Ik begrijp het heel goed! Maar toch even eenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:32 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Nog steeds goed, maar gezien de afgelopen dagen sta ik natuurlijk niet meteen te juichen![]()
Om 10 uur heeft ze 12 ml gedronken, om 12 uur heeft ze 15 ml gedronken en net ongeveer 7.5, maar daar ben ik nu redelijk tevreden over omdat het drinken om 12 uur eigenlijk niet gepland was maar op vraag van Starr zelf. Gisteren woog ze na een sloot vocht van de DA 393 gram, nu 23 uur later 404 gram dus er is in elk geval niet meer uit gegaan dan er in.
Ze heeft alleen nog geen ontlasting gehad.
Precies.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:36 schreef Candaasje het volgende:
Nu zachtjes verder duimen voor Starr! (En voor Joey, dus mijn duimen draaien overuren)
http://www.zooplus.nl/sho(...)nkussen/bedden/60142quote:
Daar komt het een beetje op neer momenteel ja. Ik voel me bijna zo'n kattenvrouwtje met zeventig katten op een klein flatje. Dit moeten we echt niet meer doen, gewoon één nestje in de kittenkamer is toch wel relaxter. Als Starr over een tijdje goed opgeknapt is kunnen we haar bij John & Paul zetten, die zijn waarschijnlijk een week ouder maar ze kan ze vast wel aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Overal waar je kijkt zitten er volgens mij katten en kittens in je huis.![]()
Da's nog eens servicequote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
Geheel offtopic service-post:
Twee updates voor je:
[SC] #1460 Wutwut (in de spoiler)
ElisaB bouwt een krabpaal (hoopt ze)
Convalescence schijnt wat lichter verteerbaar te zijn dan a/d dus dat heb ik zelf meegenomen net, weer iets anders wat ze misschien wel wil hebben idd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:06 schreef Oognip het volgende:
Ach jee, je blijft ook maar tobben met Starr hevervelend zeg... Is het een idee om haar een beetje convalescence te geven via een spuitje? Convalescence vonden mijn kittens (in het begin) niet heel erg om in hun bekkie gespoten te krijgen.
Nee, ze vond het nog niet verontrustend omdat ze nog niet was uitgedroogd en ik moest maar blijven proberen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:41 schreef Oognip het volgende:
Kon de dierenarts niet zeggen waarom Starr niet wil eten?
Ik hoop iig dat ze vanzelf gaat poepen en anders met een beetje hulp.
Ok. Eet Starr de convalescence nu wel zelf of moet je het haar voeren?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Nee, ze vond het nog niet verontrustend omdat ze nog niet was uitgedroogd en ik moest maar blijven proberen.
Dat had ik ff niet gelezenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:22 schreef -moppie- het volgende:
Volgens mij is Jefrey al opgenomen in het gezin, dus hoezo weggaan??!!
whehe, opgenomen door vader Flynnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat had ik ff niet gelezenMaar de andere toch niet?
Als de kittens groter worden worden ze ook steeds vrijpostiger en wanneer ze dan weggaan vinden onze katten het eigenlijk wel lekker rustig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Als de kittens op een gegeven moment weer weg gaan, gaan je eigen katten ze dan niet missen? Of zijn ze daar te kort voor bij jou thuis? Zo te zien aan de foto's vinden ze elkaar welvandaar dat ik me dat afvroeg.
Ze zijn inderdaad lekker pluizig, maar veel kortharige kittens lijken zo'n pluisfase te hebben. We weten natuurlijk niet veel van hun afkomst, alleen dat hun moeder een cyperse poes zonder wit is, hun witte sokjes komen dan van hun papa. Ze zijn geboren op het industrieterrein/havengebied buiten de stad, min of meer in the middle of nowhere, tussen een hele kolonie zwerfkatten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Zit er soms raskat in? Ze lijken zo pluizig
Het is echt heerlijk nu, lekker rustig. Bij ons is het ook alleen Flynn die de kittens echt leuk vindt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:07 schreef Cat22 het volgende:
Wat fijn dat ze het nu lekker doen na al die zorgen in het begin. En die foto's.![]()
Ik zou willen dat mijn eigen katten mijn opvangkittens zo lief vonden. *stiekem beetje jaloers*
Dat kan ik wel begrijpen ja. De mevrouw waar ik mijn katten heb gehaald stuur ik ook regelmatig een mailtje met foto's en updates over hoe het met de katten gaat, aangezien het voor haar ook een beetje "haar katten" waren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:27 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Onze eerste twee kittens Frank en Black zijn via het asiel geplaatst, ik weet waar ze wonen en dat ze samen zijn gebleven maar we hebben geen contact met die mensen. Ze moeten nu twee jaar oud zijn maar we weten niet hoe het met ze gaat, dat vinden we wel moeilijk.
Onze jongste twee komen ook van een fokker, ik stuur haar ook nog regelmatig updates en als er iets is kan ik altijd bij haar terecht. Echt heel fijn, niet; hier heb je een kitten en zoek maar uit wat je ermee doet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen ja. De mevrouw waar ik mijn katten heb gehaald stuur ik ook regelmatig een mailtje met foto's en updates over hoe het met de katten gaat, aangezien het voor haar ook een beetje "haar katten" waren.
Als dat niet zou zijn zou ik het ook helemaal niet erg vinden als er ineens iemand belt of schrijft die de katten kent en graag zou willen weten hoe het met ze gaat, misschien als je het echt graag wilt weten dat je dat eens kan doen?
Helemaal niet erg hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:58 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik had alweer zoveel foto's gemaakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
Wat heerlijk dat het zo goed gaat
Niet je topic kapen, dus even onder een spoiler, maar wel speciaal voor jou: onze monstertjes:Ha leuk. Ze zijn echt mooi heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap niet dat ze nog niet allebei besproken zijn.
De witte heeft al vanaf dag 1 een baasje en de rode is pas vandaag 'vrijgegeven', dus wordt pas begin volgende week aan de wereld getoondquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ha leuk. Ze zijn echt mooi heIk snap niet dat ze nog niet allebei besproken zijn.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De witte heeft al vanaf dag 1 een baasje en de rode is pas vandaag 'vrijgegeven', dus wordt pas begin volgende week aan de wereld getoond
Komt goed en anders houden we de rode. We kunnen er toch al moeilijk aan wennen dat ze ergens anders zal gaan wonen
Starr is ook ons favorietje, ze is zo lief en ze heeft lekker veel pit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef Lotusss het volgende:
Starr is echt mijn lieveling... omdat het zo'n vechtertje was en een stoere meid! En ze lijkt zo op mijn lieve Leena!
Jefrey geeft er niet zoveel om geloof ik, die heeft al zoveel lol gehad met de andere kittens vanavond, hij heeft nog nooit eerder zo lief met ze gespeeld en dan rennen ze ook niet steeds weg, Ik vond het voor die mensen wel enorm sneu, maar ze zaten zó in de stress met hun eigen kat.quote:Op zondag 4 september 2011 21:42 schreef Ansu het volgende:
Ruby, wat sneu voor Jeffrey! Maar nu kun jij gelukkig nog even van hem genieten! Heb je ook nog een termijn hoe lang hij maximaal mag blijven?
Dat probleem hebben wij ookquote:Op zondag 4 september 2011 22:53 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Hij blijft hier tot we een nieuw baasje hebben, hoe eerder hoe beter voor hem en ons natuurlijk, wij kunnen hem niet houden als we willen blijven opvangen.
Ik heb iemand van Zwerfkat in nood wel eens horen zeggen dat bij hen 10% van de kittens bij de eigen gastgezinnen blijft plakken.quote:Op maandag 5 september 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat probleem hebben wij ookIk wil ze vreselijk graag houden (want ze zijn bril-jant), maar dat denk ik aan al die andere katjes die nog opgevangen moeten worden en dan weet ik weer dat het goed is dat ze naar een nieuw huisje gaan
Dat laatste is echt lastig hequote:Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik heb iemand van Zwerfkat in nood wel eens horen zeggen dat bij hen 10% van de kittens bij de eigen gastgezinnen blijft plakken.
Hoe langer hij blijft hoe meer we aan hem gehecht gaan raken en hij er gewoon bij gaat horen. Hij is nu al zo hard op weg met oa een eigen ochtenritueel.
's Nachts doen we de deur naar boven dicht, Jefrey blijft overdag eigenlijk altijd beneden en als hij eens naar boven gaat dan halen we hem terug zodat onze eigen katten zich boven kitten-vrij kunnen terugtrekken. Maar als Duncan 's ochtends de tussendeur heeft opengedaan en Jefrey hoort dat ik wakker ben dan komt hij naar boven om me even te begroeten en daarna gaat hij weer naar beneden. Vanochtend stond ik m'n gezicht te wassen en toen hoorde ik opeens iemand piepen bij m'n voeten dat 'ie opgetild wilde worden. Dan sta ik daar met een keihard spinnend kitten wat zich helemaal tegen me aanvlijt en dan is het toch wel even moeilijk als ik denk dat hij niet kan blijven én dat we nog niemand hebben voor hem.
Haha wat leukquote:Op maandag 5 september 2011 17:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Oooh joe en jeffrey zijn mijn favo katjes
Had t er vandaag over met Detroit.. We zijn net bij een cattery geweest maar muts wordt gek van alle geurtjes. Zodra ze een kat ruikt is ze dagenlang aan t klagen, en hele erge aandacht aan het vragen. Ik dacht dat het krolsheid was, maar ze was er net een week vanaf en nu weer. Dus ik vermoed dat ze eenzaam is.
Nou waren we aan het overwegen om een opvang kitten te nemen ipv een raskatje. Ik wil dolgraag mijn blauwe rus, maar het welzijn van onze poes gaat voor. Nou wordt ze eerst geholpen, kijken of dat wat rust in huis brengt.
Maar toch.. Een van deze 2 vind ik ook wel tof
Alleen weet ik niet hoe mijn vriend op ze reageert..qua allergie bedoel ik dan
Dat is snel. Ik heb even audio geruild met iets waarvan ik zeker weet dat het mag (al is het dan niet daarvoor gemaakt). Het blijft voor mij als leek toch een beetje een gok welke artiest wel mag en welke niet.quote:Op maandag 5 september 2011 19:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Chips.. ik wilde je filmpje graag zien, PR, maar ik krijg een foutmelding dat iets of iemand het geblockt heeft wegens copyright schending...
Whehehe, doen alsof elke vorm van ironie je vreemd is gaat zeker nietquote:Op maandag 5 september 2011 19:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou 3 katten is een no go. Al zei hij wel schouderophalend, we kunnen er ook 4 nemen. Maar ik neem aan dat dat sarcastisch was
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:11 schreef Lotusss het volgende:
Hij lijkt zo erg op mijn asiel katertje Stalin (nu 1jr)![]()
Ook dat sabbelen / bijten enzo...
Nee. Heb een katertje Stalin en een poesje Leena. Dus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:40 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Binnenkort ook een poes die Hitler heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |