WTFquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die mensen gingen zo gewoon werken, naja als ze hem niet willen ophalen dan moet die maar ff naar het asiel. Ik kan hem hier niet houden.
Ow, dat is ook lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:12 schreef indaha het volgende:
Wij hebben sinds gisteravond geen warm wateren de monteur hoopt dat hij vandaag kan komen
Je moet doorzettenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:14 schreef Greys het volgende:
Ik stond vannacht op het punt om Beetle mee naar boven te nemen.
MOET.
DOORZETTEN.
Die dikke?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:19 schreef Qwea het volgende:
Het is HEERLIJK weer hier
3x raden wie rond 13u mag zwemmen
En Balou is ook al afgevallenquote:
Mijn moeder heeft het me gisterenavond beloofd. En ik ga haar er namens ons allemaal aan houdenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:24 schreef Barbaaf het volgende:
En na vandaag schijnt het serieus fijn weer te worden
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg net een of andere map onder mijn neus om eens even te bekijken, denk ik: wat is er toch met mijn bril, het lijkt wel of ik niet goed zie. Leg de map terug, bekijk mijn bril: is er een glas uit
Gelukkig lag het hier vlakbij op de grond (ik was net het halve gebouw doorgeweest).
In de pauze maar even naar een brillenwinkel dus. Schroefje is foetsie.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg net een of andere map onder mijn neus om eens even te bekijken, denk ik: wat is er toch met mijn bril, het lijkt wel of ik niet goed zie. Leg de map terug, bekijk mijn bril: is er een glas uit
Gelukkig lag het hier vlakbij op de grond (ik was net het halve gebouw doorgeweest).
In de pauze maar even naar een brillenwinkel dus. Schroefje is foetsie.
Ik heb nog ruim een maandquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Baaaaf, mss kun je dan toch nog een rondje op de fiets voor je weer aan de slag moet
Wist Cat ook niet nog een paar nonnen waar je wat worst in kon schuiven voor goed weer, of ging dat mis de vorige keerquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het me gisterenavond beloofd. En ik ga haar er namens ons allemaal aan houden
Ow, dat weet Cat ongetwijfledquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:28 schreef Barbaaf het volgende:
Wist Cat ook niet nog een paar nonnen waar je wat worst in kon schuiven voor goed weer, of ging dat mis de vorige keer
Nee, die zaten heel raar te kijken toen ik meldde dat ik een brilleglas mistequote:Op woensdag 27 juli 2011 10:26 schreef ElisaB het volgende:
Zal er leuk uitgezien hebben; Rewimo met een halve bril op
Hebben collega's al vreemd naar je gekeken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |