Niet goor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeGoor spul. Ik heb de eckte eckte shit in de vriezer liggen
Goorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet goor.Lekker makkelijk.
![]()
En moet die TT nou?
Is er geen mac filter ingesteld?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, kut is dat ubee ding!
Zowel bij mn moeder als bij mn nicht kan mijn laptop ineens niet meer op het draadloos internet... Ja, alles doet het verder wel (mobiel, andere laptops) en hij ziet het netwerk, accepteert het wachtwoord en zegt "verbonden" maar surfen kan niet
quote:
Van wie?quote:
Geen flauw ideequote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe als mij, neem lampjes op zonne-energie.
Wat? Doe dan mij is hier zeker niet correct.quote:
Stoor je me daarvoor?quote:
Ga maar verder met die intieme lesbo sex hoorquote:
Doe dan mij is ook heul iets andersquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat? Doe dan mij is hier zeker niet correct.
Ik doe niet aan lesbo seksquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga maar verder met die intieme lesbo sex hoor
Doe jij het ook?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe dan mij is ook heul iets anders
Het is "doe net als ik"
+1.quote:
doe niet net alsof het niet erg isquote:
Jij doet uberhaupt niet aan sex.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1.
Ga maar weer filmpjes van MM maken Q voor je entertainment.
Ik doe helemaal niks!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
doe niet net alsof het niet erg is
Wel aan getrouwde mannen sex, toch?quote:
Sjiiit! Ik dacht dat ik alle ceiling cats in huis gevonden had.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks!Niet die lampjes, niet jou en zeker niet Q!
Dat zeggikquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Naughty naughtyquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dan doe ik zelfs aan second-date-seks
IK ben niet degene die aan first-date-seks doet hierquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:22 schreef Cat22 het volgende:
Sjiiit! Ik dacht dat ik alle ceiling cats in huis gevonden had.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK ben niet degene die aan first-date-seks doet hier
Dat heb je al heel lang geleden verteldquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:33 schreef Qwea het volgende:
[..]ooh ja, crap. Dat had ik verteld
Ik moet minder biertjes tikken.
Ooh ja?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb je al heel lang geleden verteld
Ja, toen ging het over seks op de eerste date, en toen riep je datquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja?![]()
Crap, ik moet echt minder bier drinken
Ik quote hem even.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja?![]()
Crap, ik moet echt minder bier drinken
Ik nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:38 schreef Rewimo het volgende:
Dat doe je toch niet, seks op je eerste date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik ook maar met één iemand. Nooit meer vanaf gekomen
En daar kwam 9mnd later toch jullie knappe zoon uit voort?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:46 schreef Rewimo het volgende:
Zijn dit nog niet genoeg onthullingen dan?
Nee joh.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
En daar kwam 9mnd later toch jullie knappe zoon uit voort?
Ja hčquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh ja dat is echt een wereld van verschil
Tombo!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik zou willen dat ik die mazzel had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik was er hoe dan ook blij mee, want ik was al bezig met een BAM-trajectquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik zou willen dat ik die mazzel had
Hahahahaha, als het te lang duurt wacht ik daar niet op hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Tombo jouw tijd komt nog wel. Maar het lijkt mij wel verstandig eerst een "relatie" te hebben voor je zwanger wordt.
Nou, zo snel zwanger worden van een man met wie het duidelijk goed genoeg klikt om over je principes heen te stappen (want dat zou zo zijn in mijn geval) dat lijkt me best mooiquote:
Ja hier hetzelfde gevalquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef Rewimo het volgende:
Dat zeker.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahaha, als het te lang duurt wacht ik daar niet op hoor
[..]
Nou, zo snel zwanger worden van een man met wie het duidelijk goed genoeg klikt om over je principes heen te stappen (want dat zou zo zijn in mijn geval) dat lijkt me best mooi
Oh nee!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zeker.![]()
![]()
Maar het kwam even over alsof je graag een one night stand zou hebben om zwanger te raken.
Met Nacho is het goed, hij hoort alleen niets meer. Dus misschien kan ik hem niet meer loslaten..hij gaat er steeds vandoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Die lijken wel op elkaar multi hoe is het met nacho nu?
Nog niet bekend; aan 1 kant is het wel dysplasie, maar de andere heup is volledig geluxeerd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef ferrari_rood het volgende:
hoelang moet ze die spreidbroek dragen?
Boh! Arme frummel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog niet bekend; aan 1 kant is het wel dysplasie, maar de andere heup is volledig geluxeerd.
Dus over 6 weken gaan ze weer een foto maken of een spreidbroek uberhaupt wel voldoende is voor de geluxeerde heup![]()
Maar als het wel goed gaat, minimaal een half jaar 23 uur per dag om.
Ja, daar zit je dan...met je hippe X-urban nog wat stoelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boh! Arme frummel.![]()
En Tante Ing met haar niet-passende kinderstoel.
That's the spirit!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, daar zit je dan...met je hippe X-urban nog wat stoel![]()
Mocht ze er morgen niet in gewurmd kunnen worden, gaat ie gewoon weer op MP en krijgt ze eentje waar ze wel in past
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog nooit van een x-urban stoel gehoord
In dat blad kun je heel wat pilsjes kwijt.quote:
Whehehe, anders past m'n zwager er mss wel inquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In dat blad kun je heel wat pilsjes kwijt.
Mijn neefje kan er pas een maandje in ofzo hoor, dus het kan nog wel even durenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Die kun je inklappen he?
Ik heb een tripp trapp maar ik zie ean voorlopig niet gaan zitten
Jup, en kantelen en in hoogte verstelbaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Die kun je inklappen he?
Ik heb een tripp trapp maar ik zie ean voorlopig niet gaan zitten
Ze zal anders idd met Frummel de winkel in moeten en kijken waar ze wel in past.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:20 schreef Rewimo het volgende:
Wij hadden zo'n simpel Ikeageval. Werkte ook prima. Maar ook daar past Frummel denk ik niet in.
Internet leert dat een Chicco Polly goed pastquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze zal anders idd met Frummel de winkel in moeten en kijken waar ze wel in past.![]()
Zusje had zelf vroegah een door paps aangepaste kinderstoel, daar staken haar pootjes aan de zijkant door
Heeft paps die niet meer?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze zal anders idd met Frummel de winkel in moeten en kijken waar ze wel in past.![]()
Zusje had zelf vroegah een door paps aangepaste kinderstoel, daar staken haar pootjes aan de zijkant door
Die namen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Internet leert dat een Chicco Polly goed past
We gaan het zien morgenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
Ach, als het blad er af kan dan past frummel er ws wel in hoorEn voorlopig kan ze nog wel in de wipper misschien?
Frummel in de Chico Pollyquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Internet leert dat een Chicco Polly goed past
Ik heb de lampen hier ook maar uitgedaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef ElisaB het volgende:
Ik leef nog en heel West Brabant is verlicht
Superquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:30 schreef DanseMacabre het volgende:
De metacam lijkt wat te doen bij Jip.
Hij loopt weer een beetje rond en z'n achterpoten lijken wat rechter te kunnen maar misschien denk ik dat alleen maar.
Hij krimpt in ieder geval niet meer in elkaar als ik 'm wil kroelen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:30 schreef DanseMacabre het volgende:
De metacam lijkt wat te doen bij Jip.
Hij loopt weer een beetje rond en z'n achterpoten lijken wat rechter te kunnen maar misschien denk ik dat alleen maar.
Hij krimpt in ieder geval niet meer in elkaar als ik 'm wil kroelen.
Mijn moeder had een Maxi Slapi logeerbedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Frummel in de Chico Polly![]()
Mijn hemel, hoe verzinnen ze die namen toch
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef ElisaB het volgende:
Ik leef nog en heel West Brabant is verlicht
Mn zusje deed een uitgeklapte paraplu zonder steel erin, werkte primaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn ouders hebben helemaal niets meer bewaard van toen wij klein waren. Dat vind ik wel jammer
Ik heb de hoop hier opgegeven Rossi heeft echt de box ontdekt ik heb er maar een oud gordijn ingelegd
Ik dacht even dat je het over de stoel van frummel had.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn zusje deed een uitgeklapte paraplu zonder steel erin, werkte prima
Ik moest ook ff nadenkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over de stoel van frummel had.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over de stoel van frummel had.![]()
Ik quote FR toch?quote:
Maar dan kan het toch nog verwarrend zijn.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn oude kater rent rondjes door het huis.![]()
Achter Oscar aan en andersom.
Het grappige is dat ie toen ik hem voor het eerst zag een goeierd speelde, toen en creep en nu een sneuerdquote:
Ik vind dat juist wel mooi bij een man, zo'n brede kaaklijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die kaak zo breed.. ik vind dat niet mooi. En die ogen zijn te licht.
Go Jipquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn oude kater rent rondjes door het huis.![]()
Achter Oscar aan en andersom.
Ik ook niet, maar zn acteerwerk intrigeerde me welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou er m'n nek niet voor verrekken iig
Acteerwerk....uh uhquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zn acteerwerk intrigeerde me wel
Ja echt!quote:
Ik kijk dus echt noooooooooooooooooit naar kontenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Als ie maar een lekkere bipsebaps heeft.
Naar m'n eigen kont in de spiegel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kijk dus echt noooooooooooooooooit naar konten
Zelfs daar niet naarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Naar m'n eigen kont in de spiegel.
En dan zeg ik tegen mezelf dat ik toch echt minder chocolaatjes moet eten.
Nouja ik wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zelfs daar niet naar
Ik zou serieus mn eigen kont niet herkennen in een line-up denk ik
We waren in Qduyn (park) vanmiddag. Meneer heeft zelfs gezwommenquote:
Heb je heur voor heur kop gehesen toenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Nouja ik wel.
Toen ik 30 kilo was afgevallen zei m'n tante tegen mij DAT DIE DIKKE KONT EN VADSIGE BENEN TOCH NIET WEG GINGEN.
Echt mooi, hij ziet er jong uitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
We waren in Qduyn (park) vanmiddag. Meneer heeft zelfs gezwommenHeb deze maar ff uit het honden en foto topic geplukt
Wat een schatje!quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Het eerste wat ik zocht Oognip, gelukkig ietsje beter dus.
MoggeHet regent voor de verandering
Goed nieuws over Jip las ik, hoera!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er zit een herder in mn gang, een echte.
Heb ik net gevonden.
Straks ff de chip laten checken.
Welke man wil er nu niet op Cameron Diaz rijden?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Zal zo ff foto uploaden. Hij is wel lief, hij wilde alleen op Diaz rijden.
Idd rare mensenquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die mensen gingen zo gewoon werken, naja als ze hem niet willen ophalen dan moet die maar ff naar het asiel. Ik kan hem hier niet houden.
Zou het toch maar even in de gaten houden, want dat hoort niet hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 07:58 schreef Troel het volgende:
Ik heb een zere teen. Ik heb hem niet gestoten, maar ik kan er niet op lopen en het doet echt gruwelijk zeer. Alsof er een zenuw dwars zit ofzo. Of ik heb echt heel rare dingen gedaan in mijn slaap
WTFquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die mensen gingen zo gewoon werken, naja als ze hem niet willen ophalen dan moet die maar ff naar het asiel. Ik kan hem hier niet houden.
Ow, dat is ook lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:12 schreef indaha het volgende:
Wij hebben sinds gisteravond geen warm wateren de monteur hoopt dat hij vandaag kan komen
Je moet doorzettenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:14 schreef Greys het volgende:
Ik stond vannacht op het punt om Beetle mee naar boven te nemen.
MOET.
DOORZETTEN.
Die dikke?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:19 schreef Qwea het volgende:
Het is HEERLIJK weer hier
3x raden wie rond 13u mag zwemmen
En Balou is ook al afgevallenquote:
Mijn moeder heeft het me gisterenavond beloofd. En ik ga haar er namens ons allemaal aan houdenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:24 schreef Barbaaf het volgende:
En na vandaag schijnt het serieus fijn weer te worden
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg net een of andere map onder mijn neus om eens even te bekijken, denk ik: wat is er toch met mijn bril, het lijkt wel of ik niet goed zie. Leg de map terug, bekijk mijn bril: is er een glas uit
Gelukkig lag het hier vlakbij op de grond (ik was net het halve gebouw doorgeweest).
In de pauze maar even naar een brillenwinkel dus. Schroefje is foetsie.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg net een of andere map onder mijn neus om eens even te bekijken, denk ik: wat is er toch met mijn bril, het lijkt wel of ik niet goed zie. Leg de map terug, bekijk mijn bril: is er een glas uit
Gelukkig lag het hier vlakbij op de grond (ik was net het halve gebouw doorgeweest).
In de pauze maar even naar een brillenwinkel dus. Schroefje is foetsie.
Ik heb nog ruim een maandquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Baaaaf, mss kun je dan toch nog een rondje op de fiets voor je weer aan de slag moet
Wist Cat ook niet nog een paar nonnen waar je wat worst in kon schuiven voor goed weer, of ging dat mis de vorige keerquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het me gisterenavond beloofd. En ik ga haar er namens ons allemaal aan houden
Ow, dat weet Cat ongetwijfledquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:28 schreef Barbaaf het volgende:
Wist Cat ook niet nog een paar nonnen waar je wat worst in kon schuiven voor goed weer, of ging dat mis de vorige keer
Nee, die zaten heel raar te kijken toen ik meldde dat ik een brilleglas mistequote:Op woensdag 27 juli 2011 10:26 schreef ElisaB het volgende:
Zal er leuk uitgezien hebben; Rewimo met een halve bril op
Hebben collega's al vreemd naar je gekeken??
Dat helpt het beste als het heul donker isquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:33 schreef Barbaaf het volgende:
En dan zit ik hier in heidens Zuid Holland, moet 'k zeker weer naakt onder een eik dansen ofzo
Jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:39 schreef Qwea het volgende:
Ik heb gelijk een beter humeur door het weer trouwens. Ben ik de enige?
Owkee, die moeten ook eens naar Hans Andersquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:34 schreef Rewimo het volgende:
Nee, die zaten heel raar te kijken toen ik meldde dat ik een brilleglas miste
Serieusquote:
Ik heb het in elk geval niet; het weer doet in het algemeen weinig met mijn humeurquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:39 schreef Qwea het volgende:
Ik heb gelijk een beter humeur door het weer trouwens. Ben ik de enige?
Er zijn sowieso maar weinig mensen die zo'n kuthumeur kunnen hebben als Qquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ieg nooit zo een klotehumeur als jij door kutweer Qwea![]()
Nee...quote:Heeft dr iemand nog iets van Muis gehoord?![]()
Bloot dansen onder de eiken in de tuin van het klooster; briljant ideequote:Baaf, ik zou toch naar de nonnen gaan als ik jou was
Dan moet 't niet te koud zijn wil ik dat de nonnetjes voor me gaan biddenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:45 schreef ElisaB het volgende:
Bloot dansen onder de eiken in de tuin van het klooster; briljant idee
Op zich hebben ze wel gelijk, ik zou bijna een moord begaan hier voor een goede droge metworstquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:46 schreef indaha het volgende:
Ik heb de worstzusters gevonden het is iid bij Cat in de buurt, ik zal eens kijken of ik zaterdag een droogworst langs kan brengen![]()
http://www.weertdegekste.(...)en-worst-aangeboden/
Let een beetje op het formaat van de worst (ik denk bijvoorbeeld niet dat ze het heel grappig vinden als je 'm vast in plakjes snijdt)quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:46 schreef indaha het volgende:
Ik heb de worstzusters gevonden het is iid bij Cat in de buurt, ik zal eens kijken of ik zaterdag een droogworst langs kan brengen![]()
http://www.weertdegekste.(...)en-worst-aangeboden/
Ownee, anders krijg je dat weerquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:46 schreef Barbaaf het volgende:
Dan moet 't niet te koud zijn wil ik dat de nonnetjes voor me gaan bidden
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er zijn sowieso maar weinig mensen die zo'n kuthumeur kunnen hebben als Q
No shitquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Dat lelijke linker ding is een dochter van die rechter en de broer van Billy
![]()
Ik zeg net nog tegen iemand dat ik Jans echt gruwelijk vind
Weinig nakie in te zien overigensquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Dat lelijke linker ding is een dochter van die rechter en de broer van Billy
![]()
Ik zeg net nog tegen iemand dat ik Jans echt gruwelijk vind
Ow, op zo'n manierquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Billy zn papa is naakt, zn mama is puff, en hij heeft 1 naakte broer en 2 puff broers
Ja, volstrekt helder. Dat ik daar zelf niet op kom. Geeft je te denkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Nakies zijn niet per definitie naakt Elies. Logisch toch?
Puff, fluffier en scruffy in één post. Ik leer een hoop bij vandaagquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:59 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat een puff veel fluffier haar had
Deze is best scruffy, die linker. Me like!
Ja een puff is fluffy, dit is een kruisingquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:59 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat een puff veel fluffier haar had
Deze is best scruffy, die linker. Me like!
Boewhahahahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Ja een puff is fluffy, dit is een kruising![]()
Je wil niet weten wat ie op de bulldog van dr vader gebakken heeft
Sjammerquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:09 schreef oh-oh het volgende:
En fluffy he.
Nee ik heb geen foto, ik ben dr zo over geshockeerd, ik weiger ze op te slaan![]()
Hoe is het mogelijkquote:
Heeft die linker zijn oren nou aan elkaar geknoopt zittenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh deze is mooi, de liggende puff is de mama, die andere twee zijn de twee puff broers van Billy:
[ afbeelding ]
Dan zal het wel vaker voorkomen dat ie ontsnapt en boeit het ze dus weinigquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
De hond is trouwens terug.. kon hem bij de buren brengen en die hebben hem weer in zn kennel gedaan. Blijkbaar zijn die baasjes gewoon een dagje uit naar Amsterdam en hebben verder ook niet gezocht naar die hond.
Owja, natuurlijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Nee die hebben alledrie hangoren daar, en een staartje op den kop vanwege kuif in de ogen
Ik vind ze ook super lelijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Bouviers, dat vind ik echt met glans de lelijkste honden ever.
Zit echt geen voor en achterkant aan en geen model in
Wie is KNP?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Gottegot, ik probeer KNP te bellen voor de zaak
Waar staat dat eigenlijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:37 schreef ElisaB het volgende:
Bijna de 100.000.000-ste post mensen! Huntennnnnnn
Etickets bellen doe ik ook niet meer; ze nemen nooit op. En ik heb dus écht wel beters te doen dan Etickets te bellen die niet opnemenquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik bel nooit meer een klantenservice.
En ook geen etickets.
Ze verbreken altijd de verbinding na 1.5 uur.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Etickets bellen doe ik ook niet meer; ze nemen nooit op. En ik heb dus écht wel beters te doen dan Etickets te bellen die niet opnemen
De vieze, vieze vuile vlegelsquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:03 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze verbreken altijd de verbinding na 1.5 uur.
En er dan wel geld voor vragen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |