abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100612904
Ik hoop het ook :Y
pi_100612914
Je hebt maar een werk met je zorgenkindjes. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100616876
Starr goed eten hoor, dat je groot en sterk mag worden O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_100637492
Hoe gaat het vandaag met Starr en de rest?
pi_100656003
Ik ben ook heel benieuwd!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_100661350
Vandaag ging het heel goed met iedereen.

Starr had redelijk wat trek vandaag dus dat was fijn. Alleen had ze eind van de middag nog steeds geen ontlasting gehad en toen hebben we de dierenarts maar weer gebeld, die wilde haar toen wel weer even zien. Maar nét voor we moesten gaan heeft ze haar eerste poepje sinds maandag (!!) gedaan. Toen kon ik gelukkig afbellen.

Verder is ze heel de dag al zo actief als wat en wil ze lekker door de kamer sjezen. Dat mag, maar dan moeten we wel even Jefrey apart zetten want die springt anders bovenop haar. Je kunt zien dat hij wel redelijk voorzichtig doet maar hij gaat af en toe te ver omdat hij z’n eigen kracht niet kent. Als Jefrey in de kittenbench zit hoeft hij zich niet te vervelen want dan komt Starr gewoon naar hem toe voor een potje door de spijlen meppen. Ze hebben ook een spelletje bedacht voor als Starr in haar bench zit, dan gaat Jefrey boven op de bench liggen, laat een pootje naar beneden bungelen en dan klimt Starr via de gordijntjes naar die poot toe.

Daar heb ik helaas nog geen foto van, wel van Starr in de kattentunnel.

John en Paul hadden wat diarree maar dat lijkt alweer wat op te knappen. Paul begint ook wat meer gebruik te maken van de hele kittenkamer. Hij zit heel graag op de groene stoel, die is lekker ruim voor hem.

Ook Paul.

Terwijl ik de vaatwasser aan het uitruimen was deed John verwoede pogingen daarin te klimmen, hij was ook heel kwaad aan het piepen dat het hem niet lukte. Over een paar dagen vast wel, dus dat wordt goed oppassen geblazen dan.

En als laatste een hele fotoserie van Jefrey die het bovenste holletje van de krabpaal ontdekt heeft en daar nu continu bivakkeert.

Op deze foto is als je heel heel goed kijkt z’n afwijkende snorhaar te zien, links zit een zwarte snorhaar die naar boven groeit.

En een tijdje later kwam ik langs toen hij moe was:

pi_100661814
Super dat het goed gaat met iedereen! En wat ie Jeffrey leuk O+
pi_100662749
Ik ben echt verliefd op Jeffrey!! :D
pi_100663762
Ze zijn allemaal schattig maar Jeffrey is geweldig.
pi_100790764
Het komt dus mooi uit dat ik een update heb met heel veel Jefrey ;)

We vertrekken vrijdagochtend heel vroeg naar Lowlands en we komen maandagochtend vroeg terug. John en Paul durven we met veel oppas wel thuis in de kittenkamer te laten. Starr en Jefrey zoals we er nu over denken liever niet, maar die kunnen terecht bij vrienden van ons die ook opvanggezin zijn en nu geen kittens hebben.

Het gaat momenteel gewoon goed met het hele spul. Starr eet goed en heeft goede ontlasting, John en Paul hadden eerst wat mindere ontlasting maar dat lijkt sinds vandaag weer helemaal goed te zijn, als dat over een paar dagen nog zo is kunnen ze misschien eindelijk bij elkaar.
In de tussentijd hebben we Starr haar intrek laten nemen in de kittenbench waar Jefrey eerst in zat en als ze wakker is mag ze op schoot of los lopen.
We dachten dat Jefrey er wel even aan zou moeten wennen dat het niet langer zijn bench is dus we hebben de bench waar Starr eerst in zat en zijn spullen (kattenbak, waterfontein, voer) er naast gezet en inderdaad, vanochtend lag hij in het mandje in de kleine bench te slapen.

Ik had nog foto's van hoe Starr in die vorige bench met Jefrey speelde:

Flynn houdt toezicht tijdens het loslopen:

De grote katten willen altijd aan Starr snuffelen en blazen nooit naar haar. Hier checkt Mimosa haar even:

Oh oh, hopelijk ruikt ze niet té lekker ;)

John en Paul spelen er wat op los :

Andere kittens keken nooit om naar deze stoel maar bij deze heren is hij nu ineens zwaar favoriet (John links, Paul rechts):

Volgens mij heb ik ze wakker gemaakt :@

Jefrey kijkt heel graag tv en vangt dan alles wat op het scherm beweegt, oa rode dubbeldekkerbussen, brandweerlieden of zoals hier een zeewierdraakje:

Flynn vadert al een tijdje een beetje over Jefrey, hij roept hem en wil hem wassen na het eten. Samen liggen is altijd pas de volgende stap. Eergisteren plofte Flynn ineens vlak naast Jefrey op de bank neer, alsof hij aan wilde geven dat Jefrey nu ook zijn personal space in mocht. Dat liet die kleine zich geen twee keer zeggen:

Lekker z'n neusje in die vacht stoppen...

Vanavond zijn de toekomstige baasjes van Jefrey langsgekomen, erg leuke mensen *O* Toen ze binnenkwamen vond Jefrey het wel even spannend maar toen ze met een hengeltje met hem gingen spelen kon hij dat natuurlijk niet weerstaan. En toen hij moegespeeld was heeft hij op en top ontspannen op schoot gezeten bij zijn toekomstige baasje. Zo lang Jefrey het kan vinden met de al aanwezige kat Poekie gaat het helemaal goed komen :Y

Nadat het bezoek naar huis was, bleef Jefrey toch wel een beetje moe op de bank liggen:

Later kroop hij bij Duncan op schoot en viel gelijk in slaap, zonder ook maar een poot uit te steken naar Starr:

pi_100796121
Wat een leuke foto's allemaal weer.

Ik vind die Flynn van jullie toch zo'n mooie en bijzondere kat.

Gelukkig dat het nu goed gaat met de kittens.

Veel plezier alvast op Lowlands.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_100796266
Toffe foto's, leuk om te zien dat het zo goed gaat met alle kittens!
pi_100796274
Wat geweldig dat je dit doet! En wat een mooie beestjes O+

Dat wilde ik even zeggen. :)
Ja doei.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:49:55 #139
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100800011
Owkee, veeg me op O+ O+ O+
*;

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_100800310
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 11:49 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, veeg me op O+ O+ O+
*;

[ afbeelding ]
Echt uberschattig :Y O+
pi_100800835
Ik was TV aan het kijken, maar dat lukte niet zo goed meer toen ik ze zo zag liggen :D O+
pi_100801011
Als de kittens op een gegeven moment weer weg gaan, gaan je eigen katten ze dan niet missen? Of zijn ze daar te kort voor bij jou thuis? Zo te zien aan de foto's vinden ze elkaar wel *; vandaar dat ik me dat afvroeg.
pi_100801170
Volgens mij is Jefrey al opgenomen in het gezin, dus hoezo weggaan??!! ;)
pi_100801260
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:22 schreef -moppie- het volgende:
Volgens mij is Jefrey al opgenomen in het gezin, dus hoezo weggaan??!! ;)
Dat had ik ff niet gelezen :@ Maar de andere toch niet?
pi_100801408
nee hoor...het nieuwe baasje van Jefrey is al wezen kijken...staat bij de foto's :Y
pi_100801661
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:24 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dat had ik ff niet gelezen :@ Maar de andere toch niet?
whehe, opgenomen door vader Flynn ;)
pi_100801711
O+ wat een geweldige foto's O+ vooral Jefrey en Flynn samen *;

Fijn dat het goed gaat met de beestjes *O*

Zit er soms raskat in? Ze lijken zo pluizig :D
♥ scars make us who we are ♥
pi_100803079
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Als de kittens op een gegeven moment weer weg gaan, gaan je eigen katten ze dan niet missen? Of zijn ze daar te kort voor bij jou thuis? Zo te zien aan de foto's vinden ze elkaar wel *; vandaar dat ik me dat afvroeg.
Als de kittens groter worden worden ze ook steeds vrijpostiger en wanneer ze dan weggaan vinden onze katten het eigenlijk wel lekker rustig.
Flynn lijkt vooral oudere kittens leuk te vinden, dus Starr, John en Paul zijn nu nog niet zo boeiend maar tegen de tijd dat Jefrey weg gaat zal hij zich waarschijnlijk wat meer met hen gaan bemoeien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:36 schreef Mama_Mia het volgende:

Zit er soms raskat in? Ze lijken zo pluizig :D
Ze zijn inderdaad lekker pluizig, maar veel kortharige kittens lijken zo'n pluisfase te hebben. We weten natuurlijk niet veel van hun afkomst, alleen dat hun moeder een cyperse poes zonder wit is, hun witte sokjes komen dan van hun papa. Ze zijn geboren op het industrieterrein/havengebied buiten de stad, min of meer in the middle of nowhere, tussen een hele kolonie zwerfkatten.
pi_100804871
Het lijkt me heel zwaar dat je na een tijdje afscheid moet nemen van de katten. Ik zou dat niet kunnen. Vind je dat zelf niet heel moeilijk?
History became legend, legend became myth.
pi_100805473
Wat fijn dat ze het nu lekker doen na al die zorgen in het begin. En die foto's. O+
Ik zou willen dat mijn eigen katten mijn opvangkittens zo lief vonden. *stiekem beetje jaloers* :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')