Opwindknopje? Een druk op de knop en de vagina is gelijk klaar voor gebruikquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:14 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
misschien kun je n luchtverfrisser laten inbouwen?
Geen idee wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is!
daar ruikt het alleen maar viezer van.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef ArTiC het volgende:
ik heb mijn vis liever met wat uitjes erop
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Opwindknopje? Een druk op de knop en de vagina is gelijk klaar voor gebruik
Die heb ik alquote:
Ja nu wel, maar net nog nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kijk eens of je een topic terug kan met de pijltjes bovenin..
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Wat klopt hier niet?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik stel me nu zo doos voor die luchtverfrisser squirt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik stel me nu zo doos voor die luchtverfrisser squirt.
Meer dit idee danquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:36 schreef Crutch het volgende:
Kun je dan niet beter een geurtje doen waar een man honger van krijgt?
Brise - SpareRibs ofzo.
net nu ik al een maand afgekickt ben van de alcoholquote:
vrijwillig?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net nu ik al een maand afgekickt ben van de alcohol
duh, niemand dwingt mij ergens toequote:
dan: mietje!quote:
zegt de white knightquote:
de wat-nou?quote:
Hahahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Wat klopt hier niet?
[ afbeelding ]
Elektro is voor homo'squote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Wat klopt hier niet?
[ afbeelding ]
Ik vind het wel meevallen, then again, ik heb net twee dagen thuis gezeten, blij dat ik weer kan werken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q!
Ik heb geen zin.
Volgens mij is donderdag algemeen gezien de kutste dag.
Waarom doe je dat dan ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, then again, ik heb net twee dagen thuis gezeten, blij dat ik weer kan werken.
Als dat geen postrecords worden voor jou. En om half 10 beginnen en 4 uur weer stoppen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook.
Ik ben weer eens op een opdracht begonnen waar ze eigenlijk helemaal geen mensen nodig hebben maar om het potje in stand te houden. We hebben er budget voor dus we doen het.
Maar er is geen werk? .... Dat maakt niet uit.
Vroeg naar bed omdat je kapot bent na een dag reizen, maakt dat je om half 8 op kunt zijn en bijna tien uur slaap hebt gepakt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:38 schreef Techno het volgende:
Wat is dat met al die vroege vogels hier?
Ben alweer 3 kwartier aan het werk!quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:38 schreef Techno het volgende:
Wat is dat met al die vroege vogels hier?
Zo mooie tijden gehad op een gegeven moment. Van 10 tot 03.00 ongeveer en regelmatig thuis werken. Ideaal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat geen postrecords worden voor jou. En om half 10 beginnen en 4 uur weer stoppen natuurlijk.
Ik al sinds 6 uur, want tja reistijd is werktijd.quote:
Oh jullie zijn weer terug? Wel leuk gehad zeker?quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:40 schreef AirwiN het volgende:
Vroeg naar bed omdat je kapot bent na een dag reizen, maakt dat je om half 8 op kunt zijn en bijna tien uur slaap hebt gepakt.
Waarom zo vroeg?! Dat doe jij toch nooit? En als dat echt geldt dan heb je mazzelquote:Op donderdag 28 juli 2011 07:44 schreef Techno het volgende:
Ik al sinds 6 uur, want tja reistijd is werktijd.
Omdat ik om 9 uur in Assen moet zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:48 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom zo vroeg?! Dat doe jij toch nooit? En als dat echt geldt dan heb je mazzel
Ik was ziek, IK GING BIJNA DOOD, GODT!quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook.
Ik ben weer eens op een opdracht begonnen waar ze eigenlijk helemaal geen mensen nodig hebben maar om het potje in stand te houden. We hebben er budget voor dus we doen het.
Maar er is geen werk? .... Dat maakt niet uit.
Mijn god, was er niemand nóg verder weg?quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:52 schreef Techno het volgende:
Omdat ik om 9 uur in Assen moet zijn.En ja is echt zo omdat het mijn standplaats niet is.
Ik werk vandaag gewoon 12 uur, en dat compenseer ik morgen wel door maar een halve dag te werken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:56 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn god, was er niemand nóg verder weg?Dan snap ik dat wel.
Dus je hoeft maar 2 uur aan het werk daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |