offtopic: waar ben je geweest ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Net terug van 10 dagen Spanje, zeer slecht gegeten en gedronken. We zullen eens zien hoe het er maandag voorstaat.
Ligt er aan wat je doel is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:40 schreef obsama het volgende:
Nu vraag ik me het toch af, die giant sets. Is dat nou zo geweldig of kun je beter oefening voor oefening doen ?
Lloret.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:40 schreef obsama het volgende:
Nu vraag ik me het toch af, die giant sets. Is dat nou zo geweldig of kun je beter oefening voor oefening doen ?
[..]
offtopic: waar ben je geweest ?
Spiermassa vergroten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat het afhankelijk is van je doelstellingen.
Oei, heleboel guido's daar.quote:
Roids...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:06 schreef Ethanolic het volgende:
Hij eet trouwens wel echt akelig weinig voor zo'n beer. Ach, zolang je OldSpice guy bent heb je verder niets nodig
[ afbeelding ]
Eigenlijk nergens voor, hij wil gew ff stoer doen, je weet toch, alle negers zijn zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:55 schreef obsama het volgende:
[..]
Waar zijn die giant sets goed voor dan ?
Beeeetje generaliserendquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eigenlijk nergens voor, hij wil gew ff stoer doen, je weet toch, alle negers zijn zo.
Wat hij 24's noemt zijn eigenlijk gewoon barbell complexes. Het is primair een tool voor conditioning imo dan voor massa/kracht opbouw. Hoewel het volume en het constant onder spanning staan (barbell mag de grond niet raken) wel enig effect zal hebben op je fysiek. Het leuke ervan is dat je op een andere manier met compounds aan het trainen ben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
http://www.bodybuilding.com/fun/terry-crews-expendables.htm
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eigenlijk nergens voor, hij wil gew ff stoer doen, je weet toch, alle negers zijn zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |