Klinkt alsof je wat naars hebt mee gemaaktquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:23 schreef Plums het volgende:
[..]
Hm ja, toch wel. Sinds een aantal jaar is het wel een stuk erger.
Ik weet precies waardoor het komt, maar niet wat ik eraan kan doen.
Zat je erbij in de auto? Of watquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:34 schreef kwiwi het volgende:
Ontzettend geirriteerd. Mensen die met drank op gaan rijden
Nee, ik ga er uit principe niet (meer) naast zitten. Maar het irriteeert me wel dat zo iemand alsnog gaat rijden.quote:
Je moet ook niet zolang een relatie hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:18 schreef the_cosmic_gate het volgende:
ik voel me KUT / eenzaam en leegBen nu na een relatie van 9,5 jaar iets meer dan 3 maanden singel en vind het helemaal KUT
waar is 'hier'?quote:Op zondag 31 juli 2011 13:17 schreef kwiwi het volgende:
Goed. Behalve dat ik ongezouten boter zoek om cakejes te kunnen bakken en dat is hier (bijna) niet te vinden
houwniequote:
Cyprus. En de boter is behoorlijk gezouten, daar valt een 'snufje' bij in het nietquote:Op zondag 31 juli 2011 13:20 schreef Muck het volgende:
[..]
waar is 'hier'?
Gezouten boter kan weinig kwaad hoor, door cakebeslag gaat meestal een snufje zout, maar dat kun je nu dus weglaten
Lekkertjes! Mag niet klagen!quote:Op zondag 31 juli 2011 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
houwnie
aan het herstellen van een operatie, maar ik mag niet klagen
En met jou dan?
quote:
Waar ben je op vakantie? Hier wordt het trouwens ook lekker weerquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben deze hitte zat man man man.
Ergens in het M-O. Bleghhh, ik haaat deze hitte gewoon. En we mogen ook niks doen hier. Blegh. Ik wil regen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waar ben je op vakantie? Hier wordt het trouwens ook lekker weer
Ah, das wel erg heet ja! Mag je ook niet zwemmen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ergens in het M-O. Bleghhh, ik haaat deze hitte gewoon. En we mogen ook niks doen hier. Blegh. Ik wil regen.
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ah, das wel erg heet ja! Mag je ook niet zwemmen?
Klote zegquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee.Iesj haram.
Maar goed. Kuthitte, ik word er chagrijnig van.
Ik ookquote:
waddup?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:23 schreef Toekito het volgende:
teleurgesteld in de gemeente Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |