigenlijk al relatief snel van "tja je weet het maar nooit, en zeker omdat we nog jong zijn.. maar ik wil die grote spullen (aanschaf in het begin) toch wel apart betalen"quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:01 schreef lichtekooi het volgende:
ik ken van heel dichtbij een stel waarin die man alles berekent en haar constant vertelt dat hij meer verdient en dat dus meer van hem is dan van haar.
En dat hij haar gaat inruilen voor een jonger, mooier exemplaar.gewoon triest...
Want er is echt wel iemand die beter voor hem is.
Ik ben er allergisch voor.
Ik zou het zelf niet zo doen, maar ik kan me wel voorstellen dat die gedachte in je opkomt. Als je een keer eerder uit elkaar bent gegaan zonder afspraken over dat soort dingen vooraf, kan je een hoop ellende krijgen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar is het bij jou dan ook zo dat als iemand zegt waarmee je wil gaan samenwonen "misschien moeten we de spullen nu maar even apart betalen, want ja wie weet gaan we ooit uit elkaar"
gelijk afgeschreven omdat ie er dus (volgens jou) vanuit gaat dat de relatie stuk gaat?
of denk je zo niet?
ik zou dat niet zo willen. Nu scheelt het dat ik van mezelf weet dat ik niet moeilijk zal gaan doen. Ik verwacht dat van een partner ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen ik en mijn ex gingen samenwonen toen zei ik eigenlijk al relatief snel van "tja je weet het maar nooit, en zeker omdat we nog jong zijn.. maar ik wil die grote spullen (aanschaf in het begin) toch wel apart betalen"
Hij vond het niet leuk, maar accepteerde het wel.
En achteraf maar goed ook, want kon na een jaar mijn spullen zonder gezeik weer meenemen
ach, je kan met kinderen ook best apart wonen, maak er gewoon 3, bij verschillende vrouwen, dat schijnt prima te gaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:05 schreef dawg het volgende:
er moet heel wat gebeuren wil ik nog eens gaan samenwonen. past niet zo bij me denk ik. al "moet" je op een gegeven moment wel als je bijv kinderen wilt ofzo.
dusch. /nutteloos
Dat heeft niks te maken met moeilijk doen, maar realistisch zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:07 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik zou dat niet zo willen. Nu scheelt het dat ik van mezelf weet dat ik niet moeilijk zal gaan doen. Ik verwacht dat van een partner ook.
door mijn persoonlijke situatie ben ik vaak langere tijd (echt) alleen geweest. als iemand een tijdje om me heen is word ik heel onrustig, voel me echt niet relax meer. maar wellicht heb je gelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:09 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ach, je kan met kinderen ook best apart wonen, maak er gewoon 3, bij verschillende vrouwen, dat schijnt prima te gaan
Maar hoezo past het niet dan? Kan bt niet gewoon zijn dat je nog niemand hebt ontmoet met wie het werkte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bedoel dat ik weet dat ik niet moeilijk ga doen bij uit elkaar gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met moeilijk doen, maar realistisch zijn.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
door mijn persoonlijke situatie ben ik vaak langere tijd (echt) alleen geweest. als iemand een tijdje om me heen is word ik heel onrustig, voel me echt niet relax meer. maar wellicht heb je gelijk.
daten? mag jij nummer 1 worden van die 3.ik ook niet, maar ik zie het vrij veel om me heen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |