SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
![]()
Zo, eerst dat maar even weghappen. Daarna nog twee borden stamppot kliekjes eten en alles wat ik verder nog tegenkom. Bijna een week slecht gegeten + niet getrained omdat bezig met andere dingen, bijna 1 kg teruggevallen in schoon gewicht. Vanavond helemaal stuk in de gym en weer op het rechte pad, dit soort ectograppen van zwakte haal ik niet weer uit.![]()
![]()
Dacht dat het een hel was om meso endo te zijn in een cut, maar nu ik dat van panzermaus lees is het al helemaal geen pretje om een ecto te zijn die wil bulke![]()
Nou sorry hoor maar ik had liever dat ik dat allemaal kon eten. Nu als ik iets teveel eet word ik gelijk vet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:38 schreef mtchel112 het volgende:
Dacht dat het een hel was om meso endo te zijn in een cut, maar nu ik dat van panzermaus lees is het al helemaal geen pretje om een ecto te zijn die wil bulkeDeathlift or Die.![]()
Endo in bulk = Endo in cut maar dan met iets meer voedsel
Mijn maintenance is ca. 2100-2200 kcal op een normale dag. Als ik cut dan zit ik op 1600-1800 kcal, als ik bulk op ongeveer 2300 kcal. Als ik 'normaal op mijn gevoel' eet en snack kom ik makkelijk aan de 2500-2800 kcal per dag.![]()
Daarom voor mij altijd bijhouden wat ik eet, na ongeveer m'n hele leven met overgewicht rondgelopen te hebben.
Leuke BBC docu waarop ben gewezen door Weissman:
Confidence through competence![]()
Herkenbaar. Gehehe ook last van gehad. Ik moet nu alleen nog de buik nog meer zien wegwerken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
Endo in bulk = Endo in cut maar dan met iets meer voedsel
Mijn maintenance is ca. 2100-2200 kcal op een normale dag. Als ik cut dan zit ik op 1600-1800 kcal, als ik bulk op ongeveer 2300 kcal. Als ik 'normaal op mijn gevoel' eet en snack kom ik makkelijk aan de 2500-2800 kcal per dag.![]()
Daarom voor mij altijd bijhouden wat ik eet, na ongeveer m'n hele leven met overgewicht rondgelopen te hebben.
Leuke BBC docu waarop ben gewezen door Weissman:█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ik heb lekkere jonge cocosnootsap...:) hmmm.
per 500 ml:"
120 kcal
3,5 g eiwit()
24 g koolhydraten
1 g vet
125 mg magnesium
120 mg calcium
12 mg vitamine c
0.285 mg vitamine B2![]()
Zoet goedjequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:05 schreef Fanta-stick het volgende:
120 kcal
3,5 g eiwit()
24 g koolhydraten
1 g vet
125 mg magnesium
120 mg calcium
12 mg vitamine c
0.285 mg vitamine B2
Gisterenn kapsalon op na het uitgaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:05 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gehehe ook last van gehad. Ik moet nu alleen nog de buik nog meer zien wegwerken.. (wel heel de tijd water gedronken aww yeah)
maar mijn buik lijkt gelijk een stuk dikker.![]()
Zoet is het niet en ik heb het bij de reform zaak gehaald.quote:
100% biologische jonge cocosnoot sap.
Pakje van 500 ml kost helaas 2.98![]()
![]()
Niet zoet? Interessant...
Wat zijn de eerste 5 ingredienten die vermeld staan? (uit interesse)Confidence through competence![]()
Voedingswaarden waren per 500 die ze postte.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zijn de eerste 5 ingredienten die vermeld staan? (uit interesse)Deathlift or Die.![]()
Ingredienten:quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zijn de eerste 5 ingredienten die vermeld staan? (uit interesse)
Biologische sap uit groene(jonge) kokosnoten 100% puur sap.
Uit biologische gecontroleerde landbouw.![]()
+1 scherpquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Voedingswaarden waren per 500 die ze postte.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ingredienten:
Biologische sap uit groene(jonge) kokosnoten 100% puur sap.
Uit biologische gecontroleerde landbouw.
Als ik een vrouw was, zou ik dit meteen willen kopen. Mooi vormgegeven.quote:
Ik slik maar caffeine om de honger te onderdrukkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar ik had liever dat ik dat allemaal kon eten. Nu als ik iets teveel eet word ik gelijk vet.mn buik gaat al wel weg, lovehandles zijn al zo goed als weg
![]()
Weet niet of dat handig is: honger = catabole staat met verhoogde niveau catabole hormonen = gebruik spierweefsel als energiequote:Op woensdag 27 juli 2011 17:04 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik slik maar caffeine om de honger te onderdrukkenmn buik gaat al wel weg, lovehandles zijn al zo goed als weg
Eet veel eiwitten, magere melk etc.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet niet of dat handig is: honger = catabole staat met verhoogde niveau catabole hormonen = gebruik spierweefsel als energie
Alleen als je jaren je schaamt voor een buikje wat niet weg wilt gaan, en nu heel erg de goede richting op ben van slank dan heb ik het er wel voor over.
Dan is dat dikzakje die werd uitgelachen op de basisschool door kinderen en gymleraar een grote gespierde jongen met veel zelfvertrouwen![]()
Tja, goed dat je daar nu wat aan kan doen idd.
Zelf heb ik ook last van vetopslag bij de borst, erg lelijk, zeker bij strakke kleding. Maargoed, hoort bij de endo bouw.
Maar de mensen die mij vroeger hebben kleingemaakt zullen er nog wel spijt van krijgen. Ik was toen zo onzeker, ik werd zeker niet gepest, geen idee hoe ik het kan omschrijvenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, goed dat je daar nu wat aan kan doen idd.
Zelf heb ik ook last van vetopslag bij de borst, erg lelijk, zeker bij strakke kleding. Maargoed, hoort bij de endo bouw.
Ook grote reden geweest dat ik een jeugd depressie heb gehad aantal maanden geleden.
Alles is nu beter, afvallen lukt, ik snoep niet meer, eet goede maaltijden en trainen gaat veel beter.![]()
Maar als je niet gepest werd, lag je onzekerheid dan niet bij jezelf, intern? Kan een sterke motivator zijn om je lichaam te transformeren natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:22 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Maar de mensen die mij vroeger hebben kleingemaakt zullen er nog wel spijt van krijgen. Ik was toen zo onzeker, ik werd zeker niet gepest, geen idee hoe ik het kan omschrijven
Ook grote reden geweest dat ik een jeugd depressie heb gehad aantal maanden geleden.
Alles is nu beter, afvallen lukt, ik snoep niet meer, eet goede maaltijden en trainen gaat veel beter.
Mijn aanleiding voor afvallen / gespierder worden is wel een grappige, een jaar geleden vroeg ik een meid mee uit die ik leuk vond. Die wilde niet, en ik praatte mezelf aan dat dat kwam omdat ik een bierpens had.
Laatst (en -15 kg vet voor mij) was ik haar na een jaar weer tegengekomen (was verhuisd) en toen bleek ze een vriend te hebben met een nóg grotere pens dan ik ooit gehad had.
Dus.Maar nu wel een gezond gewicht
Misschien hadden je ouders ook wat kunnen doen toen je nog klein was? Niet lullig bedoeld, maar als je als ouder zijnde een kind op de basisschool hebt met overgewicht moet je je toch eens ernstig achter je oren krabben mijn inziens.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Eet veel eiwitten, magere melk etc.
Alleen als je jaren je schaamt voor een buikje wat niet weg wilt gaan, en nu heel erg de goede richting op ben van slank dan heb ik het er wel voor over.
Dan is dat dikzakje die werd uitgelachen op de basisschool door kinderen en gymleraar een grote gespierde jongen met veel zelfvertrouwenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Geen extreem overgewicht hoor, gewoon wat dikker dan de rest. Ik sportte ook badminton en geroeit. Ging meer dat ik bij gym slecht presteerde, wat gelach en zwaar onderschat tot gevolg. Heeft me behoorlijk onzeker gemaakt, was ook bang om te gymenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien hadden je ouders ook wat kunnen doen toen je nog klein was? Niet lullig bedoeld, maar als je als ouder zijnde een kind op de basisschool hebt met overgewicht moet je je toch eens ernstig achter je oren krabben mijn inziens.gelukkig train ik nu, oud klasgenootjes kijken me wel grappig aan als ze zien waar ik nu ben met gewicht en waar zij zijn. Ik lach er nu wel om.
![]()
Waar heb jij hem gekocht, want bij de groenteman hier keken ze me aan of ze No-Xplode hadden gesnoven en op het punt stonden het paaseiland binnen te vallen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:05 schreef Fanta-stick het volgende:
120 kcal
3,5 g eiwit()
24 g koolhydraten
1 g vet
125 mg magnesium
120 mg calcium
12 mg vitamine c
0.285 mg vitamine B2
(edit: Aha je hebt een pakje sap gekocht, dacht de echte jonge kokosnoot)
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2011 19:00:00 ]![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Waar heb jij hem gekocht, want bij de groenteman hier keken ze me aan of ze No-Xplode hadden gesnoven en op het punt stonden het paaseiland binnen te vallen.Ik walg van ouders met dikke kinderen, lopen ze in het winkelcentruk, kinderen een grote zak snoep in hun hand, genoeg voor 400 kal.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien hadden je ouders ook wat kunnen doen toen je nog klein was? Niet lullig bedoeld, maar als je als ouder zijnde een kind op de basisschool hebt met overgewicht moet je je toch eens ernstig achter je oren krabben mijn inziens.![]()
Zo zijn mijn ouders gelukkig niet, heb er ook schijthekel aan. Dat programma help mijn kind is te dik bijvoorbeeld allemaal de schuld vd ouders. Had beter help ik verwaarloos mijn kind kunnen heettenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:59 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
Ik walg van ouders met dikke kinderen, lopen ze in het winkelcentruk, kinderen een grote zak snoep in hun hand, genoeg voor 400 kal.![]()
Probeer de toko's eensquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Waar heb jij hem gekocht, want bij de groenteman hier keken ze me aan of ze No-Xplode hadden gesnoven en op het punt stonden het paaseiland binnen te vallen.
(edit: Aha je hebt een pakje sap gekocht, dacht de echte jonge kokosnoot).
![]()
En dan nog even wat halen bij de mcdonalds.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:59 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
Ik walg van ouders met dikke kinderen, lopen ze in het winkelcentruk, kinderen een grote zak snoep in hun hand, genoeg voor 400 kal.![]()
![]()
Tja, er zijn meer meiden dan kerktorens en meer meiden die vallen op jongens zonder een flinke bierpens dan op jongens met een flinke bierpens.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar als je niet gepest werd, lag je onzekerheid dan niet bij jezelf, intern? Kan een sterke motivator zijn om je lichaam te transformeren natuurlijk.
Mijn aanleiding voor afvallen / gespierder worden is wel een grappige, een jaar geleden vroeg ik een meid mee uit die ik leuk vond. Die wilde niet, en ik praatte mezelf aan dat dat kwam omdat ik een bierpens had.
Laatst (en -15 kg vet voor mij) was ik haar na een jaar weer tegengekomen (was verhuisd) en toen bleek ze een vriend te hebben met een nóg grotere pens dan ik ooit gehad had.
Dus.Maar nu wel een gezond gewicht
![]()
Beetje kont mag ook welquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Yeah. En ze had een dikke kont anywayz (klimmuur klimster)..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wie zijn hier eigenlijk de grootste & droogste Bodybuilders?
Heb de Hemp Proteïnen binnen, smaakt best goed, mix het met Whey, zit vol Anabolische stoffen als ik het zo lees.![]()
Weekje St Petersburg voor werk. Hoop hier een gym te kunnen vinden, anders rustweekje.
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
nog steeds max 1 per jaar?quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:58 schreef Mr.J het volgende:
Weekje St Petersburg voor werk. Hoop hier een gym te kunnen vinden, anders rustweekje.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Verklaar: Anabolische stoffen ??quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:38 schreef ZetaOS het volgende:
Heb de Hemp Proteïnen binnen, smaakt best goed, mix het met Whey, zit vol Anabolische stoffen als ik het zo lees.Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
Vraagje betreffende conditie.
Ik heb nu sinds begin juni niet meer getraind voor het waterpolo'en, wel vanaf dat moment Rippetoe gevolgd. M'n conditie was begin vorig seizoen echt prut omdat ik bijna drie maanden geen fuck gedaan had. Nu heb ik ruim twee maanden niks gedaan qua zwemtraining, maar wel flink krachttraining gedaan.
Hoe verhoudt die krachttraining zich tot conditieverlies? Ik kan natuurlijk zelf ervaren of m'n conditie flink achteruit gegaan is, maar zou dit in het algemeen het geval moeten zijn, of zou er toch enigszins behoud moeten zijn omdat ik toch flink krachttraining heb gedaan? Of staat dit compleet los van elkaar?![]()
Krachttraining is compleet anders als cardio, ik loop de 10 km nu een stuk langzamer als voordat ik krachttraining deed.![]()
Ik moet in de voorbereiding van het nieuwe voetbalseizoen echt hard gaan trainen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:55 schreef BigSmurf het volgende:
Vraagje betreffende conditie.
Ik heb nu sinds begin juni niet meer getraind voor het waterpolo'en, wel vanaf dat moment Rippetoe gevolgd. M'n conditie was begin vorig seizoen echt prut omdat ik bijna drie maanden geen fuck gedaan had. Nu heb ik ruim twee maanden niks gedaan qua zwemtraining, maar wel flink krachttraining gedaan.
Hoe verhoudt die krachttraining zich tot conditieverlies? Ik kan natuurlijk zelf ervaren of m'n conditie flink achteruit gegaan is, maar zou dit in het algemeen het geval moeten zijn, of zou er toch enigszins behoud moeten zijn omdat ik toch flink krachttraining heb gedaan? Of staat dit compleet los van elkaar?Prut conditie.
Deathlift or Die.![]()
Dat verwachtte ik al, helaas, dan moet ik toch flink aan de bak om m'n conditie weer op peil te krijgen.![]()
![]()
Anabolische stoffen op een goede manier?quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:38 schreef ZetaOS het volgende:
Heb de Hemp Proteïnen binnen, smaakt best goed, mix het met Whey, zit vol Anabolische stoffen als ik het zo lees.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Rawr, het geeft mij heel veel voldoening om eens in de zoveel tijd helemaal tot failure te gaan met chinups. Voel het ook goed nu.![]()
![]()
Hoeveel doe je er eigenlijk?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
Rawr, het geeft mij heel veel voldoening om eens in de zoveel tijd helemaal tot failure te gaan met chinups. Voel het ook goed nu.![]()
Had gisteren ook press en BOR's gedaan, en daarna setjes BW chinups doen tot failure, met 1.5 min rust ertussen.quote:
10x (had wel meer gekund zag ik achteraf)
10x
6x
4x
2x (laatste ging heel moeilijk)
Als ik er meer rust tussen zou pakken dan zou ik het nog wat langer kunnen doen, maar ik weet niet of dat per se beter is. Ik doe het negatieve gedeelte (dus wanneer je naar beneden gaat) ook langzaam, dan voel ik het nog beter.![]()
![]()
vandaag voor het eerst gedeadlift ()
ging wel lekker, heb het bij 50kg gehouden, vond het nog niet zwaar maar wil 3 weken op 50 kg houden voor de focus op techniek ed.
mn onderrug voelt nu zo lekker aan, echt heerlijk![]()
Grappig dat je het vraagt, heb gisteren voor het eerst pendlay rows gedaan met bovenlichaam vrijwel parallel aan de grond. Dus telkens gewicht langzaam naar de grond brengen tot het stil ligt, en dan weer vanuit ellebogen omhoog trekken tot onderste stuk van borstbeen. Ging lekker, 3x5x53 kg gedaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:17 schreef DerSkunk het volgende:
Doe je 'traditionele' BOR's of Pendlay rows?
Bij traditionele BOR's (niet-parallel aan de grond) trekt mijn rug al heel snel krom als er maar een beetje gewicht aan hangt. Waarschijnlijk sta ik dan ook verkeerd ofzo, vind parallel aan de grond fijner in ieder geval. Kan ik veel beter trekken en alles eruit halen, in plaats van dat ik loop te focussen mijn rug recht te houden.![]()
![]()
BOR's vind ik een beetje bewerkelijk, maar wel erg compound dus goed. Zelf ben ik een amateur en prefereer cable rows voor m'n lats.Confidence through competence![]()
Niet zo spannend, heeft een goed aminozuur profiel, zeker het overwegen waard.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Anabolische stoffen op een goede manier?
Smaakt goed en mix lkkr met whey en water.![]()
En nog een beetje de hemp / spacecake smaak erdoor?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Niet zo spannend, heeft een goed aminozuur profiel, zeker het overwegen waard.
Smaakt goed en mix lkkr met whey en water.Confidence through competence![]()
Ik voel mijn traps nu al, ze zijn ook geweldig daar voor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
BOR's vind ik een beetje bewerkelijk, maar wel erg compound dus goed. Zelf ben ik een amateur en prefereer cable rows voor m'n lats.
Niet dit:
Maar deze:![]()
![]()
Tijdje niet getraind omdat de sportschool nu alleen 's avonds open is en dan moet ik werken![]()
Dan morgen, zaterdag, zondag en misschien maandagochtend maar even fullbody trainen, zit weinig anders op. Ander probleempje is dat ook nog ff cardio wil doen..
Maandag om 15:00 uur stap ik in de bus richting Spanje dus dat wordt tien dagen niks doen/weinig eten/veel zuipen. Daarna nog twee weekjes trainen in huidige sportschool en dan maar op zoek naar een goede gym in Maastricht (mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik 't graag)![]()
Voor de eerste keer 50kg liften en niet zwaar vinden ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef mtchel112 het volgende:
vandaag voor het eerst gedeadlift ()
ging wel lekker, heb het bij 50kg gehouden, vond het nog niet zwaar maar wil 3 weken op 50 kg houden voor de focus op techniek ed.
mn onderrug voelt nu zo lekker aan, echt heerlijk![]()
Hoeveel herhalingen ? 2-3 ?![]()
idd 1x keer doe ik altijd stang alleen, puur voor de techniekquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor de eerste keer 50kg liften en niet zwaar vinden ?![]()
![]()
Ik zou nu juist een split proberen te maken. Als er geen dag tussen kan, is dat volgens mij beter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Tijdje niet getraind omdat de sportschool nu alleen 's avonds open is en dan moet ik werken![]()
Dan morgen, zaterdag, zondag en misschien maandagochtend maar even fullbody trainen, zit weinig anders op. Ander probleempje is dat ook nog ff cardio wil doen..
Bijv: dag 1 rug (geen deads), dag 2 squats etc., dag 3 bench / mp, dag 4 deads en toebehoren.
dag 2 en 4 core werk erbij, als ze erg achterlopen calves (zoals bij mij...), dag 1 en 3 armpies erbij.
En goed blijven vreten die dagen, want vier x op rij is prima, maar vreten, zeker dag 5!hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
55,- voor 4x. Ik pas wel even.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:33 schreef 16meter het volgende:
Moet geen probleem zijn om daar een gym te vinden, toch?
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
5 keerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is dat zwaar dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoeveel herhalingen ? 2-3 ?
Volgens mij kunnen de meeste (fitte) mensen wel ongeveer hun lichaamsgewicht deadliften zodra ze de techniek onder de knie hebben.![]()
Wel vet filmpje, maar hij doet die workout als een warm-up.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
http://www.bodybuilding.com/fun/terry-crews-expendables.htmDeathlift or Die.![]()
Hij eet trouwens wel echt akelig weinig voor zo'n beer. Ach, zolang je OldSpice guy bent heb je verder niets nodig
Deathlift or Die.![]()
Op zich wel een leuk schema van Terry Crews, hij eet wel bizar weinig.
Maar hoe zit het nou met die schema's is dit nou echt de manier om te groeien als je er bij blijft????Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
Ik snap niet hoe hij power cleans en deadlift met hetzelfde gewicht, denk dat de meeste mensen een stuk makkelijker kunnen deadliften ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: