quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik ook maar met één iemand. Nooit meer vanaf gekomen
En daar kwam 9mnd later toch jullie knappe zoon uit voort?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:46 schreef Rewimo het volgende:
Zijn dit nog niet genoeg onthullingen dan?
Nee joh.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
En daar kwam 9mnd later toch jullie knappe zoon uit voort?
Ja hèquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh ja dat is echt een wereld van verschil
Tombo!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik zou willen dat ik die mazzel had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik was er hoe dan ook blij mee, want ik was al bezig met een BAM-trajectquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik zou willen dat ik die mazzel had
Hahahahaha, als het te lang duurt wacht ik daar niet op hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Tombo jouw tijd komt nog wel. Maar het lijkt mij wel verstandig eerst een "relatie" te hebben voor je zwanger wordt.
Nou, zo snel zwanger worden van een man met wie het duidelijk goed genoeg klikt om over je principes heen te stappen (want dat zou zo zijn in mijn geval) dat lijkt me best mooiquote:
Ja hier hetzelfde gevalquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef Rewimo het volgende:
Dat zeker.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahaha, als het te lang duurt wacht ik daar niet op hoor
[..]
Nou, zo snel zwanger worden van een man met wie het duidelijk goed genoeg klikt om over je principes heen te stappen (want dat zou zo zijn in mijn geval) dat lijkt me best mooi
Oh nee!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zeker.![]()
![]()
Maar het kwam even over alsof je graag een one night stand zou hebben om zwanger te raken.
Met Nacho is het goed, hij hoort alleen niets meer. Dus misschien kan ik hem niet meer loslaten..hij gaat er steeds vandoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Die lijken wel op elkaar multi hoe is het met nacho nu?
Nog niet bekend; aan 1 kant is het wel dysplasie, maar de andere heup is volledig geluxeerd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef ferrari_rood het volgende:
hoelang moet ze die spreidbroek dragen?
Boh! Arme frummel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog niet bekend; aan 1 kant is het wel dysplasie, maar de andere heup is volledig geluxeerd.
Dus over 6 weken gaan ze weer een foto maken of een spreidbroek uberhaupt wel voldoende is voor de geluxeerde heup![]()
Maar als het wel goed gaat, minimaal een half jaar 23 uur per dag om.
Ja, daar zit je dan...met je hippe X-urban nog wat stoelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boh! Arme frummel.![]()
En Tante Ing met haar niet-passende kinderstoel.
That's the spirit!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, daar zit je dan...met je hippe X-urban nog wat stoel![]()
Mocht ze er morgen niet in gewurmd kunnen worden, gaat ie gewoon weer op MP en krijgt ze eentje waar ze wel in past
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog nooit van een x-urban stoel gehoord
In dat blad kun je heel wat pilsjes kwijt.quote:
Whehehe, anders past m'n zwager er mss wel inquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In dat blad kun je heel wat pilsjes kwijt.
Mijn neefje kan er pas een maandje in ofzo hoor, dus het kan nog wel even durenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Die kun je inklappen he?
Ik heb een tripp trapp maar ik zie ean voorlopig niet gaan zitten
Jup, en kantelen en in hoogte verstelbaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Die kun je inklappen he?
Ik heb een tripp trapp maar ik zie ean voorlopig niet gaan zitten
Ze zal anders idd met Frummel de winkel in moeten en kijken waar ze wel in past.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:20 schreef Rewimo het volgende:
Wij hadden zo'n simpel Ikeageval. Werkte ook prima. Maar ook daar past Frummel denk ik niet in.
Internet leert dat een Chicco Polly goed pastquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze zal anders idd met Frummel de winkel in moeten en kijken waar ze wel in past.![]()
Zusje had zelf vroegah een door paps aangepaste kinderstoel, daar staken haar pootjes aan de zijkant door
Heeft paps die niet meer?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze zal anders idd met Frummel de winkel in moeten en kijken waar ze wel in past.![]()
Zusje had zelf vroegah een door paps aangepaste kinderstoel, daar staken haar pootjes aan de zijkant door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |