Die isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan geregeld worden luister dit pareltje maar even![]()
Omg zit jij weer info te verzamelenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind m wel een grappig hoofd hebben!
I'm sherlockquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg zit jij weer info te verzamelen
Hans is echt een schatje
quote:
Dan gaat hij straks swaffelen op het Leidschepleinquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen als je je little tank meeneemt.
Aber natürlich, ich komme immer in mein hubsches kleinen Tankchenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen als je je little tank meeneemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:03 schreef roos85 het volgende:
Ik mag mijn caravan niet uit![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, ik had je graag irl gezien
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
![]()
![]()
JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...misschien een volgende keer![]()
![]()
![]()
TravelessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
roze en een plutjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo benieuwd naar jouw jurk..
En de lampjes dan?quote:
quote:en er klinkt me nu toch een herrie hahahaha Hans komt even beneden en deelt mee dat hij dat zondagochtend wel even gaat draaien alles trilt hier lekker hardcore
oh ja vergeten de ledlampjesquote:
Sorryquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:08 schreef Toverheks het volgende:
Remlof is op de duitse toer=== kan ik toch niet lezen Rem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |