quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:40 schreef Dimens het volgende:
Albert Heijn kan dat, die boeit het geen ene flikker of zijn klanten tevreden zijn want die blijven toch wel komen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:40 schreef Jahr00n het volgende:
Ik was echt wel naar binnen gegaan hoor, die toffe manager had ik gewoon KO geklapt.
Zulke dingen zei ik als kind iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:38 schreef Gamesua het volgende:
Drie minuten over kwart voor
Echt___________________
Dit, wat een mongool.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:49 schreef Yi-Long het volgende:
Klacht indienen bij het hoofdbureau/kantoor van AH. Dit soort verneukerige managers horen natuurlijk gewoon niet thuis in die functie...
hallo als er een openingstijd is aangegeven moet ie ook open zijn tot die tijd en niet eerder dichtgaan dat slaat nergens op oke hoiquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
hallo denk je eens in waarom dat is ik werk bij de bristol en klanten die we op het laatste moment binnenlaten krijg je heel moeilijk eruit daarom is dat zo, en met open wordt bedoeld dat je tot die tijd dingen kan kopen. maar ik vind ook dat er moet staan tot hoelaat je de winkel in mag.
en hij ging bijna sluiten dus nog binnenlopen is onzinquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:23 schreef SuperwormJim het volgende:
De winkel was nog gewoon open, ze lieten alleen niemand meer binnen.
Als je boodschappen gaat doen, weet je veelal wel wat je wilt hebben, het was 3 over kwart voor 11, nog genoeg tijd dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
hallo denk je eens in waarom dat is ik werk bij de bristol en klanten die we op het laatste moment binnenlaten krijg je heel moeilijk eruit daarom is dat zo, en met open wordt bedoeld dat je tot die tijd dingen kan kopen. maar ik vind ook dat er moet staan tot hoelaat je de winkel in mag.
Maar dat weet het personeel niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Als je boodschappen gaat doen, weet je veelal wel wat je wilt hebben, het was 3 over kwart voor 11, nog genoeg tijd dus.
Dus? Ze worden betaald om er voor je te zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar dat weet het personeel niet.
Ja, je zou eens een paar minuten moeten overwerken he?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |