LV ...quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je wel dat zo'n Louis Vuitton tasje tweedehands gewoon 750 euro kost.
Ja dat wist ik wel zo ongeveer.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je wel dat zo'n Louis Vuitton tasje tweedehands gewoon 750 euro kost.
Zoek eens op Hermés Birkin of Kelly bag en kijk naar de prijzen van een origineelquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
LV is idd het voorbeeld dat mode etc echt de grootste farce ter wereld is.
OK, zo goed ingewijd ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek eens op Hermés Birkin of Kelly bag en kijk naar de prijzen van een origineel. Dan kom je daar wel op terug.
Daarbij zijn die tassen duurder maar zien er ook beter uit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, zo goed ingewijd ben ik nou ook weer niet.
Die eerste ken ik vanwege Sex & The Cityquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek eens op Hermés Birkin of Kelly bag en kijk naar de prijzen van een origineel. Dan kom je daar wel op terug.
http://en.wikipedia.org/wiki/Birkin_bagquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
Dat is wel waar ja. Hermés is wel echt kwaliteit handwerk, maar zó achterlijk duur...quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarbij zijn die tassen duurder maar zien er ook beter uit.
Volegens mij doelde jij er vooral op dat de LV tassen allemaal hetzelfde logo'tje hebben en er weinig modieus aan is.
Want zo kennen de meeste mensen LV en er zit een kern van waarheid in.
Je hoeft het niet te kopen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:14 schreef Techno het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Birkin_bag
WTF, 9.000 tot 150.000 dollar voor een tasje.
Bij jou in de slaapkamer?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:15 schreef Cue_ het volgende:
Justin Timberlake staat open voor erotische film
Waar zal dit eindigen?
Een tokkiemerk is het zeker niet. Of je hebt opeens een hele andere opvatting van tokkies.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Hermés is wel echt kwaliteit handwerk, maar zó achterlijk duur...
Ik vind LV een beetje een tokkiemerk. Iig die bruine tassen met het gouden logo erop.
Ja, dat is eigenlijk wat ik bedoel te zeggen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een tokkiemerk is het zeker niet. Of je hebt opeens een hele andere opvatting van tokkies.
Gezien het rechtstreeks afstamst van een familie lijkt me dat sterk.
Een beetje ordinair met name door alle nep dat geef ik toe.
Zo is Stone island, burberry, D&G allemaal al verpest.
Nou ja D&G is nooit wat geweest.
Er is geen haute couture lijn van D&G. D&G is de goedkope lijn van dolce & gabbana.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
De haute couture lijn van D&G is echt wel mooi en ik vind de trenchcoats van Burberry echt geweldig. Maar ik zou het nooit dragen, juist om de ordinaire associatie die eraan hangt. Al zou ik dat voor een Burberry jas zo vergeten.
Klopt. De haute couture lijn Dolce en Gabbana is mooi. Ik kort het allemaal af naar D&Gquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is geen haute couture lijn van D&G. D&G is de goedkope lijn van dolce & gabbana.
Dat is het hele probleem. Daar lopen de ordinaire snollen mee want het is ook nog eens goedkoop.
Dat afkorten zorgt juist voor de verwarring want D&G is de ordinaire goedkope lijn wat zonde is want die twee gekke hebben wel degelijk smaak.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. De haute couture lijn Dolce en Gabbana is mooi. Ik kort het allemaal af naar D&G.
Ik vind overigens Versace een stap erger dan D&G. Al gaat dat tegenwoordig weer een beetje de goede kant op.
Dat moet je ook niet willen als vent zijnde.quote:
Versace klimt imo wel weer een beetje uit het slopquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat afkorten zorgt juist voor de verwarring want D&G is de ordinaire goedkope lijn wat zonde is want die twee gekke hebben wel degelijk smaak.
Versage is niet te doen dus dat hoef ik niete ens te benoemen. Die hebben ready to wear echt niks normaals voor mijn smaak.
Wat is er mis met verstand hebben van mode? Of er interesse in tonen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet willen als vent zijnde.
is homo!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met verstand hebben van mode? Of er interesse in tonen?
Ja, zij is wel echtquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:30 schreef Godtje het volgende:
Donatella is zelf een ordinaire feeks. Dan nog liever die typische relnicht uit Miami.
[ afbeelding ]
Mode is collectieve waanzin gemaakt voor onzekere schepsels zonder ruggengraat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hehe, ik zie er gewoon altijd goed uit.. ongeacht wat ik aan hebquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mode is collectieve waanzin gemaakt voor onzekere schepsels zonder ruggengraat.
Die wijven in die house- en andere werkelijk afgrijselijke slobberbroeken, die neem je toch niet serieus? Hebben die in plaats van een spiegel Fashion TV aanstaan?
Dat die designers ook mooie spullen kunnen maken, staat buiten kijf. Maar het begrip "mode" is iets anders...
Harembroeken heten die dingenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die wijven in die house- en andere werkelijk afgrijselijke slobberbroeken, die neem je toch niet serieus? Hebben die in plaats van een spiegel Fashion TV aanstaan?
Dat die designers ook mooie spullen kunnen maken, staat buiten kijf. Maar het begrip "mode" is iets anders...
Vooral die blauwe tan ziet er erg appetijtelijk uit ja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, ik zie er gewoon altijd goed uit.. ongeacht wat ik aan heb
Ieder zijn smaak, toch? Ik vind harembroeken ook niks, daar zal je mij ook nooit in zien. Ik vind mode wel leuk, maar het is niet dat ik het blindelings volg, ik kies uit wat ik leuk vind en combineer dat met een shirt van 5 jaar oud of zoquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah dank je.quote:
Juist.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Van die grote hippe brillen
Maar dit soort dingen snap ik ook niet, hoe kan iets dat eeuwen bekend staat als lelijk, nerdy, kansloos etc nou opeens heel hip, geil, sexy en modern worden?
Een dikke bril is een dikke bril, was het vorig jaar niet mooi, dan is het dit jaar toch niet opeens WEL mooi omdat een of andere nicht in Parijs dat high on PCP bedacht heeft?
Ik heb/krijg ook zo'n brilquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Maar dit soort dingen snap ik ook niet, hoe kan iets dat eeuwen bekend staat als lelijk, nerdy, kansloos etc nou opeens heel hip, geil, sexy en modern worden?
Een dikke bril is een dikke bril, was het vorig jaar niet mooi, dan is het dit jaar toch niet opeens WEL mooi omdat een of andere nicht in Parijs dat high on PCP bedacht heeft?
Echt, zo lelijk die dingen. Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Verschrikkelijk. Sowieso de combi zwart/choco bruin vind ik echt lelijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:42 schreef Godtje het volgende:
Sommige kunnen het goed hebben![]()
[ afbeelding ]
Walgelijk. Die schoenen er ook onder.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:42 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat verneukt toch haar hele figuur?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:42 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Islamisering, wen er maar aan.quote:
Vuilniszakken zijn per definitie niet sexy.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:44 schreef ook_gek het volgende:
Ik ken vrouwen die het prima kunnen hebben, maar ook vrouwen die zich er echt nie aan moeten wagen.
Het kan heel sexy staan bij bepaalde vrouwen!
Oh, dat kan ik me nog voorstellen. Zo voor thuis. Maar niet op straatquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:41 schreef Cue_ het volgende:
Bij de H en M hebben/hadden ze wel een relaxte harembroek die echt geweldig zit
Maar die is enkel voor thuis
Het gaat veel subtieler.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus binnenkort allemaal aan de Burka?.
Dat het allemaal onzin is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker zit, eigenlijkquote:
Lekker belangrijk, het comfort van vrouwenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker zit, eigenlijk.
He verdommequote:Op woensdag 27 juli 2011 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerst mogen vrouwen niet meer autorijden
Jij manquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, het comfort van vrouwen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker zit, eigenlijk.
Volgens mij zijn het vooral vrouwen zelf die zichzelf de meest oncomfortabele kledingstukken aanschaffen.quote:
Ik vind pumps dan ook oprecht lekker zitten. Anders zou ik ze niet dragenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:51 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ook niet, maar jullie lopen er wel op.
Valt volgens mij best mee. Tenminste, ik draag niks wat ik niet lekker vind zitten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het vooral vrouwen zelf die zichzelf de meest oncomfortabele kledingstukken aanschaffen.
En gelijk heb je!quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt volgens mij best mee. Tenminste, ik draag niks wat ik niet lekker vind zitten.
Dat merk ken ik toevallig wel. Ik vind dat ze leuke pumps maken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
Ik vind pumps dan ook oprecht lekker zitten. Anders zou ik ze niet dragen.
Wel grappig dat je een Iron Fist pump uitzoekt.
Het loopt ook niet altijd prettig, maar als het echt vervelend zou zijn, zou ik het niet doen in ieder gevalquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:51 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ook niet, maar jullie lopen er wel op.
Mannen niet?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het vooral vrouwen zelf die zichzelf de meest oncomfortabele kledingstukken aanschaffen.
Klopt. Ze maken prachtige schoenenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat merk ken ik toevallig wel. Ik vind dat ze leuke pumps maken.
Een pak zit heerlijk comfortabel.quote:
Fixedquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een goed pak zit heerlijk comfortabel.
+1 smaakquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
Zoek dan tenminste een normaal pak uit
[ afbeelding ]
Die schoenen snap ik niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik een stropdas en een strak vestje wel hoor. Helemaal met 40 graden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind een pak niet oncomfortabel zitten
Ik doelde dus op dat laatstequote:Op woensdag 27 juli 2011 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zeker niet als er geen bijkleurende riem is![]()
(sowieso lelijke schoenen)
Ga lekker bij Marc Jabocs zeuren.quote:
Ik vind ze niet mooi. Mag het?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga lekker bij Marc Jabocs zeuren.
Maar ik denk dat het gewoon lekker breekt op de foto. En dat werkt.
Ruitjesoverhemdquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leer het ook nooit hequote:Op woensdag 27 juli 2011 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het je nog zeggen. NEE!!
Doe wat aan je search skillsquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:59 schreef El_Matador het volgende:
En ik ben aan het werk, dus pakte het eerste pak dat voorbijkwam.
Nou ja, dat geldt voor alle kleding min of meer.quote:
jij bent er zo 1 die je vent er belachelijk laat bijlopen zodat ie nooit vreemd kan gaan he. beken!!!quote:
Ik ben zo een die het niet boeit wat een vent aantrekt, als ie zich er maar goed in voeltquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij bent er zo 1 die je vent er belachelijk laat bijlopen zodat ie nooit vreemd kan gaan he. beken!!!
Ik snap het overhemd niet.... Verschrikkelijk. Maar dat zal vast wel 'mode' zijn op het moment.quote:
Best wel cool, eik.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Juhuhquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap het overhemd niet.... Verschrikkelijk. Maar dat zal vast wel 'mode' zijn op het moment.
Goede smaak, Godtquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:03 schreef Godtje het volgende:
Maar voor de onzekere mannen die voor dagelijks gebruik niet een rood ruitje aan durven![]()
Kan je altijd nog gaan voor stijlvol italiaans. Al is dit voor dagelijks gebruik bijna overdressed tegenwoordig hoor.
[ afbeelding ]
Of wat meer richting het klassieke engels
[ afbeelding ]
Gadverdammequote:Op woensdag 27 juli 2011 12:03 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Niet voor iedere man weggelegd, maar deze gangsterlook vind ik eerlijk gezegd 100 keer beter dan die verzameling wansmaak die Godt postte.
Alleen een zichtbare harige buik onder een pak kan natuurlijk niet.
Als drugsbaron of pooier is het vast gangbare werkkleding. Respect voor de kantoorpik die hier in Nederland mee naar zijn werk durft.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:03 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Niet voor iedere man weggelegd, maar deze gangsterlook vind ik eerlijk gezegd 100 keer beter dan die verzameling wansmaak die Godt postte.
Het enige dat mist is de gouden schakelkettingquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als drugsbaron of pooier is het vast gangbare werkkleding. Respect voor de kantoorpik die hier in Nederland mee naar zijn werk durft.
En een holsterquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige dat mist is de gouden schakelketting.
De witte pakken van Don Johnson in Miama vice waren nog beter.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:03 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
En die bobbel onder z'n linkeroksel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:06 schreef Samzz het volgende:
Het enige dat mist is de gouden schakelketting.
Wat een lange mouwen, zeker voor een Italiaanse stijl!quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:03 schreef Godtje het volgende:
Maar voor de onzekere mannen die voor dagelijks gebruik niet een rood ruitje aan durven![]()
Kan je altijd nog gaan voor stijlvol italiaans. Al is dit voor dagelijks gebruik bijna overdressed tegenwoordig hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik ben niet zo fan van wit.. Het kan heel mooi zijn, maar toch. Ik heb liever grijs of ouderwets zwart.
Al heb ik een bruin pak gezien, die ik ook ergvond.
Ik vind dat mooi ja. Al houd ik er wel van als er wat meer kleur in zit.quote:
Dat!quote:
Bruin is gaaf inderdaadquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik ben niet zo fan van wit.. Het kan heel mooi zijn, maar toch. Ik heb liever grijs of ouderwets zwart.
Al heb ik een bruin pak gezien, die ik ook ergvond.
Zwart is voor kelners en begrafenisondernemers.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:13 schreef Nouk84 het volgende:
Bruin is gaaf inderdaadGrijs vind ik ook mooi, zwart niet.
Zwart met krijtstreep kan wel op kantoor, voor een man. Zwart pak voor een vrouw kan dan weer wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:14 schreef Techno het volgende:
Zwart is voor kelners en begrafenisondernemers.
Ik vind zwart met krijtstreep echt wel heel mooiquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Zwart is voor kelners en begrafenisondernemers.
Hangt van de krijt af.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zwart met krijtstreep kan wel op kantoor, voor een man. Zwart pak voor een vrouw kan dan weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Het mag wel een stuk subtieler jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt van de krijt af.
Dit is echt begin jaren 90 en vind ik echt niet meer kunnen
[ afbeelding ]
Wel leuk als je de joker wilt uithangen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:18 schreef Godtje het volgende:
Hangt van de krijt af.
[ afbeelding ]
Ziedaar de waanzin van de mode. Waar begin jaren 90 heel Nederland in liep is nu niet meer mooi, totdat iemand besluit dat het toch weer wél mooi is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt van de krijt af.
[ afbeelding ]
Smaak veranderd constant.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ziedaar de waanzin van de mode. Waar begin jaren 90 heel Nederland in liep is nu niet meer mooi, totdat iemand besluit dat het toch weer wél mooi is.
Dat laatste klopt natuurlijk gewoon niet. Het is niet iemand die besluit dat iets mooi of lelijk is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ziedaar de waanzin van de mode. Waar begin jaren 90 heel Nederland in liep is nu niet meer mooi, totdat iemand besluit dat het toch weer wél mooi is.
Eerder recycling door gebrek aan inspiratie, want alle modellen en alles hebben we zo onderhand wel gehad.quote:
True. Daarbij 'hoort' onder krijtstreep ook geen streepjesoverhemd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:18 schreef Godtje het volgende:
Hangt van de krijt af.
[ afbeelding ]
Ja, maar waarom moet iemand anders mij vertellen wat op dit moment smaak is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik denk niet dat het gebrek aan inspiratie is. Juist niet. Ik vind dat Godt het mooi verwoord heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Eerder recycling door gebrek aan inspiratie, want alle modellen en alles hebben we zo onderhand wel gehad.
Het is toch aan jou of je aan de mode mee wilt doen? Niemand dwingt je hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar waarom moet iemand anders mij vertellen wat op dit moment smaak is?.
Uhm, je onderschrijft mijn punt alleen maar?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat het gebrek aan inspiratie is. Juist niet. Ik vind dat Godt het mooi verwoord heeft..
Feitelijk is de mode niet veel veranderd, als je erover nadenkt. Invloeden van jaren geleden, zie je nog gewoon terug en die blijven ook terug komen..
Nee, jij zegt gebrek aan inspiratie. Dat is het niet, de stijlen die terug komen zijn telkens weer vernieuwend, juist omdat er kleine details in zijn aangepast, het model net weer even anders is en daarom juist weer vernieuwend.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Uhm, je onderschrijft mijn punt alleen maar?
Weet ik ook wel, maar ik snap gewoon niet waarom mensen smaak aannemen van iemand andersquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch aan jou of je aan de mode mee wilt doen? Niemand dwingt je hoor.
Lekker vernieuwend, maar niet heus.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
Nee, jij zegt gebrek aan inspiratie. Dat is het niet, de stijlen die terug komen zijn telkens weer vernieuwend, juist omdat er kleine details in zijn aangepast, het model net weer even anders is en daarom juist weer vernieuwend..
Nou ja, iets spreekt je aan of niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar ik snap gewoon niet waarom mensen smaak aannemen van iemand anders.
Oh well, eigenlijk snap ik het ook wel weer, maar goed.
Zo denk jij erover, ik zie dat anders.quote:
Mensen willen helemaal niks vernieuwends. In elk geval de grote gemene deler niet.quote:
Ga maar eens naar een catwalk show.. dan zie je genoeg extreems, maar dat bouwen ze om naar de commerciele markt en dus minder extreemquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen willen helemaal niks vernieuwends. In elk geval de grote gemene deler niet.
Je legt de oorzaak bij de designers of daar lijkt het op. Als mensen van meer radicale designs zouden houden dan zouden daar wel designers voor zijn.
Die zijn er ook wel je kent ze alleen niet en je ziet het nauwelijks. Waarom.... juist omdat de mensen het niet willen.
Er is genoeg vernieuwends als je gaat zoeken.
Idd. Veel catwalk creaties zijn veel te extravagant voor het dagelijkse leven. Dat koopt niemand. Nou ja, Elton John misschien.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga maar eens naar een catwalk show.. dan zie je genoeg extreems, maar dat bouwen ze om naar de commerciele markt en dus minder extreem
Nee toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij het meer heeft over
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Pakken zijn al ruim 100 jaar hetzelfde. De ene keer zijn de revers wat breder dan de andere keer, en je hebt single en double breasted, en de motiefjes en stofjes wisselen wat, maar verder houdt het toch echt wel op.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
Er is genoeg vernieuwends als je gaat zoeken.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij het meer heeft over
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Het is eerder een groep mensen ja. Als de 'hot' ontwerpers van het moment een bepaalde stijl in het leven roepen wordt dat gewoon vrij klakkeloos overgenomen door de markt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat laatste klopt natuurlijk gewoon niet. Het is niet iemand die besluit dat iets mooi of lelijk is.
Het merendeel van de mensen draagt gewoon redelijk hetzelfde en er komen eens detail verschillen in.
Suitsupplyquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:38 schreef Crutch het volgende:
Wat zijn eigenlijk goede, maar ook betaalbare pakken?
En dan bedoel ik niet van die standaard zwart / grijze.
Ik heb zo laat ontbeten dat het avondeten mijn lunch wordtquote:
quote:
Suitsupply heeft veel betaalbaar spul.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:38 schreef Crutch het volgende:
Net auto's, wasmachines, keukens, fietsen, etc etcquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Pakken zijn al ruim 100 jaar hetzelfde. De ene keer zijn de revers wat breder dan de andere keer, en je hebt single en double breasted, en de motiefjes en stofjes wisselen wat, maar verder houdt het toch echt wel op.
Verandering is er wel ja, maar vernieuwing... nee niet bepaald.
Wat vind je goed, wat vind je betaalbaar . . . Wat kwalitatief goed is, hoeft jou nog niet goed te staan natuurlijk. Daarbij is het pak maar deel één. Beter een goed zittend C&A-pak met zorg samengesteld qua das, schoenen, sokken(!!!) en overhemd dan een slecht zittende Corneliani met lelijke combinaties.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:38 schreef Crutch het volgende:
Die worden efficienter, zuiniger en noem maar op. Daar zit i.i.g. een hoop meer vernieuwing bij dan bij kleding.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:40 schreef Godtje het volgende:
Net auto's, wasmachines, keukens, fietsen, etc etc
Daarom is het de haute couture show en niet de prêt à porter show.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga maar eens naar een catwalk show.. dan zie je genoeg extreems, maar dat bouwen ze om naar de commerciele markt en dus minder extreem
Ze hebben er echt bijna alles dus dan moet je gewoon geen pak of beter kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:42 schreef Crutch het volgende:
Ik heb daar wel eens gekeken, aangezien FOK! ook en kilometers grote banner van Suitsupply onderin had staan, maar ik vond ze best lelijk.
Maar dan ook écht Jort Kelder lelijk.![]()
'K zal nog 'ns kijken.
Ik heb die pakken van Boss altijd wel mooi gevonden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind je goed, wat vind je betaalbaar . . . Wat kwalitatief goed is, hoeft jou nog niet goed te staan natuurlijk. Daarbij is het pak maar deel één. Beter een goed zittend C&A-pak met zorg samengesteld qua das, schoenen, sokken(!!!) en overhemd dan een slecht zittende Corneliani met lelijke combinaties.
googled pret a porterquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:42 schreef Godtje het volgende:
Daarom is het de haute couture show en niet de prêt à porter show.
Er zijn trouwens ook genoeg prêt à porter shows. Waarschijnlijk nog wel meer.
Als bijvoorbeeld Marlies Dekkersof Hunkemuller een show geeft is dat voornamelijk prêt à porter.
Ik nam ze als voorbeeld. Het ging niet specifiek alleen over lingerie uiteraard.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
googled pret a porter![]()
Lijkt me dat bij lingerie ook de mogelijkheden tot extreem te doen minimaal is. Het kan wel, maar dan moet het een onderdeel zijn van je collectie en niet de gehele collectie.
Als je wat steviger bent zijn dat over het algemeen wat betere pakken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb die pakken van Boss altijd wel mooi gevonden.
Dat begreep ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:45 schreef Godtje het volgende:
Ik nam ze als voorbeeld. Het ging niet specifiek alleen over lingerie uiteraard.
Zucht... fok! ... kan soms zo vermoeiend zijn.
Ja ben ik, maar ben momenteel heul veul aan het afvallen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je wat steviger bent zijn dat over het algemeen wat betere pakken.
WTF is een postzegel?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
WTF is er met de postzegels van tegenwoordig gebeurd?!? Er staat een 1 op mijn postzegel!! Een 1!! Wat betekent het?! Ik snap het niet meer
Ze zijn van de centen afquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
WTF is er met de postzegels van tegenwoordig gebeurd?!? Er staat een 1 op mijn postzegel!! Een 1!! Wat betekent het?! Ik snap het niet meer
quote:postzegels krijgen een cijfer
PostNL maakt frankeren makkelijker. Voortaan staat er geen euroaanduiding meer op de postzegels maar een cijfer. Op postzegels voor brieven en kaarten tot en met 20 gram komt voortaan een 1 te staan. Afhankelijk van de bestemming staat er op de postzegel de aanduiding Nederland, Europa of Wereld. Voor zendingen van 20 tot en met 50 gram binnen Nederland zijn er postzegels met een 2.
Doe dat dan ook!quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
leuker kunnen we het niet maken.. wel makkelijker
Ja, zoals het onderwijs. Het is keihard bergafwaarts gegaan sinds ze Aap Noot Mies in de ban hebben gedaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:54 schreef Cue_ het volgende:
leuker kunnen we het niet maken.. wel makkelijker
Ik voel me vaak ineens weer jong na een opmerking van jou.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, zoals het onderwijs. Het is keihard bergafwaarts gegaan sinds ze Aap Noot Mies in de ban hebben gedaan.
Is het tegenwoordig nog steeds boom,roos,vis,vuur?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, zoals het onderwijs. Het is keihard bergafwaarts gegaan sinds ze Aap Noot Mies in de ban hebben gedaan.
Ik dacht dat ik altijd maan roos vis had.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig nog steeds boom,roos,vis,vuur?
True, ik moet af en toe een beetje huilen als ik al die tenenkrommende taalfouten zie.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn zoon dacht pas grappig te zijn door 'me' te gebruiken i.p.v. mijn. I was not amused.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
True, ik moet af en toe een beetje huilen als ik al die tenenkrommende taalfouten zie.
Dan komt een corrigerende tik a.k.a kinnebakslaag goed van pas.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn zoon dacht pas grappig te zijn door 'me' te gebruiken i.p.v. mijn. I was not amused.
Gelukkig dat je mijn mama niet bentquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn zoon dacht pas grappig te zijn door 'me' te gebruiken i.p.v. mijn. I was not amused.
Ik zou jou al lang bij het weeshuis hebben afgeleverd.quote:
Tuurlijk niet, de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou jou al lang bij het weeshuis hebben afgeleverd.
Gad Ver Damme.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:03 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag tegenwoordig ook al niet meer...quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:04 schreef Crutch het volgende:
Dan komt een corrigerende tik a.k.a kinnebakslaag goed van pas.
Nee je mag niks meer he.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig ook al niet meer...
Nou, het is niet mijn intentie om blijvend letsel te veroorzaken, maar een flinke draai om de oren of schop onder de kont moet toch kunnen, lijkt mij.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig ook al niet meer...
Wel goed voor de ontwikkeling van je kind.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig met je kind de discussie aan, en met goede argumenten komen
Trust me, het kan ook doorslaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wel goed voor de ontwikkeling van je kind.
Leert het iig een beetje bekvechten.
Bedankt spuit 800. We waren weer een uur verder.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gad Ver Damme.
John Travolta kon er nog net nmee wegkomen.. maar alleen omdat het in een film was
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:16 schreef Godtje het volgende:
Bedankt spuit 800. We waren weer een uur verder.
Doe je dat bij hetero ook? AL lang klaar met de seks maar dan spuit je hem toch nog even vol in zijn gezicht terwijl hij al naar het songfestival ligt te kijken?
Ik werk somsquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doe je dat bij hetero ook? AL lang klaar met de seks maar dan spuit je hem toch nog even vol in zijn gezicht terwijl hij al naar het songfestival ligt te kijken?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:27 schreef Crutch het volgende:
Ik heb ook ESF gekeken, omdat Lena Meyer-Landrut
Zo is het beterquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is best erg, eng, vies, walgelijk, gestoord, etc etc
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik noem het duidelijker.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij drukt je altijd net iets pittiger uit he.
Nee niks, praat het nog niet goed!quote:
Ja, ze mogen hem niet photoshoppen of iemand anders gebruiken op je paspoort.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
Oh en zoals verwacht is de pasfoto voor mijn paspoort walgelijk geworden.
Dat zou wel fijn geweest zijn ja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, ze mogen hem niet photoshoppen of iemand anders gebruiken op je paspoort.
Je zit nu gewoon je mislukte pasfoto op mij af te reageren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, praat het nog niet goed!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je zit nu gewoon je mislukte pasfoto op mij af te reageren.
Lekker belangrijk, het is maar voor je paspoortquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
Oh en zoals verwacht is de pasfoto voor mijn paspoort walgelijk geworden.
Ja dat is wel zo, maar toch. Die stomme regels.. En mijn mond hangt scheeft.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, het is maar voor je paspoort
Zeurquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar toch. Die stomme regels.. En mijn mond hangt scheeft.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar toch. Die stomme regels.. En mijn mond hangt scheeft.
Ja, dat heb je alleen maar jaren bij jequote:Op woensdag 27 juli 2011 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, het is maar voor je paspoort
Ja, maar lekker belangrijk hoe die foto eruit ziet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat heb je alleen maar jaren bij je
Hier maximaal een week geloof ik.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:52 schreef Crutch het volgende:
Ik moet mijn paspoort nog verlengen. Hoe lang duurt zoiets tegenwoordig?
quote:
OKé, dan zal ik ook eens een nieuwe pasfoto laten maken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier maximaal een week geloof ik.
Ze slaan ze niet op he, staan alleen in je paspoort, dat scheelt nog.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
OKé, dan zal ik ook eens een nieuwe pasfoto laten maken.
Ik wil heulemaal niet dat ze mijn vingerafdruk krijgen.
Ja, daar geloof ik dus niks van, maar goed.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze slaan ze niet op he, staan alleen in je paspoort, dat scheelt nog.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, daar geloof ik dus niks van, maar goed.
quote:
Is vis een optie?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:05 schreef Techno het volgende:
Honderdmiljoenste post geplaatst op het FOK!forum!
ja, dus, daar IS ONZ voorquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:15 schreef Crutch het volgende:
Nou leuk, krijgen we de komende paar weken weer van die semi-grappige Photoshop-plaatjes en opmerkingen totdat het iedereen de strot uitkomt enzulks.
Zoals het hoort!quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:15 schreef Crutch het volgende:
Nou leuk, krijgen we de komende paar weken weer van die semi-grappige Photoshop-plaatjes en opmerkingen totdat het iedereen de strot uitkomt enzulks.
Dan had Danny hem toch ff snel omgenummerdquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:27 schreef Q. het volgende:
Het is maar goed dat het geen post was in één of ander dubieus topic in KPD ofzo.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:27 schreef Q. het volgende:
Het is maar goed dat het geen post was in één of ander dubieus topic in KPD ofzo.
Die naaktfoto van jou was 99.999.999 dus tja...quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:27 schreef Q. het volgende:
Toch jammer, had ik het nog zo goed getimed....quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Die naaktfoto van jou was 99.999.999 dus tja...
Vrouwelijke user: waar zou mijn [vul in context passend lichaamsdeel in] naar moeten ruiken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:27 schreef Q. het volgende:
Je mag wel kut zeggen hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vrouwelijke user: waar zou mijn [vul in context passend lichaamsdeel in] naar moeten ruiken?
Alleen als hij na zijn geboorte nog een keer een kut heeft aangeraakt welke niet van een familielid was.quote:
Hou ik het voor de verandering een keer vrouw-vriendelijk, is het weer niet goedquote:
Want kut is vrouw onvriendelijk?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hou ik het voor de verandering een keer vrouw-vriendelijk, is het weer niet goed
Er zijn er die dat vinden jaquote:
Je bent kutquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Alleen als je iemand kut noemt, lijkt me
Ze hééft kut, dat is niet hetzelfdequote:
Mij hoef je het niet uit te leggen hoor. Ik weet hoe hetw erkt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze hééft kut, dat is niet hetzelfde
Het is rustig. Ik kan het ook niet helemaal alleen op gang houden.quote:
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:13 schreef Godtje het volgende:
Het is rustig. Ik kan het ook niet helemaal alleen op gang houden.
Ik had weinig om mee te werken.
Oh... my... god...quote:
Nee, besefte me dat ik dus niet de enige ben en dat is mooi.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je hebt nog wat lelijke spullen nodig?
Je wilt ook zo'n lelijk tasje van Louis Vuitton?quote:
\quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze hééft kut, dat is niet hetzelfde
Make it stopquote:
nee, ik wil een lelijke auto.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Je wilt ook zo'n lelijk tasje van Louis Vuitton?
bijvoorbeeld.quote:
toch niet zo'n nieuwe toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:29 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
bijvoorbeeld.
Of een aston martin lagonda
Da's een oudje al. En inderdaad niet de meest fraaie Aston.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:35 schreef Godtje het volgende:
Ik reed van de week naast een Aston Martin Cygnet
[ afbeelding ]
Je zoekt het iig in de zelfde categorie, dat is goed!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:29 schreef lichtekooi het volgende:
bijvoorbeeld.
Of een aston martin lagonda
hebbie die suv nog nie gezien?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's een oudje al. En inderdaad niet de meest fraaie Aston.
[ afbeelding ]
Dan toch liever deze.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:35 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik alles ga posten wat ik liever heb zijn we volgende week nog niet klaar.quote:
wat zeg je dat netjes!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's een oudje al. En inderdaad niet de meest fraaie Aston.
[ afbeelding ]
Oké, dat scheelt dan weer. Maar dan nog, ik vind dat boodschappenkarretje niet echt Aston waardig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
Als ik alles ga posten wat ik liever heb zijn we volgende week nog niet klaar.
Het voordeel is wel dat je hem alelen mag kopen als je een Aston Martin hebt. Dat zou dus inhouden dat ik ergens iets goeds heb gedaan.
Een Aigo met 12.500 pond aan rommel erin?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:35 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
wij betalen hier met euro's.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een Aigo met 12.500 pond aan rommel erin?
Hij is gelookf ik 35.000 euro iop basis van de Toyota iQquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een Aigo met 12.500 pond aan rommel erin?
Vorige week nog een CD gekocht hier, met pondenquote:
Heul niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik bedoel maar... dat is toch een lelijk hok?
die nieuwe zou je zo verwarren met een hyundai oidquote:
HOAX, betalen voor muziekquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vorige week nog een CD gekocht hier, met ponden.
OK, het was een britse band, maar dan nog.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:51 schreef dawg het volgende:
jullie stappen ook nooit af van die aston martin's he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |