Het komt dus mooi uit dat ik een update heb met heel veel Jefrey
We vertrekken vrijdagochtend heel vroeg naar Lowlands en we komen maandagochtend vroeg terug. John en Paul durven we met veel oppas wel thuis in de kittenkamer te laten. Starr en Jefrey zoals we er nu over denken liever niet, maar die kunnen terecht bij vrienden van ons die ook opvanggezin zijn en nu geen kittens hebben.
Het gaat momenteel gewoon goed met het hele spul. Starr eet goed en heeft goede ontlasting, John en Paul hadden eerst wat mindere ontlasting maar dat lijkt sinds vandaag weer helemaal goed te zijn, als dat over een paar dagen nog zo is kunnen ze misschien eindelijk bij elkaar.
In de tussentijd hebben we Starr haar intrek laten nemen in de kittenbench waar Jefrey eerst in zat en als ze wakker is mag ze op schoot of los lopen.
We dachten dat Jefrey er wel even aan zou moeten wennen dat het niet langer zijn bench is dus we hebben de bench waar Starr eerst in zat en zijn spullen (kattenbak, waterfontein, voer) er naast gezet en inderdaad, vanochtend lag hij in het mandje in de kleine bench te slapen.
Ik had nog foto's van hoe Starr in die vorige bench met Jefrey speelde:
![S8308518.jpg]()
![S8308519b.jpg]()
Flynn houdt toezicht tijdens het loslopen:
![S8308512.jpg]()
De grote katten willen altijd aan Starr snuffelen en blazen nooit naar haar. Hier checkt Mimosa haar even:
![S8308499.jpg]()
Oh oh, hopelijk ruikt ze niet té lekker
![S8308498b.jpg]()
John en Paul spelen er wat op los :
![S8308693b.jpg]()
Andere kittens keken nooit om naar deze stoel maar bij deze heren is hij nu ineens zwaar favoriet (John links, Paul rechts):
![S8308678.jpg]()
Volgens mij heb ik ze wakker gemaakt
![S8308682.jpg]()
Jefrey kijkt heel graag tv en vangt dan alles wat op het scherm beweegt, oa rode dubbeldekkerbussen, brandweerlieden of zoals hier een zeewierdraakje:
![S8308536.jpg]()
![S8308537.jpg]()
Flynn vadert al een tijdje een beetje over Jefrey, hij roept hem en wil hem wassen na het eten. Samen liggen is altijd pas de volgende stap. Eergisteren plofte Flynn ineens vlak naast Jefrey op de bank neer, alsof hij aan wilde geven dat Jefrey nu ook zijn personal space in mocht. Dat liet die kleine zich geen twee keer zeggen:
![S8308598.jpg]()
![S8308619.jpg]()
Lekker z'n neusje in die vacht stoppen...
![S8308630.jpg]()
![S8308636.jpg]()
Vanavond zijn de toekomstige baasjes van Jefrey langsgekomen, erg leuke mensen

Toen ze binnenkwamen vond Jefrey het wel even spannend maar toen ze met een hengeltje met hem gingen spelen kon hij dat natuurlijk niet weerstaan. En toen hij moegespeeld was heeft hij op en top ontspannen op schoot gezeten bij zijn toekomstige baasje. Zo lang Jefrey het kan vinden met de al aanwezige kat Poekie gaat het helemaal goed komen
![S8308666b.jpg]()
![S8308670b.jpg]()
Nadat het bezoek naar huis was, bleef Jefrey toch wel een beetje moe op de bank liggen:
![S8308671.jpg]()
Later kroop hij bij Duncan op schoot en viel gelijk in slaap, zonder ook maar een poot uit te steken naar Starr: