quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:03 schreef roos85 het volgende:
Ik mag mijn caravan niet uit![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, ik had je graag irl gezien
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
![]()
![]()
JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...misschien een volgende keer![]()
![]()
![]()
TravelessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
roze en een plutjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo benieuwd naar jouw jurk..
En de lampjes dan?quote:
quote:en er klinkt me nu toch een herrie hahahaha Hans komt even beneden en deelt mee dat hij dat zondagochtend wel even gaat draaien alles trilt hier lekker hardcore
oh ja vergeten de ledlampjesquote:
Sorryquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:08 schreef Toverheks het volgende:
Remlof is op de duitse toer=== kan ik toch niet lezen Rem
Niet te hard rennen he, ik loop op hakkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja vergeten de ledlampjesmoet er wel een brandblusser meegesleept worden, echt die blonde met die brandblusser erachter aan
whaaaaaaa zie je echt voor me hollend met een brandblusserquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet te hard rennen he, ik loop op hakken
Ik doe het, ik raus er 1 ergens van een muur en ren achter je aanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
whaaaaaaa zie je echt voor me hollend met een brandblusser
Yupquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:52 schreef MissJ het volgende:
Uhhh morgen dus tussen 18 en 19 uur op het Leidseplein toch?
Ik ben er wel eerder... zo rond 3 uur ofzo. Geen idee wie er allemaal blijven, ik iig welquote:Enne wie zijn er allemaal al eerder in Amsterdam?
En wie gaan er allemaal weer terug naar huis dezelfde avond/nacht?
Ik helaas wel, moet uiterlijk de trein van 23.41 hebben anders haal ik de laatste tram in mijn stad niet.......
Om 3 al op t plein? Ga je 4 uur niks doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
[..]
Ik ben er wel eerder... zo rond 3 uur ofzo. Geen idee wie er allemaal blijven, ik iig wel
En dan maken we tot die tijd er toch gewoon ene feestje van
Ik weet niet... moet nog ff precies kijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Om 3 al op t plein? Ga je 4 uur niks doen?
Ik blijf, anders kan ik om half 10 ofzo de trein weer inquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:29 schreef MissJ het volgende:
aaaaaaaaaaaah ok.
Ik zorg dat ik er rond 18.00 ben.
en jij Pat, blijf jij in Amsterdam of ga jij ook terug?
ah ja jij moet anders helemaal richting het Noorden toch.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik blijf, anders kan ik om half 10 ofzo de trein weer in
We slapen in het park met de sterrenhemel als dekbed.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ja jij moet anders helemaal richting het Noorden toch.
Maarrr waar gaan jullie slapen dan of gaan jullie de hele nacht door blijven feesten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |