Naturel in zijn dromen ja. Zo droog en zoveel massa, no fucking way.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:18 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.simplyshredded(...)yshredded-com-2.html
Aaron Curtis, 12 jaar training, natural.
[ afbeelding ]
dem legz
[ afbeelding ]
dem everything
Ja, spiergeheugen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:18 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het er maar vies uitzien eigenlijk allemaal.![]()
Alleen daar voor kwam ik niet hier. ik had eigenlijk een vraagje en 1 van jullie weet vast wel het antwoord.
Stel je bent een jaar lang naar fitness geweest. Stopt dan een jaar en gaat dan weer naar fitness.
Bouw je dan je spieren weer sneller op dan iemand die nog nooit naar fitness geweest is??
Jawel, zoek hem maar na.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:33 schreef bascross het volgende:
[..]
Naturel in zijn dromen ja. Zo droog en zoveel massa, no fucking way.
Nog even knallen zo net voor de trip naar Lloret de Mar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Liepen trouwens wel errug veel ecto's rond net, ik ben er zelf ook een, maar waar deze gasten mee bezig waren is mij een raadsel
Haha, ik ben ook aan het knallen vlak voordat ik op zuipvakantie ga maar die ventjes zijn er normaal echt nooit, ik loop er tenminste het hele jaar rond..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nog even knallen zo net voor de trip naar Lloret de Mar.
Fitness topicquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:18 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het er maar vies uitzien eigenlijk allemaal.![]()
Alleen daar voor kwam ik niet hier. ik had eigenlijk een vraagje en 1 van jullie weet vast wel het antwoord.
Stel je bent een jaar lang naar fitness geweest. Stopt dan een jaar en gaat dan weer naar fitness.
Bouw je dan je spieren weer sneller op dan iemand die nog nooit naar fitness geweest is??
Het gros van de mensen knalt wel even voordat ze met een blote bast het strand op springen, maar de gasten die er niet over nadenken, zie je alleen vlak voor de zomervakantie. Verder zijn ze herkenbaar aan punten als alle oefeningen verkeerd doen, het maakt niet uit hoe je de oefening doet maar het gaat om een zo'n zwaar mogelijk gewicht en overdreven aandacht voor de biceps.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik ben ook aan het knallen vlak voordat ik op zuipvakantie ga maar die ventjes zijn er normaal echt nooit, ik loop er tenminste het hele jaar rond..
Lekker op de crosstrainer, halfuur na de training. Eerste paar keren zal misschien bikkelen zijn ook qua verzuring maar daarna gaat t vanzelf. (Bij mij)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
Okee even een vraagje ik ben nu rond de 110 kilo denk ik heb een matige conditie en heb vooral veel last van vet op de buik en de borst. Dit wil is zo efficient mogelijk wel werken. Wat raden jullie aan qua oefeningen?
Smartphone is een uitkomst. Ik kijk clips via YouTube of bekijk TV-series.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:49 schreef mtchel112 het volgende:
T ergste vind ik dat het saai ismuziek helpt daarbij
Geen specifieke oefeningen. Voorlopig veel cardio en kracht opbouwen. In het fitness topic wordt je beter geholpenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
Okee even een vraagje ik ben nu rond de 110 kilo denk ik heb een matige conditie en heb vooral veel last van vet op de buik en de borst. Dit wil is zo efficient mogelijk wel werken. Wat raden jullie aan qua oefeningen?
http://www.bodybuilding.c(...)y-trainer-intro.htmlquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
oh man, 20 minuten HIT na de training vind ik altijd het hoogtepunt. Ik weet niet waarom maar daar kan ik echt van genieten. Lekker verzuren en laten zien waar je van gemaakt bent.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:49 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Lekker op de crosstrainer, halfuur na de training. Eerste paar keren zal misschien bikkelen zijn ook qua verzuring maar daarna gaat t vanzelf. (Bij mij)
T ergste vind ik dat het saai ismuziek helpt daarbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |