Heldinquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
dit is het eerste wat ik gelijk ging breien toen ik het hoorde, ach het wordt een meisje maar toch ze moet er gewoon 1 hebben, op de foto lijkt hij groot maar is klein.
[ afbeelding ]
Ja leuk jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
dit is het eerste wat ik gelijk ging breien toen ik het hoorde, ach het wordt een meisje maar toch ze moet er gewoon 1 hebben, op de foto lijkt hij groot maar is klein.
[ afbeelding ]
Tofquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Veel pretquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:24 schreef Crazy-M het volgende:
vanaf de tilburgse kermis met een mojito in mijn hand wens ik jullie allen een fijne avond. En nu weer zuipen haha
moet je inlijsten,|Hans zijn tenutje hangt op de trap als je naar boven gaat, was hij jaartje of 2....quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
D. had ook een heel feyenoord tenue, met de handtekening van alle spelers
quote:
Heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je inlijsten,|Hans zijn tenutje hangt op de trap als je naar boven gaat, was hij jaartje of 2....
[ afbeelding ]
OMG, met oude logoquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je inlijsten,|Hans zijn tenutje hangt op de trap als je naar boven gaat, was hij jaartje of 2....
[ afbeelding ]
dank. Hoe ik morgen op sta weet ik niet. Maar wat ik nu drink is beter dan bierquote:
die is inmiddels een collectors itemquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kant en klare is niet lekker, je moet het eens zelf maken, veel plezierquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank. Hoe ik morgen op sta weet ik niet. Maar wat ik nu drink is beter dan bier
al zullen ze er een miljoen voor bieden, dat gaat echt niet van de muur af.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
die is inmiddels een collectors item!
OMGquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja kind al 25 dus is al antiek tenutje
wordt hier gedaan. Nu los op guus haha.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Die kant en klare is niet lekker, je moet het eens zelf maken, veel plezier
Gelijk heb jequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al zullen ze er een miljoen voor bieden, dat gaat echt niet van de muur af.
Nou... KKSSHHTHT!!!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wordt hier gedaan. Nu los op guus haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |