Maar als je niet gepest werd, lag je onzekerheid dan niet bij jezelf, intern? Kan een sterke motivator zijn om je lichaam te transformeren natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:22 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Maar de mensen die mij vroeger hebben kleingemaakt zullen er nog wel spijt van krijgen. Ik was toen zo onzeker, ik werd zeker niet gepest, geen idee hoe ik het kan omschrijven
Ook grote reden geweest dat ik een jeugd depressie heb gehad aantal maanden geleden.
Alles is nu beter, afvallen lukt, ik snoep niet meer, eet goede maaltijden en trainen gaat veel beter.
Misschien hadden je ouders ook wat kunnen doen toen je nog klein was? Niet lullig bedoeld, maar als je als ouder zijnde een kind op de basisschool hebt met overgewicht moet je je toch eens ernstig achter je oren krabben mijn inziens.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Eet veel eiwitten, magere melk etc.
Alleen als je jaren je schaamt voor een buikje wat niet weg wilt gaan, en nu heel erg de goede richting op ben van slank dan heb ik het er wel voor over.
Dan is dat dikzakje die werd uitgelachen op de basisschool door kinderen en gymleraar een grote gespierde jongen met veel zelfvertrouwen
Geen extreem overgewicht hoor, gewoon wat dikker dan de rest. Ik sportte ook badminton en geroeit. Ging meer dat ik bij gym slecht presteerde, wat gelach en zwaar onderschat tot gevolg. Heeft me behoorlijk onzeker gemaakt, was ook bang om te gymenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien hadden je ouders ook wat kunnen doen toen je nog klein was? Niet lullig bedoeld, maar als je als ouder zijnde een kind op de basisschool hebt met overgewicht moet je je toch eens ernstig achter je oren krabben mijn inziens.
Waar heb jij hem gekocht, want bij de groenteman hier keken ze me aan of ze No-Xplode hadden gesnoven en op het punt stonden het paaseiland binnen te vallen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb lekkere jonge cocosnootsap...:) hmmm.
per 500 ml:"
120 kcal
3,5 g eiwit()
24 g koolhydraten
1 g vet
125 mg magnesium
120 mg calcium
12 mg vitamine c
0.285 mg vitamine B2
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Waar heb jij hem gekocht, want bij de groenteman hier keken ze me aan of ze No-Xplode hadden gesnoven en op het punt stonden het paaseiland binnen te vallen.
Ik walg van ouders met dikke kinderen, lopen ze in het winkelcentruk, kinderen een grote zak snoep in hun hand, genoeg voor 400 kal.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien hadden je ouders ook wat kunnen doen toen je nog klein was? Niet lullig bedoeld, maar als je als ouder zijnde een kind op de basisschool hebt met overgewicht moet je je toch eens ernstig achter je oren krabben mijn inziens.
Zo zijn mijn ouders gelukkig niet, heb er ook schijthekel aan. Dat programma help mijn kind is te dik bijvoorbeeld allemaal de schuld vd ouders. Had beter help ik verwaarloos mijn kind kunnen heettenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:59 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
Ik walg van ouders met dikke kinderen, lopen ze in het winkelcentruk, kinderen een grote zak snoep in hun hand, genoeg voor 400 kal.
Probeer de toko's eensquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Waar heb jij hem gekocht, want bij de groenteman hier keken ze me aan of ze No-Xplode hadden gesnoven en op het punt stonden het paaseiland binnen te vallen.
(edit: Aha je hebt een pakje sap gekocht, dacht de echte jonge kokosnoot)
En dan nog even wat halen bij de mcdonalds.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:59 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
Ik walg van ouders met dikke kinderen, lopen ze in het winkelcentruk, kinderen een grote zak snoep in hun hand, genoeg voor 400 kal.
Tja, er zijn meer meiden dan kerktorens en meer meiden die vallen op jongens zonder een flinke bierpens dan op jongens met een flinke bierpens.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar als je niet gepest werd, lag je onzekerheid dan niet bij jezelf, intern? Kan een sterke motivator zijn om je lichaam te transformeren natuurlijk.
Mijn aanleiding voor afvallen / gespierder worden is wel een grappige, een jaar geleden vroeg ik een meid mee uit die ik leuk vond. Die wilde niet, en ik praatte mezelf aan dat dat kwam omdat ik een bierpens had.
Laatst (en -15 kg vet voor mij) was ik haar na een jaar weer tegengekomen (was verhuisd) en toen bleek ze een vriend te hebben met een nóg grotere pens dan ik ooit gehad had.
Dus.Maar nu wel een gezond gewicht
Beetje kont mag ook welquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Yeah. En ze had een dikke kont anywayz (klimmuur klimster).
nog steeds max 1 per jaar?quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:58 schreef Mr.J het volgende:
Weekje St Petersburg voor werk. Hoop hier een gym te kunnen vinden, anders rustweekje.
Verklaar: Anabolische stoffen ??quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:38 schreef ZetaOS het volgende:
Wie zijn hier eigenlijk de grootste & droogste Bodybuilders?
Heb de Hemp Proteïnen binnen, smaakt best goed, mix het met Whey, zit vol Anabolische stoffen als ik het zo lees.
Ik moet in de voorbereiding van het nieuwe voetbalseizoen echt hard gaan trainen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:55 schreef BigSmurf het volgende:
Vraagje betreffende conditie.
Ik heb nu sinds begin juni niet meer getraind voor het waterpolo'en, wel vanaf dat moment Rippetoe gevolgd. M'n conditie was begin vorig seizoen echt prut omdat ik bijna drie maanden geen fuck gedaan had. Nu heb ik ruim twee maanden niks gedaan qua zwemtraining, maar wel flink krachttraining gedaan.
Hoe verhoudt die krachttraining zich tot conditieverlies? Ik kan natuurlijk zelf ervaren of m'n conditie flink achteruit gegaan is, maar zou dit in het algemeen het geval moeten zijn, of zou er toch enigszins behoud moeten zijn omdat ik toch flink krachttraining heb gedaan? Of staat dit compleet los van elkaar?
Anabolische stoffen op een goede manier?quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:38 schreef ZetaOS het volgende:
Wie zijn hier eigenlijk de grootste & droogste Bodybuilders?
Heb de Hemp Proteïnen binnen, smaakt best goed, mix het met Whey, zit vol Anabolische stoffen als ik het zo lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |