En nog een beetje de hemp / spacecake smaak erdoor?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Niet zo spannend, heeft een goed aminozuur profiel, zeker het overwegen waard.
Smaakt goed en mix lkkr met whey en water.
Ik voel mijn traps nu al, ze zijn ook geweldig daar voor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
BOR's vind ik een beetje bewerkelijk, maar wel erg compound dus goed. Zelf ben ik een amateur en prefereer cable rows voor m'n lats.
Voor de eerste keer 50kg liften en niet zwaar vinden ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef mtchel112 het volgende:
vandaag voor het eerst gedeadlift ()
ging wel lekker, heb het bij 50kg gehouden, vond het nog niet zwaar maar wil 3 weken op 50 kg houden voor de focus op techniek ed.
mn onderrug voelt nu zo lekker aan, echt heerlijk
idd 1x keer doe ik altijd stang alleen, puur voor de techniekquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor de eerste keer 50kg liften en niet zwaar vinden ?![]()
Hoeveel herhalingen ? 2-3 ?
Ik zou nu juist een split proberen te maken. Als er geen dag tussen kan, is dat volgens mij beter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Tijdje niet getraind omdat de sportschool nu alleen 's avonds open is en dan moet ik werken![]()
Dan morgen, zaterdag, zondag en misschien maandagochtend maar even fullbody trainen, zit weinig anders op. Ander probleempje is dat ook nog ff cardio wil doen..
55,- voor 4x. Ik pas wel even.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:33 schreef 16meter het volgende:
Moet geen probleem zijn om daar een gym te vinden, toch?
5 keerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is dat zwaar dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wel vet filmpje, maar hij doet die workout als een warm-up.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
http://www.bodybuilding.com/fun/terry-crews-expendables.htm
Hij gebruikt het ook heel af en toe als oppepper en dan denk ik dat hij 'm zwaarder pakt dan in dat filmpje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:13 schreef 16meter het volgende:
Vind het maar een raar schema, geloof ook niet dat hij z'n fysiek met zoiets bereikt heeft.
Idd, bizar weinig voor een beer van een ventquote:Die voeding is helemaal ongeloofwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |