Crutch niet serieus nemen zodra het over auto´s gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heul niet.![]()
Wel de enige mooie Porsche ooit gemaakt![]()
nu zie je in elke gave wagen een grijze kale vent die nooit gas zal gevenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan elke josti er in rijden.
Ook niet leuk meer.
Mwahquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
nu zie je in elke gave wagen een grijze kale vent die nooit gas zal geven
Leeghoofd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Crutch niet serieus nemen zodra het over auto´s gaat.
even een notitie voor mezelf~...
mwa. noem mij maar ff simpel (ja doe maar hoor!quote:
oke oke het zoontje zal er ooit weleens gas in gevenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah
Je komt toch wel vaak genoeg op het circuit om te weten dat je regelmatig kan bedenken: Hoe komen die gastjes nu al aan zo een wagen!
goed excuus.quote:
faalquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:59 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Dit >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Cayenne.
Deze mod heeft zelf een brief geschreven zonder dat er een oproep was dat hij FOK! graag beter wilde maken.quote:
ik zie geen plaatje maar de 997 is inderdaad een leuk exemplaarquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:59 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Dit >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Cayenne.
en lukt het hem een beetje vind je?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze mod heeft zelf een brief geschreven zonder dat er een oproep was dat hij FOK! graag beter wilde maken.
Heel nobel toch?
Ben ik het wel mee eens, die sportwagens van tegenwoordig halen het niet meer bij de stijl van vroeger... Hoewel, een spykertje of een zonda zijn nog wel tof.. Het moet juist flamboyant zijn!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
mwa. noem mij maar ff simpel (ja doe maar hoor!), maar geef mij maar gewoon een bmw 3 serie coupe, of een mini cooper s ofzo. veel mooier dan die "standaard dure sportbakken".
Porsche 977 Carrera Turbo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:00 schreef rival het volgende:
ik zie geen plaatje maar de 997 is inderdaad een leuk exemplaar
Ik ben nog wat té ijverig misschien.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en lukt het hem een beetje vind je?
En je geeft antwoord op vragen die niet de jouwe zijn om te beantwoorden.quote:
wees blij dat iemand je antwoord geeft op je vragen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je geeft antwoord op vragen die niet de jouwe zijn om te beantwoorden.
En je gaat in op kut users.
Iedereen mag overal op reageren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je geeft antwoord op vragen die niet de jouwe zijn om te beantwoorden.
Ja, sorry. Hoe moet ik anders met je communiceren?quote:En je gaat in op kut users.
Neenee, ik ben mn standaarden aan het verlagen he. Blond mag tegenwoordigquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
eerste alle blonde kerels elimineren jongedame.
Bochten zijn voor paupervolk.. Als ik zo een auto heb wil ik dat hij er schreeuwerig uit ziet, dat hij schreeuwt uit de uitlaat, hoe hard hij door de bocht kan interesseert me minderquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, leuk. Als je alleen rechtdoor wilt rijden.
laten we eerlijk zijn. wanneer ga je in nederland nog hard. als ik 180 aantik begin ik al bang te worden voor mijn rijbewijs.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bochten zijn voor paupervolk.. Als ik zo een auto heb wil ik dat hij er schreeuwerig uit ziet, dat hij schreeuwt uit de uitlaat, hoe hard hij door de bocht kan interesseert me minder
oh. nou kijk eens aan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neenee, ik ben mn standaarden aan het verlagen he. Blond mag tegenwoordig
Dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:07 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. nou kijk eens aan.
vanwaar die ommezwaai?
we hebben een echte harley rijder gevondenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bochten zijn voor paupervolk.. Als ik zo een auto heb wil ik dat hij er schreeuwerig uit ziet, dat hij schreeuwt uit de uitlaat, hoe hard hij door de bocht kan interesseert me minder
mietjesquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als ik 180 aantik begin ik al bang te worden
goed puntquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hallo, je hebt het over mij he![]()
Eenzaam.. pff..
Yep.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
grootste slet was spirit toch? die 'verkiezingen'?
en dan wordt blond tegenwoordig ook nog toegelaten in bed. zal wel meevallen met de eenzaamheid dus.quote:
Hey niet zo hequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:17 schreef dawg het volgende:
[..]
en dan wordt blond tegenwoordig ook nog toegelaten in bed. zal wel meevallen met de eenzaamheid dus.
als je naar vis begint te ruiken weet je dat je boven die naamtitel staat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey niet zo heTen eerste is niet alles wat op FOK staat waar en ten tweede is iedereen met uberhaupt een seksleven al snel een slet vergeleken bij de gemiddelde Singles-poster
En over een jaar is het uit tussen "WY" (:rquote:
jou op de kast jagen blijft gewoon leukquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey niet zo heTen eerste is niet alles wat op FOK staat waar en ten tweede is iedereen met uberhaupt een seksleven al snel een slet vergeleken bij de gemiddelde Singles-poster
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
Ben benieuwd of hij een portret gekozen heeft uit haar goeie tijd of hoe ze er nu uitziet.
Zij wil ook een tattoo van Wes laten zetten als je dat artikel mag geloven.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
En over een jaar is het uit tussen "WY" (:r![]()
) en dan loopt ie voor lul.
Ben benieuwd of hij een portret gekozen heeft uit haar goeie tijd of hoe ze er nu uitziet.
Yolanthe is Yolanthe niet meer.quote:
True.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
Sja, bij vrouwen wordt het nou eenmaal snel minder.
Op die tweede foto heeft ze een veel oudere kop.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ben ik nou de enige die het verschil niet echt ziet? Daarbij heeft ze voor foto 1 minimaal 3 uur in de make up gezeten en loopt ze zo te zien of foto 2 gewoon over straat...
nee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ben ik nou de enige die het verschil niet echt ziet?
Ok, ik ben nu waarschijnlijk wel de enige die het ziet, maar heeft Wes daar nou zo'n enorme bobbel in zn broek?!quote:
pure afgunst natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
mannen niet nee, maar als je de vrouwen mag geloven
Ik zeg ook niet dat ze lelijk is, maar ik vond haar vroeger mooier.quote:
Boven zn broek.. wat krijgt die gast een pens!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ok, ik ben nu waarschijnlijk wel de enige die het ziet, maar heeft Wes daar nou zo'n enorme bobbel in zn broek?!
DUH, daar is yolanthe voor gevallen doos!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ok, ik ben nu waarschijnlijk wel de enige die het ziet, maar heeft Wes daar nou zo'n enorme bobbel in zn broek?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast nog opgezet door die tattoo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Boven zn broek.. wat krijgt die gast een pens!
Yep! Kleine mannen mogen tegenwoordig ook, net als blond. Of rood. Of whatever.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aaaaw wat lief! Je bent verliefd op Wesley!Je komt zo lief voor hem op
snuit post niet meer die is onderwegquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Yep! Kleine mannen mogen tegenwoordig ook, net als blond. Of rood. Of whatever.
Maar kaal nog nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Yep! Kleine mannen mogen tegenwoordig ook, net als blond. Of rood. Of whatever.
Ja echt! Bezwanger me!! NU!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:38 schreef dawg het volgende:
is je klokje begonnen met tikken, spirit? vanwege je radicale ommezwaai
Met een 1 erop?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan wel per brief mét postzegel uiteraard.
1 of 2?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wel een leuke twist aan het concept liefdesbrief.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat zou JIJ moeten weten, ik nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hangt er van af of je zaad meer of minder dan 20 gram weegt
Ik ben weer een scharrel armer dus op jacht naar nieuw vleesquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
Zijn de hormoontjes weer eens op hol?
altijd als jij binnen komt, hoezo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
Zijn de hormoontjes weer eens op hol?
Ik weet toch niet hoeveel zaad jij loost, flapdrol!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zou JIJ moeten weten, ik niet.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zou JIJ moeten weten, ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |