Ow, op zo'n manierquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Billy zn papa is naakt, zn mama is puff, en hij heeft 1 naakte broer en 2 puff broers
Ja, volstrekt helder. Dat ik daar zelf niet op kom. Geeft je te denkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Nakies zijn niet per definitie naakt Elies. Logisch toch?
Puff, fluffier en scruffy in één post. Ik leer een hoop bij vandaagquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:59 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat een puff veel fluffier haar had
Deze is best scruffy, die linker. Me like!
Ja een puff is fluffy, dit is een kruisingquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:59 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat een puff veel fluffier haar had
Deze is best scruffy, die linker. Me like!
Boewhahahahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Ja een puff is fluffy, dit is een kruising![]()
Je wil niet weten wat ie op de bulldog van dr vader gebakken heeft
Sjammerquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:09 schreef oh-oh het volgende:
En fluffy he.
Nee ik heb geen foto, ik ben dr zo over geshockeerd, ik weiger ze op te slaan![]()
Hoe is het mogelijkquote:
Heeft die linker zijn oren nou aan elkaar geknoopt zittenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh deze is mooi, de liggende puff is de mama, die andere twee zijn de twee puff broers van Billy:
[ afbeelding ]
Dan zal het wel vaker voorkomen dat ie ontsnapt en boeit het ze dus weinigquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
De hond is trouwens terug.. kon hem bij de buren brengen en die hebben hem weer in zn kennel gedaan. Blijkbaar zijn die baasjes gewoon een dagje uit naar Amsterdam en hebben verder ook niet gezocht naar die hond.
Owja, natuurlijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Nee die hebben alledrie hangoren daar, en een staartje op den kop vanwege kuif in de ogen
Ik vind ze ook super lelijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Bouviers, dat vind ik echt met glans de lelijkste honden ever.
Zit echt geen voor en achterkant aan en geen model in
Wie is KNP?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Gottegot, ik probeer KNP te bellen voor de zaak
Waar staat dat eigenlijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:37 schreef ElisaB het volgende:
Bijna de 100.000.000-ste post mensen! Huntennnnnnn
Etickets bellen doe ik ook niet meer; ze nemen nooit op. En ik heb dus écht wel beters te doen dan Etickets te bellen die niet opnemenquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik bel nooit meer een klantenservice.
En ook geen etickets.
Ze verbreken altijd de verbinding na 1.5 uur.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Etickets bellen doe ik ook niet meer; ze nemen nooit op. En ik heb dus écht wel beters te doen dan Etickets te bellen die niet opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |