nog steeds max 1 per jaar?quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:58 schreef Mr.J het volgende:
Weekje St Petersburg voor werk. Hoop hier een gym te kunnen vinden, anders rustweekje.
Verklaar: Anabolische stoffen ??quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:38 schreef ZetaOS het volgende:
Wie zijn hier eigenlijk de grootste & droogste Bodybuilders?
Heb de Hemp Proteïnen binnen, smaakt best goed, mix het met Whey, zit vol Anabolische stoffen als ik het zo lees.
Ik moet in de voorbereiding van het nieuwe voetbalseizoen echt hard gaan trainen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:55 schreef BigSmurf het volgende:
Vraagje betreffende conditie.
Ik heb nu sinds begin juni niet meer getraind voor het waterpolo'en, wel vanaf dat moment Rippetoe gevolgd. M'n conditie was begin vorig seizoen echt prut omdat ik bijna drie maanden geen fuck gedaan had. Nu heb ik ruim twee maanden niks gedaan qua zwemtraining, maar wel flink krachttraining gedaan.
Hoe verhoudt die krachttraining zich tot conditieverlies? Ik kan natuurlijk zelf ervaren of m'n conditie flink achteruit gegaan is, maar zou dit in het algemeen het geval moeten zijn, of zou er toch enigszins behoud moeten zijn omdat ik toch flink krachttraining heb gedaan? Of staat dit compleet los van elkaar?
Anabolische stoffen op een goede manier?quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:38 schreef ZetaOS het volgende:
Wie zijn hier eigenlijk de grootste & droogste Bodybuilders?
Heb de Hemp Proteïnen binnen, smaakt best goed, mix het met Whey, zit vol Anabolische stoffen als ik het zo lees.
Hoeveel doe je er eigenlijk?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
Rawr, het geeft mij heel veel voldoening om eens in de zoveel tijd helemaal tot failure te gaan met chinups. Voel het ook goed nu.
Had gisteren ook press en BOR's gedaan, en daarna setjes BW chinups doen tot failure, met 1.5 min rust ertussen.quote:
Grappig dat je het vraagt, heb gisteren voor het eerst pendlay rows gedaan met bovenlichaam vrijwel parallel aan de grond. Dus telkens gewicht langzaam naar de grond brengen tot het stil ligt, en dan weer vanuit ellebogen omhoog trekken tot onderste stuk van borstbeen. Ging lekker, 3x5x53 kg gedaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:17 schreef DerSkunk het volgende:
Doe je 'traditionele' BOR's of Pendlay rows?
Niet zo spannend, heeft een goed aminozuur profiel, zeker het overwegen waard.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Anabolische stoffen op een goede manier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |