Crutch niet serieus nemen zodra het over auto´s gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heul niet.![]()
Wel de enige mooie Porsche ooit gemaakt![]()
nu zie je in elke gave wagen een grijze kale vent die nooit gas zal gevenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan elke josti er in rijden.
Ook niet leuk meer.
Mwahquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
nu zie je in elke gave wagen een grijze kale vent die nooit gas zal geven
Leeghoofd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Crutch niet serieus nemen zodra het over auto´s gaat.
even een notitie voor mezelf~...
mwa. noem mij maar ff simpel (ja doe maar hoor!quote:
oke oke het zoontje zal er ooit weleens gas in gevenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah
Je komt toch wel vaak genoeg op het circuit om te weten dat je regelmatig kan bedenken: Hoe komen die gastjes nu al aan zo een wagen!
goed excuus.quote:
faalquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:59 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Dit >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Cayenne.
Deze mod heeft zelf een brief geschreven zonder dat er een oproep was dat hij FOK! graag beter wilde maken.quote:
ik zie geen plaatje maar de 997 is inderdaad een leuk exemplaarquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:59 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Dit >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Cayenne.
en lukt het hem een beetje vind je?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze mod heeft zelf een brief geschreven zonder dat er een oproep was dat hij FOK! graag beter wilde maken.
Heel nobel toch?
Ben ik het wel mee eens, die sportwagens van tegenwoordig halen het niet meer bij de stijl van vroeger... Hoewel, een spykertje of een zonda zijn nog wel tof.. Het moet juist flamboyant zijn!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
mwa. noem mij maar ff simpel (ja doe maar hoor!), maar geef mij maar gewoon een bmw 3 serie coupe, of een mini cooper s ofzo. veel mooier dan die "standaard dure sportbakken".
Porsche 977 Carrera Turbo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:00 schreef rival het volgende:
ik zie geen plaatje maar de 997 is inderdaad een leuk exemplaar
Ik ben nog wat té ijverig misschien.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en lukt het hem een beetje vind je?
En je geeft antwoord op vragen die niet de jouwe zijn om te beantwoorden.quote:
wees blij dat iemand je antwoord geeft op je vragen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je geeft antwoord op vragen die niet de jouwe zijn om te beantwoorden.
En je gaat in op kut users.
Iedereen mag overal op reageren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je geeft antwoord op vragen die niet de jouwe zijn om te beantwoorden.
Ja, sorry. Hoe moet ik anders met je communiceren?quote:En je gaat in op kut users.
Neenee, ik ben mn standaarden aan het verlagen he. Blond mag tegenwoordigquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
eerste alle blonde kerels elimineren jongedame.
Bochten zijn voor paupervolk.. Als ik zo een auto heb wil ik dat hij er schreeuwerig uit ziet, dat hij schreeuwt uit de uitlaat, hoe hard hij door de bocht kan interesseert me minderquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, leuk. Als je alleen rechtdoor wilt rijden.
laten we eerlijk zijn. wanneer ga je in nederland nog hard. als ik 180 aantik begin ik al bang te worden voor mijn rijbewijs.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bochten zijn voor paupervolk.. Als ik zo een auto heb wil ik dat hij er schreeuwerig uit ziet, dat hij schreeuwt uit de uitlaat, hoe hard hij door de bocht kan interesseert me minder
oh. nou kijk eens aan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neenee, ik ben mn standaarden aan het verlagen he. Blond mag tegenwoordig
Dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:07 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. nou kijk eens aan.
vanwaar die ommezwaai?
we hebben een echte harley rijder gevondenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bochten zijn voor paupervolk.. Als ik zo een auto heb wil ik dat hij er schreeuwerig uit ziet, dat hij schreeuwt uit de uitlaat, hoe hard hij door de bocht kan interesseert me minder
mietjesquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als ik 180 aantik begin ik al bang te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |