Hij gebruikt het ook heel af en toe als oppepper en dan denk ik dat hij 'm zwaarder pakt dan in dat filmpje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:13 schreef 16meter het volgende:
Vind het maar een raar schema, geloof ook niet dat hij z'n fysiek met zoiets bereikt heeft.
Idd, bizar weinig voor een beer van een ventquote:Die voeding is helemaal ongeloofwaardig.
offtopic: waar ben je geweest ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Net terug van 10 dagen Spanje, zeer slecht gegeten en gedronken. We zullen eens zien hoe het er maandag voorstaat.
Ligt er aan wat je doel is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:40 schreef obsama het volgende:
Nu vraag ik me het toch af, die giant sets. Is dat nou zo geweldig of kun je beter oefening voor oefening doen ?
Lloret.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:40 schreef obsama het volgende:
Nu vraag ik me het toch af, die giant sets. Is dat nou zo geweldig of kun je beter oefening voor oefening doen ?
[..]
offtopic: waar ben je geweest ?
Spiermassa vergroten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat het afhankelijk is van je doelstellingen.
Oei, heleboel guido's daar.quote:
Roids...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:06 schreef Ethanolic het volgende:
Hij eet trouwens wel echt akelig weinig voor zo'n beer. Ach, zolang je OldSpice guy bent heb je verder niets nodig
[ afbeelding ]
Eigenlijk nergens voor, hij wil gew ff stoer doen, je weet toch, alle negers zijn zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:55 schreef obsama het volgende:
[..]
Waar zijn die giant sets goed voor dan ?
Beeeetje generaliserendquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eigenlijk nergens voor, hij wil gew ff stoer doen, je weet toch, alle negers zijn zo.
Wat hij 24's noemt zijn eigenlijk gewoon barbell complexes. Het is primair een tool voor conditioning imo dan voor massa/kracht opbouw. Hoewel het volume en het constant onder spanning staan (barbell mag de grond niet raken) wel enig effect zal hebben op je fysiek. Het leuke ervan is dat je op een andere manier met compounds aan het trainen ben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
http://www.bodybuilding.com/fun/terry-crews-expendables.htm
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eigenlijk nergens voor, hij wil gew ff stoer doen, je weet toch, alle negers zijn zo.
Naturel in zijn dromen ja. Zo droog en zoveel massa, no fucking way.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:18 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.simplyshredded(...)yshredded-com-2.html
Aaron Curtis, 12 jaar training, natural.
[ afbeelding ]
dem legz
[ afbeelding ]
dem everything
Ja, spiergeheugen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:18 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het er maar vies uitzien eigenlijk allemaal.![]()
Alleen daar voor kwam ik niet hier. ik had eigenlijk een vraagje en 1 van jullie weet vast wel het antwoord.
Stel je bent een jaar lang naar fitness geweest. Stopt dan een jaar en gaat dan weer naar fitness.
Bouw je dan je spieren weer sneller op dan iemand die nog nooit naar fitness geweest is??
Jawel, zoek hem maar na.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:33 schreef bascross het volgende:
[..]
Naturel in zijn dromen ja. Zo droog en zoveel massa, no fucking way.
Nog even knallen zo net voor de trip naar Lloret de Mar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Liepen trouwens wel errug veel ecto's rond net, ik ben er zelf ook een, maar waar deze gasten mee bezig waren is mij een raadsel
Haha, ik ben ook aan het knallen vlak voordat ik op zuipvakantie ga maar die ventjes zijn er normaal echt nooit, ik loop er tenminste het hele jaar rond..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nog even knallen zo net voor de trip naar Lloret de Mar.
Fitness topicquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:18 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het er maar vies uitzien eigenlijk allemaal.![]()
Alleen daar voor kwam ik niet hier. ik had eigenlijk een vraagje en 1 van jullie weet vast wel het antwoord.
Stel je bent een jaar lang naar fitness geweest. Stopt dan een jaar en gaat dan weer naar fitness.
Bouw je dan je spieren weer sneller op dan iemand die nog nooit naar fitness geweest is??
Het gros van de mensen knalt wel even voordat ze met een blote bast het strand op springen, maar de gasten die er niet over nadenken, zie je alleen vlak voor de zomervakantie. Verder zijn ze herkenbaar aan punten als alle oefeningen verkeerd doen, het maakt niet uit hoe je de oefening doet maar het gaat om een zo'n zwaar mogelijk gewicht en overdreven aandacht voor de biceps.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik ben ook aan het knallen vlak voordat ik op zuipvakantie ga maar die ventjes zijn er normaal echt nooit, ik loop er tenminste het hele jaar rond..
Lekker op de crosstrainer, halfuur na de training. Eerste paar keren zal misschien bikkelen zijn ook qua verzuring maar daarna gaat t vanzelf. (Bij mij)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
Okee even een vraagje ik ben nu rond de 110 kilo denk ik heb een matige conditie en heb vooral veel last van vet op de buik en de borst. Dit wil is zo efficient mogelijk wel werken. Wat raden jullie aan qua oefeningen?
Smartphone is een uitkomst. Ik kijk clips via YouTube of bekijk TV-series.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:49 schreef mtchel112 het volgende:
T ergste vind ik dat het saai ismuziek helpt daarbij
Geen specifieke oefeningen. Voorlopig veel cardio en kracht opbouwen. In het fitness topic wordt je beter geholpenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
Okee even een vraagje ik ben nu rond de 110 kilo denk ik heb een matige conditie en heb vooral veel last van vet op de buik en de borst. Dit wil is zo efficient mogelijk wel werken. Wat raden jullie aan qua oefeningen?
http://www.bodybuilding.c(...)y-trainer-intro.htmlquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
oh man, 20 minuten HIT na de training vind ik altijd het hoogtepunt. Ik weet niet waarom maar daar kan ik echt van genieten. Lekker verzuren en laten zien waar je van gemaakt bent.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:49 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Lekker op de crosstrainer, halfuur na de training. Eerste paar keren zal misschien bikkelen zijn ook qua verzuring maar daarna gaat t vanzelf. (Bij mij)
T ergste vind ik dat het saai ismuziek helpt daarbij
Jaartje of tien.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ziet er goed uit man, hoe lang train je al ?
Ik heb trek en zit aan mijn kcalmax voor vandaagquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:07 schreef Panzermaus het volgende:
Mehh, net twee borden spitskoolkliekjes weggehapt en nu nog een bak kwark, het is wat. Het is verdomme 3:06 en ik loop nog te eten.Leuk, zo'n laat biosavondje met Ms. Panzermaus, maar nu is het zij slapen, ik eten.
Vanaf 1 augustus komt er 59 * 10 * 4 = 2360 kcal extra aan volle melk bij. Ik ga mad dik worden deze winter.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb trek en zit aan mijn kcalmax voor vandaag
Ik ben net 1.77m en weeg nog geen 70 kg, qua fysiek ziet het prima uit maar ik voel me gewoon 'licht'. Ook verwacht ik goede krachtgains te maken met zo'n groot overschot aan energie. En het is gewoon makkelijk + cheap eten, voor nog geen 75 euro ben je een hele maand voorzien van alleen al ~ 2400 kcal + 140 gram eiwit + makkelijker water per dag. Buiten de koeling te bewaren, vind het heerlijk en het is zo weg.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:19 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, is wel geinig dat je doel gewichtstoename is, en dat je zelfs / ook blij bent met vettoename.
Voor mij is dat echt een no-no, de duivel, el diablo. Zou heel misschien met 100-200 kcal meer iets meer lean mass gain tempo kunnen maken, maar merk toch dat veel ook direct naar vetopslag toegaat.
Dude. Ben 10 jaar ouder dan jij, en al zo'n 13 jaar uitgegroeid ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:25 schreef Panzermaus het volgende:
Hm, ook al uitgegroeid dan? Ik heb het idee dat ik nog wel 1, misschien 2 centimeter kan groeien. Op mijn oude ID kaart stond 1.58, was toen net 14.
Ik ga slapen trouwens, welterusten.![]()
Fat Ass, je bent te laat, gaat nooit meer weg, leef er mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
Kankersukkel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:19 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Fat Ass, je bent te laat, gaat nooit meer weg, leef er mee.
O, bijna vergeten en groeten aan je natural bitch tits.
[ afbeelding ]
o yeah alpha male yeahhhquote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:19 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Fat Ass, je bent te laat, gaat nooit meer weg, leef er mee.
O, bijna vergeten en groeten aan je natural bitch tits.
[ afbeelding ]
Het allerbelangrijkste wat je nu moet doen is minder eten, namelijk minder dan dat je verbruikt. Hiervan kun je een schatting maken met verschillende calculators op internet:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
low impact, wandelen, fietsen etc..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
Na afloop natuurlijk wel patat oorlog en een berenhap halen! Harde werk moet beloond worden!quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jawel, zoek hem maar na.Altijd naturel geweest, traint en eet als een beest, en doet ook mee aan natty comps etc.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:11 schreef bascross het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan geeft deze foto een vertekend beeld. Wat meten zijn armen en benen?
Misschien met een barbell? Dus 2 x 45 kg? Nog steeds ontiegelijk veel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:00 schreef Jahr00n het volgende:
Biceps curl van 91 kg? Wtf man kan nooit.
Train jij maar eens voor een bicep curl van 91 kgquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:47 schreef McNulty het volgende:
Ligt het aan mij of vallen zijn lifting stats tegen voor 13 jaar trainen? Sure, noobgains stoppen ook op een gegeven moment, maar toch.
Gisteren naar de grillroom geweest. Sowieso doe ik dat (maximaal) 1 keer per week.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Vandaag gewoon lekker vet gegeten. Tijden niet meer zo "dirty" gegeten.
Saucijzenbroodje, 1 bus pringles, patat met sla en 3 beschuiten met speculoos.
Nou iemand anders die graag wil opbiechen?
3x per week fullbody, met telkens een dag er tussen. Dus bv. ma-wo-vr. Schema:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |