Die namen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Internet leert dat een Chicco Polly goed past
We gaan het zien morgenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
Ach, als het blad er af kan dan past frummel er ws wel in hoorEn voorlopig kan ze nog wel in de wipper misschien?
Frummel in de Chico Pollyquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Internet leert dat een Chicco Polly goed past
Ik heb de lampen hier ook maar uitgedaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef ElisaB het volgende:
Ik leef nog en heel West Brabant is verlicht
Superquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:30 schreef DanseMacabre het volgende:
De metacam lijkt wat te doen bij Jip.
Hij loopt weer een beetje rond en z'n achterpoten lijken wat rechter te kunnen maar misschien denk ik dat alleen maar.
Hij krimpt in ieder geval niet meer in elkaar als ik 'm wil kroelen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:30 schreef DanseMacabre het volgende:
De metacam lijkt wat te doen bij Jip.
Hij loopt weer een beetje rond en z'n achterpoten lijken wat rechter te kunnen maar misschien denk ik dat alleen maar.
Hij krimpt in ieder geval niet meer in elkaar als ik 'm wil kroelen.
Mijn moeder had een Maxi Slapi logeerbedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Frummel in de Chico Polly![]()
Mijn hemel, hoe verzinnen ze die namen toch
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef ElisaB het volgende:
Ik leef nog en heel West Brabant is verlicht
Mn zusje deed een uitgeklapte paraplu zonder steel erin, werkte primaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn ouders hebben helemaal niets meer bewaard van toen wij klein waren. Dat vind ik wel jammer
Ik heb de hoop hier opgegeven Rossi heeft echt de box ontdekt ik heb er maar een oud gordijn ingelegd
Ik dacht even dat je het over de stoel van frummel had.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn zusje deed een uitgeklapte paraplu zonder steel erin, werkte prima
Ik moest ook ff nadenkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over de stoel van frummel had.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over de stoel van frummel had.![]()
Ik quote FR toch?quote:
Maar dan kan het toch nog verwarrend zijn.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn oude kater rent rondjes door het huis.![]()
Achter Oscar aan en andersom.
Het grappige is dat ie toen ik hem voor het eerst zag een goeierd speelde, toen en creep en nu een sneuerdquote:
Ik vind dat juist wel mooi bij een man, zo'n brede kaaklijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die kaak zo breed.. ik vind dat niet mooi. En die ogen zijn te licht.
Go Jipquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn oude kater rent rondjes door het huis.![]()
Achter Oscar aan en andersom.
Ik ook niet, maar zn acteerwerk intrigeerde me welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou er m'n nek niet voor verrekken iig
Acteerwerk....uh uhquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zn acteerwerk intrigeerde me wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |