waar is 'hier'?quote:Op zondag 31 juli 2011 13:17 schreef kwiwi het volgende:
Goed. Behalve dat ik ongezouten boter zoek om cakejes te kunnen bakken en dat is hier (bijna) niet te vinden
houwniequote:
Cyprus. En de boter is behoorlijk gezouten, daar valt een 'snufje' bij in het nietquote:Op zondag 31 juli 2011 13:20 schreef Muck het volgende:
[..]
waar is 'hier'?
Gezouten boter kan weinig kwaad hoor, door cakebeslag gaat meestal een snufje zout, maar dat kun je nu dus weglaten
Lekkertjes! Mag niet klagen!quote:Op zondag 31 juli 2011 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
houwnie
aan het herstellen van een operatie, maar ik mag niet klagen
En met jou dan?
quote:
Waar ben je op vakantie? Hier wordt het trouwens ook lekker weerquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben deze hitte zat man man man.
Ergens in het M-O. Bleghhh, ik haaat deze hitte gewoon. En we mogen ook niks doen hier. Blegh. Ik wil regen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waar ben je op vakantie? Hier wordt het trouwens ook lekker weer
Ah, das wel erg heet ja! Mag je ook niet zwemmen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ergens in het M-O. Bleghhh, ik haaat deze hitte gewoon. En we mogen ook niks doen hier. Blegh. Ik wil regen.
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ah, das wel erg heet ja! Mag je ook niet zwemmen?
Klote zegquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee.Iesj haram.
Maar goed. Kuthitte, ik word er chagrijnig van.
Ik ookquote:
waddup?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:23 schreef Toekito het volgende:
teleurgesteld in de gemeente Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |