Het gaat nog steeds OK met Starr. Ze moet zo weer eten. Ze heeft net een paar uur geslapen, goed voor haar maar een beetje spannend voor mij want dan kan ik moeilijk zien in hoeverre het goed met haar gaat behalve dan dat ze nog ademt. Ik kan haar moeilijk de hele tijd wakker maken; "leef je nog ?"
Ik had nog wat achterstallige foto’s, door alle perikelen met Starr had ik niet zoveel tijd om ze uit te zoeken en ze te uploaden.
Deze zijn nog van het weekend;
Starr was in bad geweest en we droogden haar af onder de warmtelamp zodat ze niet te snel zou afkoelen.
![S8308313.jpg]()
Lekker warm en knuzzzzzzzz
![S8308317.jpg]()
Toen kwam maandag, ze stortte in en we gingen naar de dierenarts. Toen we terugkwamen zag het er nog niet zo florissant uit, ze was slap en reageerde bijna niet wanneer je haar aanraakte. Hier ligt ze onder de warmtelamp, op de snugglesafe in een dekentje om haar goed warm te houden. Herinneren jullie de foto van George nog ? Dat was wel een vreselijke deja vu.
![SDC15673.jpg]()
Om 18.45 was ze ineens weer zo:
![SDC15674.jpg]()
Gisteren ging het weer verkeerd, ik had mijn man op z’n werk gebeld want hij wil het weten als er wat is. Hij had zich natuurlijk veel zorgen gemaakt en was heel blij dat hij haar nog kon vasthouden toen hij thuis kwam.
![S8308344.jpg]()
John & Paul zaten in quarantaine in de wc. Hun favoriete slaapplek is op/achter een krabpaaltje onder het fonteintje. Omdat ze ook een boekweit opwarmpinguin hebben om lekker tegenaan te slapen is het daar wel wat proppen. Paul is altijd de klos, die ligt onderop.
![S8308354.jpg]()
Jullie kunnen zelf wel raden wie wie is op deze foto ?
![S8308374.jpg]()
Inmiddels hebben we allerlei overtollige meubelen en witgoed uit de bijkeuken gesjouwd en zijn we begonnen er een echte kittenkamer van te maken. Er staat zelfs een stoel voor oppas Flynn. Omdat de heren hier nu een week zijn en gezond lijken mogen onze eigen katten er nu naartoe.
![SDC15686.jpg]()
Als je op de vorige foto naar beneden zou kunnen kijken dan zou je dit zien:
![SDC15687.jpg]()
Uiteraard is het weer John die als eerste nog verder de wijde wereld in wil trekken, die is altijd haantje de voorste. Paul is er nog niet zo zeker van dat het leuker is in de bijkeuken dan in z’n vertrouwde stekkie. Het is natuurlijk ook wel wennen, hij heeft de eerste vier weken van z’n leven in een grote kartonnen doos gewoond.
John en Paul hebben sinds gisteren slechte ontlasting. Toevallig stond voor gisteren ook hun ontworming in de planning dus dat hebben we gelijk gedaan. vandaag is de ontlasting nog niet beter, wel heb ik al een dode spoelworm in hun bak aangetroffen.
Ik probeerde een goede foto van het tweetal samen te maken maar dat is niet makkelijk. Paul links, John rechts.
![SDC15659.jpg]()
![SDC15658.jpg]()
Enigszins OK maar Paul trekt toch een beetje een gek hoofd. Ik geef het op.
![SDC15657.jpg]()
De wc-rollen zo laten staan was natuurlijk vragen om kattekwaad.
![SDC15662.jpg]()
Met Jefrey gaat nog steeds alles prima. Hij loopt bijna de hele tijd los rond en wordt echt al een hele pief;
![SDC15622.jpg]()
Na een heel dag loslopen kun je wel moe zijn;
![SDC15666.jpg]()
![SDC15668.jpg]()
Jefrey heeft natuurlijk geen speelkameraadjes van zijn eigen leeftijd en dat mist hij wel. We moeten erg oppassen wanneer we met Starr bezig zijn want hij wil graag met haar spelen. Alleen is hij een kilo zwaarder dan zij en veel te ruw. De enige keer dat we het toelaten (en dan houden we het met argusogen in de gaten) is wanneer Starr in haar bench zit. Dan kan ze namelijk makkelijk buiten zijn bereik stappen. Starr lijkt het eigenlijk wel leuk te vinden om Jefrey te zien en af en toe een potje over en weer te meppen met hem, ze is echt niet bang en zit vaak rond te kijken waar hij uithangt.
Dit clipje is van vanmiddag, zoals jullie zien is dit echt geen kitten wat op sterven na dood is, maar dat kan blijkbaar zo van het ene op het andere moment omslaan.