Crutch niet serieus nemen zodra het over auto´s gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heul niet.![]()
Wel de enige mooie Porsche ooit gemaakt![]()
nu zie je in elke gave wagen een grijze kale vent die nooit gas zal gevenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan elke josti er in rijden.
Ook niet leuk meer.
Mwahquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
nu zie je in elke gave wagen een grijze kale vent die nooit gas zal geven
Leeghoofd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Crutch niet serieus nemen zodra het over auto´s gaat.
even een notitie voor mezelf~...
mwa. noem mij maar ff simpel (ja doe maar hoor!quote:
oke oke het zoontje zal er ooit weleens gas in gevenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah
Je komt toch wel vaak genoeg op het circuit om te weten dat je regelmatig kan bedenken: Hoe komen die gastjes nu al aan zo een wagen!
goed excuus.quote:
faalquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:59 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Dit >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Cayenne.
Deze mod heeft zelf een brief geschreven zonder dat er een oproep was dat hij FOK! graag beter wilde maken.quote:
ik zie geen plaatje maar de 997 is inderdaad een leuk exemplaarquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:59 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Dit >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Cayenne.
en lukt het hem een beetje vind je?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze mod heeft zelf een brief geschreven zonder dat er een oproep was dat hij FOK! graag beter wilde maken.
Heel nobel toch?
Ben ik het wel mee eens, die sportwagens van tegenwoordig halen het niet meer bij de stijl van vroeger... Hoewel, een spykertje of een zonda zijn nog wel tof.. Het moet juist flamboyant zijn!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
mwa. noem mij maar ff simpel (ja doe maar hoor!), maar geef mij maar gewoon een bmw 3 serie coupe, of een mini cooper s ofzo. veel mooier dan die "standaard dure sportbakken".
Porsche 977 Carrera Turbo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:00 schreef rival het volgende:
ik zie geen plaatje maar de 997 is inderdaad een leuk exemplaar
Ik ben nog wat té ijverig misschien.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en lukt het hem een beetje vind je?
En je geeft antwoord op vragen die niet de jouwe zijn om te beantwoorden.quote:
wees blij dat iemand je antwoord geeft op je vragen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je geeft antwoord op vragen die niet de jouwe zijn om te beantwoorden.
En je gaat in op kut users.
Iedereen mag overal op reageren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je geeft antwoord op vragen die niet de jouwe zijn om te beantwoorden.
Ja, sorry. Hoe moet ik anders met je communiceren?quote:En je gaat in op kut users.
Neenee, ik ben mn standaarden aan het verlagen he. Blond mag tegenwoordigquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
eerste alle blonde kerels elimineren jongedame.
Bochten zijn voor paupervolk.. Als ik zo een auto heb wil ik dat hij er schreeuwerig uit ziet, dat hij schreeuwt uit de uitlaat, hoe hard hij door de bocht kan interesseert me minderquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, leuk. Als je alleen rechtdoor wilt rijden.
laten we eerlijk zijn. wanneer ga je in nederland nog hard. als ik 180 aantik begin ik al bang te worden voor mijn rijbewijs.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bochten zijn voor paupervolk.. Als ik zo een auto heb wil ik dat hij er schreeuwerig uit ziet, dat hij schreeuwt uit de uitlaat, hoe hard hij door de bocht kan interesseert me minder
oh. nou kijk eens aan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neenee, ik ben mn standaarden aan het verlagen he. Blond mag tegenwoordig
Dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:07 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. nou kijk eens aan.
vanwaar die ommezwaai?
we hebben een echte harley rijder gevondenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bochten zijn voor paupervolk.. Als ik zo een auto heb wil ik dat hij er schreeuwerig uit ziet, dat hij schreeuwt uit de uitlaat, hoe hard hij door de bocht kan interesseert me minder
mietjesquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als ik 180 aantik begin ik al bang te worden
goed puntquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hallo, je hebt het over mij he![]()
Eenzaam.. pff..
Yep.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
grootste slet was spirit toch? die 'verkiezingen'?
en dan wordt blond tegenwoordig ook nog toegelaten in bed. zal wel meevallen met de eenzaamheid dus.quote:
Hey niet zo hequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:17 schreef dawg het volgende:
[..]
en dan wordt blond tegenwoordig ook nog toegelaten in bed. zal wel meevallen met de eenzaamheid dus.
als je naar vis begint te ruiken weet je dat je boven die naamtitel staat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey niet zo heTen eerste is niet alles wat op FOK staat waar en ten tweede is iedereen met uberhaupt een seksleven al snel een slet vergeleken bij de gemiddelde Singles-poster
En over een jaar is het uit tussen "WY" (:rquote:
jou op de kast jagen blijft gewoon leukquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey niet zo heTen eerste is niet alles wat op FOK staat waar en ten tweede is iedereen met uberhaupt een seksleven al snel een slet vergeleken bij de gemiddelde Singles-poster
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
Ben benieuwd of hij een portret gekozen heeft uit haar goeie tijd of hoe ze er nu uitziet.
Zij wil ook een tattoo van Wes laten zetten als je dat artikel mag geloven.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
En over een jaar is het uit tussen "WY" (:r![]()
) en dan loopt ie voor lul.
Ben benieuwd of hij een portret gekozen heeft uit haar goeie tijd of hoe ze er nu uitziet.
Yolanthe is Yolanthe niet meer.quote:
True.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
Sja, bij vrouwen wordt het nou eenmaal snel minder.
Op die tweede foto heeft ze een veel oudere kop.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ben ik nou de enige die het verschil niet echt ziet? Daarbij heeft ze voor foto 1 minimaal 3 uur in de make up gezeten en loopt ze zo te zien of foto 2 gewoon over straat...
nee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ben ik nou de enige die het verschil niet echt ziet?
Ok, ik ben nu waarschijnlijk wel de enige die het ziet, maar heeft Wes daar nou zo'n enorme bobbel in zn broek?!quote:
pure afgunst natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
mannen niet nee, maar als je de vrouwen mag geloven
Ik zeg ook niet dat ze lelijk is, maar ik vond haar vroeger mooier.quote:
Boven zn broek.. wat krijgt die gast een pens!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ok, ik ben nu waarschijnlijk wel de enige die het ziet, maar heeft Wes daar nou zo'n enorme bobbel in zn broek?!
DUH, daar is yolanthe voor gevallen doos!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ok, ik ben nu waarschijnlijk wel de enige die het ziet, maar heeft Wes daar nou zo'n enorme bobbel in zn broek?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast nog opgezet door die tattoo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Boven zn broek.. wat krijgt die gast een pens!
Yep! Kleine mannen mogen tegenwoordig ook, net als blond. Of rood. Of whatever.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aaaaw wat lief! Je bent verliefd op Wesley!Je komt zo lief voor hem op
snuit post niet meer die is onderwegquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Yep! Kleine mannen mogen tegenwoordig ook, net als blond. Of rood. Of whatever.
Maar kaal nog nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Yep! Kleine mannen mogen tegenwoordig ook, net als blond. Of rood. Of whatever.
Ja echt! Bezwanger me!! NU!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:38 schreef dawg het volgende:
is je klokje begonnen met tikken, spirit? vanwege je radicale ommezwaai
Met een 1 erop?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan wel per brief mét postzegel uiteraard.
1 of 2?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wel een leuke twist aan het concept liefdesbrief.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat zou JIJ moeten weten, ik nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hangt er van af of je zaad meer of minder dan 20 gram weegt
Ik ben weer een scharrel armer dus op jacht naar nieuw vleesquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
Zijn de hormoontjes weer eens op hol?
altijd als jij binnen komt, hoezo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet toch niet hoeveel zaad jij loost, flapdrol!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zou JIJ moeten weten, ik niet.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zou JIJ moeten weten, ik niet.
Is die rooie alweer exit?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben weer een scharrel armer dus op jacht naar nieuw vlees
What happened to the viking?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben weer een scharrel armer dus op jacht naar nieuw vlees
MissB.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Klutske!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
MissB.
Al enigszins in de bijna-partymodus?
schijnheilige.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet er ook nog inkomen, toen Dev net vroeg wat voor weekendplannen ik had vergat ik het eerst.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klutske!Valt eigenlijk nog wel mee
Ik wil zon, niet weer een blubberparty...
Waar gaan jullie heen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klutske!Valt eigenlijk nog wel mee
Ik wil zon, niet weer een blubberparty...
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:46 schreef dawg het volgende:
en jullie zijn goed op de hoogte. rooie viking? nu kan ik nooit meer dromen over spirit zonder dat er een gast met lang rood haar lange baar stalen helm op met een bijl over haar heen gebogen staat
Die vond het belangrijker om zijn slaap in te halen dan om mij een knuffel te brengen afgelopen maandag. Hij woont verdomme 100 meter verderop en een knuffel geven duurt geen uren. Dan weet je meteen wat je aan iemand hebt helaas...quote:
Het is een scharrel, geen vriendje.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die vond het belangrijker om zijn slaap in te halen dan om mij een knuffel te brengen afgelopen maandag. Hij woont verdomme 100 meter verderop en een knuffel geven duurt geen uren. Dan weet je meteen wat je aan iemand hebt helaas...
Hagarquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:46 schreef dawg het volgende:
en jullie zijn goed op de hoogte. rooie viking? nu kan ik nooit meer dromen over spirit zonder dat er een gast met lang rood haar lange baard stalen helm op met een bijl over haar heen gebogen staat
LOL!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die vond het belangrijker om zijn slaap in te halen dan om mij een knuffel te brengen afgelopen maandag. Hij woont verdomme 100 meter verderop en een knuffel geven duurt geen uren. Dan weet je meteen wat je aan iemand hebt helaas...
Dan ben ik bij jou in de buurt Q!quote:
Klopt, maar als een vriend van hem onverwachts zou overlijden zou ik direct op zijn stoep staan.quote:
goeie afwijsredenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, sorry, daar had ik even niet aan gedacht. Dat is dan wel een beetje jammer op zich.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klopt, maar als een vriend van hem onverwachts zou overlijden zou ik direct op zijn stoep staan.
al was het 100km dan nog wel. maar dat ben ik.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klopt, maar als een vriend van hem onverwachts zou overlijden zou ik direct op zijn stoep staan.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
al was het 100km dan nog wel. maar dat ben ik.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:46 schreef dawg het volgende:
en jullie zijn goed op de hoogte. rooie viking? nu kan ik nooit meer dromen over spirit zonder dat er een gast met lang rood haar lange baard stalen helm op met een bijl over haar heen gebogen staat
No problem. Het is inderdaad geen vriendje, misschien verwacht ik wel te veel, maar als ik me er niet goed meer bij voel, stop ik er liever mee dan dat ik gefrustreerd raak of gekwetst.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, sorry, daar had ik even niet aan gedacht. Dat is dan wel een beetje jammer op zich.
idd, als iemand me met die reden zou vragen.... al zou ik de volgende dag een presentatie voor de paus moeten geven...quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
al was het 100km dan nog wel. maar dat ben ik.
Dan is het inderdaad wel een lulquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
wanneer ben je eens bij mij in de buurt dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ben ik bij jou in de buurt Q!
Daar komt nooit iemandquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:50 schreef dawg het volgende:
[..]
wanneer ben je eens bij mij in de buurt dan?
Jij woont heel ver weg toch, lul!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:50 schreef dawg het volgende:
[..]
wanneer ben je eens bij mij in de buurt dan?
oh... excuses.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klopt, maar als een vriend van hem onverwachts zou overlijden
Nou ik vind dat je best gelijk hebt hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
No problem. Het is inderdaad geen vriendje, misschien verwacht ik wel te veel, maar als ik me er niet goed meer bij voel, stop ik er liever mee dan dat ik gefrustreerd raak of gekwetst.
Sja, als het een knuffel was geweest in de zin van dat je een kutdag hebt, tja, daar is een scharrel niet persé voor want dan was het je vriendje wel geweest.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
No problem. Het is inderdaad geen vriendje, misschien verwacht ik wel te veel, maar als ik me er niet goed meer bij voel, stop ik er liever mee dan dat ik gefrustreerd raak of gekwetst.
Weet ik eigenlijk niet, volgens mij niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, is moppersmurf er nou ook zaterdag?
aan de andere kant... als je scharrelt en verder niks wilt.. dan moet je toch ergens een grens trekken...quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, als het een knuffel was geweest in de zin van dat je een kutdag hebt, tja, daar is een scharrel niet persé voor want dan was het je vriendje wel geweest.
Maar in dit geval is het gewoon een beetje een lamlul dat hij het niet doet.
Door mij zekerquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, volgens mij niet.![]()
We moeten trouwens nog ff afspreken hoe en wat.
Ik had het ook ff niet meegekregen, maar in dit geval vind ik het ook wel een beetje erg koud. Zelfs neukertjes kan je best een beetje normaal behandelenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
aan de andere kant... als je scharrelt en verder niks wilt.. dan moet je toch ergens een grens trekken...
nou en?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij woont heel ver weg toch, lul!
Oh, in september nieuwe inkt, had ik je dat al verteld?
Wie wat waar?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ben ik bij jou in de buurt Q!
Ja, dat is wel zo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
aan de andere kant... als je scharrelt en verder niks wilt.. dan moet je toch ergens een grens trekken...
Maakt de reden van de kutdag uit dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, als het een knuffel was geweest in de zin van dat je een kutdag hebt, tja, daar is een scharrel niet persé voor want dan was het je vriendje wel geweest.
Maar in dit geval is het gewoon een beetje een lamlul dat hij het niet doet.
Oh kluts, waar is het nou precies?quote:
Maarsseveense plassen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh kluts, waar is het nou precies?
Behalve seks.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Maakt de reden van de kutdag uit dan?
Zoals je al zei t is een scharrel. Daar moet je gewoon niet teveel van verwachten.
Mwah, in dit geval vind ik het wel een beetje hard en was het een kleine moeite geweest.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Maakt de reden van de kutdag uit dan?
Zoals je al zei t is een scharrel. Daar moet je gewoon niet teveel van verwachten.
Oh jaquote:
Maarsseveense plassen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh kluts, waar is het nou precies?
Jij wil liever meteen trouwen zonder seks voor het huwelijk?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik mot ook eigenlijk geen scharrels meer, maar ja.
Zoals het hoort uiteraard!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij wil liever meteen trouwen zonder seks voor het huwelijk?
motto: bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik mot ook eigenlijk geen scharrels meer, maar ja.
Das weet het andere uiterste Qquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Naja, als hij zegt iemand te beschouwen als goede vriendin en zelfs als het af zou lopen graag vrienden wil blijven en daarnaast aangeeft dat de ander het moet zeggen als hij iets voor je kan doen en het enige wat je dan van hem vraagt is dat hij je even een knuffel komt geven, maar hij heeft het dan vervolgens te druk, maar post dan wel om half 4 op facebook dat hij naar de sportschool gaat en om half 7 whatsappt dat hij nog even snel wat gaat eten voor hij een vergadering in gaat, terwijl hij letterlijk op nog geen 100 meter afstand woont....quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
Mja ik denk dat mijn definitie van scharrel anders ligt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, in dit geval vind ik het wel een beetje hard en was het een kleine moeite geweest.
Verder in andere situaties ben ik het daar gewoon mee eens, dat je juist dat soort dingen niet van elkaar moet gaan verwachten.
5 miljard gelovigen doen niet anders.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:58 schreef Q. het volgende:
Nog ouder dan jij bent? Rollator-seks?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das weet het andere uiterste Q.
Maar ik flirt nu zelfs met een vrouw die OUDER is dan ik, what the FUCK is wrong with me?.
Ze heeft toch niet ook nog een bende koters, of wel?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das weet het andere uiterste Q.
Maar ik flirt nu zelfs met een vrouw die OUDER is dan ik, what the FUCK is wrong with me?.
Vooral bij gebrek aan blijvertjes iddquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze heeft toch niet ook nog een bende koters, of wel?
Koters van HW?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
niet dat ik weet neequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ik er aardig hetzelfde over denk, maar ik vind het een kleine moeite in zo'n uitzonderlijk geval als ik om de hoek woon.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik denk dat mijn definitie van scharrel anders ligt.
met deze aanvullende info geef ik je ook gewoon gelijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja, als hij zegt iemand te beschouwen als goede vriendin en zelfs als het af zou lopen graag vrienden wil blijven en daarnaast aangeeft dat de ander het moet zeggen als hij iets voor je kan doen en het enige wat je dan van hem vraagt is dat hij je even een knuffel komt geven, maar hij heeft het dan vervolgens te druk, maar post dan wel om half 4 op facebook dat hij naar de sportschool gaat en om half 7 whatsappt dat hij nog even snel wat gaat eten voor hij een vergadering in gaat, terwijl hij letterlijk op nog geen 100 meter afstand woont....
1+1: zo iemand hoef ik niet meer in mijn bed of vriendenkring te hebben.
quote:
Dat vertelt ze je later pasquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet dat ik weet nee. Tis ook maar een flirt hoor, maar tis wel ff wennen
.
bedoelde ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vooral bij gebrek aan blijvertjes idd.
Als er uberhaupt een later komt hoorquote:
Je weet wat daar van komt he..quote:
"ik ben moe"quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
met deze aanvullende info geef ik je ook gewoon gelijk
Dan is het gewoon een bokkelul.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:58 schreef Spirit82 het volgende:
Naja, als hij zegt iemand te beschouwen als goede vriendin en zelfs als het af zou lopen graag vrienden wil blijven en daarnaast aangeeft dat de ander het moet zeggen als hij iets voor je kan doen en het enige wat je dan van hem vraagt is dat hij je even een knuffel komt geven, maar hij heeft het dan vervolgens te druk, maar post dan wel om half 4 op facebook dat hij naar de sportschool gaat en om half 7 whatsappt dat hij nog even snel wat gaat eten voor hij een vergadering in gaat, terwijl hij letterlijk op nog geen 100 meter afstand woont....
1+1: zo iemand hoef ik niet meer in mijn bed of vriendenkring te hebben.
en niet komen...quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"ik ben moe"
"ja mijn vriend is dood, lul"
"ja nou voel ik me nog schuldig ook.."
We zijn het niet vaak eens, maar in dit geval geef ik je groot gelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"ik ben moe"
"ja mijn vriend is dood, lul"
"ja nou voel ik me nog schuldig ook.."
Zo, ik moest even wat frustratie kwijtMaar ik hou er nu over op.
*ademt diep in en langzaam weer uit*
Dank je welquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
We zijn het niet vaak eens, maar in dit geval geef ik je groot gelijk.
Oh, en sterkte ook natuurlijk.quote:
Wat is er mis met de waarheid? Hmm?quote:
Of ze is gewoon frigidequote:Op woensdag 27 juli 2011 17:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij staat écht al veel te lang droog...
En kotersquote:
ze hinnikte meer dan dat ze pieptequote:Op woensdag 27 juli 2011 17:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
ah.. fonetisch interpreteren van geschreven onomatopea is altijd lastigquote:
Nog geen idee wat ik ga eten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Zo maar weer eens uit eten, weer Frans deze keer, kikkerbilletjes.
Biefstuk met frietjes.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:11 schreef Royco1 het volgende:
Nog geen idee wat ik ga eten.
Denk maar pizza ofzo
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:13 schreef Q. het volgende:
Nou ja, die kan je altijd nog aan de honden biggels voeren.
Hoog tijd om daar iets aan te doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, die kan je altijd nog aan de honden voeren.
quote:
ah, die kan t nivoo (niveau --) niet aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dit wordt me te wanhopig! * topic wegklikt *
Oke, waar heb je HW gelaten?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:18 schreef HeatWave het volgende:
En ik ga zowaar naar de bioscoop, en niet eens een hollywoodfilm!
* HeatWave is confused
Pup? U zegt?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga eens even lekker met de pup wandelen
HW is flieft?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:18 schreef HeatWave het volgende:
En ik ga zowaar naar de bioscoop, en niet eens een hollywoodfilm!
* HeatWave is confused
Nope, zelfs dat is het nietquote:
Uhuh, mijn pleegpupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Oh, ik snap het al... De zomernesteldrang of zoquote:
geen geweldig koosnaampje, maar ik accepteer tquote:
Jij bent makkelijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:19 schreef clevy het volgende:
[..]
geen geweldig koosnaampje, maar ik accepteer t
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
Uhuh, mijn pleegpup
Wat een schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Uhuh, mijn pleegpup
OhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt last van alzheimer-light
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
neuh, het is meer, ok ok, ik doe ook wel eens wat terug voor al die gratis concertkaartjesquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al... De zomernesteldrang of zo.
[..]
Uhuh, mijn pleegpup
Hoe heet ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees ik dit goed?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, het is meer, ok ok, ik doe ook wel eens wat terug voor al die gratis concertkaartjes.
alleen voor de juiste mensenquote:
Tyson.quote:
Snap ik, ik zou ook niet wakker gemaakt willen worden om te gaan wandelen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tyson.
En hij slaapt en wil niet mee
Krijgt hij later ook een leren band met studs, om even aan het stereotype pitbull te voldoen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tyson.
Nou, dan sleur je 'm toch aan de riem achter je aan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tyson.
Niet als het aan mij ligt. Maar dat ligt het niet hequote:Op woensdag 27 juli 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijgt hij later ook een leren band met studs, om even aan het stereotype pitbull te voldoen?.
Ja, ik las het goedquote:
Ik ga 'm gewoon meelokken met mijn charme. En hondenkoekjesquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, dan sleur je 'm toch aan de riem achter je aan?
Waarom heb jij eigenlijk een pleegpup dan? Als in: waarom moet jij er op passen nu?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet als het aan mij ligt. Maar dat ligt het niet he
Ik zou het doen. Dat is briljantquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet als het aan mij ligt. Maar dat ligt het niet he
Ach ja, soms ben ik best een soort van menselijk te noemenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik las het goed. Wat aardig van je
.
Hij is van mijn ex en dus van kleine man. En ik pas graag opquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een pleegpup dan? Als in: waarom moet jij er op passen nu?
Ik zou 'm gewoon houden
En hij gaat waar de kleine man gaat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is van mijn ex en dus van kleine man. En ik pas graag op
Ik vind dat een goed ietsquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, soms ben ik best een soort van menselijk te noemen.
Trust geloof ik, iets over cyberseks ofzoquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat een goed iets. Naar welke film ga je?
Alleen als de ouders van het kind de hond heel goed opvoeden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En hij gaat waar de kleine man gaat?
Wel stoer, zo'n beest als je nog zo jong bent
Klinkt... apartquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trust geloof ik, iets over cyberseks ofzo.
Nou ja, hij is vaak hier, soms ook als kleine man er niet isquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En hij gaat waar de kleine man gaat?
Wel stoer, zo'n beest als je nog zo jong bent
u kent uw lotgenoten?quote:
Gaat dat goed samen met je big?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, hij is vaak hier, soms ook als kleine man er niet is
En nu echt wandelen
Nee, die hou ik strikt gescheiden.quote:
True.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als de ouders van het kind de hond heel goed opvoeden.
Dat zekerquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
True.
Evengoed, een hond erbij als je klein bent is tof
Big eet hem op anders?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, die hou ik strikt gescheiden.
Mwah, ik kan huisdieren verzinnen....quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeker. Niet eens perse een hond, ieder huisdier is een aanwinst.
ik zei al expres geen 'soortgenoten'quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lotgenoten, mwa. Dat is dan weer een beetje sterk woord
Pup lust wel een stukje verse hamquote:
Vroeger vond big honden hartstikke leuk, maar sinds hij is aangevallen door een hond, vindt hij ze niet tof meer.quote:
anders ga je toch met big wandelenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:36 schreef missbehavin het volgende:
Luie pup vertikt het gewoon wakker te worden. Ik til 'm gewoon op, hij kan me wat!
Wat nou als je heel hard AUFWACHEN!!!!!111EINZ schreeuwt?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:36 schreef missbehavin het volgende:
Luie pup vertikt het gewoon wakker te worden. Ik til 'm gewoon op, hij kan me wat!
Je snapt dat puppy's slaap juist heel erg nodig hebben? En dat het zelfs dom is hem wakker te maken omdat hij in diepe slaap is en dus alles wat hij heeft meemaakt aan het verwerken is?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:36 schreef missbehavin het volgende:
Hij lag al een hele tijd te slapen... en nu boft hij, het regent.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt dat puppy's slaap juist heel erg nodig hebben? En dat het zelfs dom is hem wakker te maken omdat hij in diepe slaap is en dus alles wat hij heeft meemaakt aan het verwerken is?
Duurt vast niet lang, hier schijnt de zon inmiddels weerquote:
Ze slapen niet voor niks. Pups moeten juist heel veel slapen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij lag al een hele tijd te slapen... en nu boft hij, het regent.
Snap ik. Ik maak 'm ook echt niet de hele tijd wakker ofzo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze slapen niet voor niks. Pups moeten juist heel veel slapen.
Gewoon niet wakker maken, hij wordt vanzelf wel wakker.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snap ik. Ik maak 'm ook echt niet de hele tijd wakker ofzo.
Dat is wel jammerquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vroeger vond big honden hartstikke leuk, maar sinds hij is aangevallen door een hond, vindt hij ze niet tof meer.
Ja baas.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon niet wakker maken, hij wordt vanzelf wel wakker..
Op vaste tijden uitlaten is ook handig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als die verneukt is breng je hem toch gewoon weg naar het asiel?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja idd. Volgens mij dacht hij vroeger dat hij zelf een hond was, ging altijd met elke hond spelen. Maar hij was echt flink toegetakeld, ik begrijp dat hij nu liever eerst zelf bijt.quote:
Aan een boom vastbinden is goedkoperquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als die verneukt is breng je hem toch gewoon weg naar het asiel?
Dat weet ik toch!quote:
Kun je ze niet heel voorzichtig aan elkaar laten wennen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd. Volgens mij dacht hij vroeger dat hij zelf een hond was, ging altijd met elke hond spelen. Maar hij was echt flink toegetakeld, ik begrijp dat hij nu liever eerst zelf bijt.
Dat komt vanzelf wel. Slapen is goed.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op vaste tijden uitlaten is ook handig.
Ja dat is ook een optie maar er zijn zat manieren te bedenkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan een boom vastbinden is goedkoper.
Wel jammer dat een hond het zo kan verpesten hequote:Op woensdag 27 juli 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd. Volgens mij dacht hij vroeger dat hij zelf een hond was, ging altijd met elke hond spelen. Maar hij was echt flink toegetakeld, ik begrijp dat hij nu liever eerst zelf bijt.
Nou, er zit een hek tussen en pup is dan elke keer helemaal enthousiast, maar big begint meteen te brommen en boos te doen. Ik denk niet dat het goed gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je ze niet heel voorzichtig aan elkaar laten wennen?
Ja, gewoon je hond goed opvoeden en hem/haar voor het leven koesterenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat is ook een optie maar er zijn zat manieren te bedenken
Of gewoon geen hond nemenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gewoon je hond goed opvoeden en hem/haar voor het leven koesteren.
Snap echt niet dat mensen een hond/kat zo achter kunnen latenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja echt wel!quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel jammer dat een hond het zo kan verpesten he.
Dat is ook een optie. Maar als je 'm neemt, neem je 'm voor het leven en zorg je maar dat je er goed voor bent.quote:
Ja. Maar buiten schijten ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel. Slapen is goed..
Ik was laatst bij een oom en tante waar ik practisch nooit kom, en die bleken een nieuwe hond te hebben. Nouja, inmiddels 2 jaar oud, maar ik had 'm nog niet gezien. Ik zat op m'n knieën toen ie voor het eerst bij me kwam snuffelen, en toen deed ie bijna meteen neusjeneusje met mequote:Op woensdag 27 juli 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Agossiequote:Op woensdag 27 juli 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt wel!Ik heb er nog een filmpje van, bedacht ik me net!
http://www.myvideo.nl/watch/6883364
Je kan er wel goed voor zorgen, wil niet zeggen dat je dat goed doet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Maar als je 'm neemt, neem je 'm voor het leven en zorg je maar dat je er goed voor bent.
Whut?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan er wel goed voor zorgen, wil niet zeggen dat je dat goed doet.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt wel!Ik heb er nog een filmpje van, bedacht ik me net!
http://www.myvideo.nl/watch/6883364
Dat is een feit. Maar ik heb het over goed verzorgen. Hoezo betekent dat dat niet altijd goed is?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dat veel mensen er te luchtig over denken.
Met de beste bedoelingen en in de overtuiging dat het een goede daad is, iets doen of besluiten dat eigenlijk heel slecht is voor het beessiequote:Op woensdag 27 juli 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een feit. Maar ik heb het over goed verzorgen. Hoezo betekent dat dat niet altijd goed is?
Want dan is het niet goed verzorgen.
Datquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met de beste bedoelingen en in de overtuiging dat het een goede daad is, iets doen of besluiten dat eigenlijk heel slecht is voor het beessie
Dan heb je je niet goed ingelezen. Daar begint de goede verzorging. Lezen. Lezen. Lezen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met de beste bedoelingen en in de overtuiging dat het een goede daad is, iets doen of besluiten dat eigenlijk heel slecht is voor het beessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |