Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:19 schreef MouzurX het volgende:
De meeste mensen accepteren homo's toch gewoon?
Heb er ook geen probleem mee, zolang ze maar normaal doen, maar dat geldt voor iedereen.
Wanneer iemand gigantisch overdreven doet is dat irritant, maar dan nog is het niet echt een probleem.
Het zijn net vrouwen bedoel je? De helft is 'vrouwtje' inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Homo's zijn coolAlleen de meesten voelen zich al snel aangevallen als er een commentaar wordt gemaakt, ook als het helemaal niet zo bedoelt is!
Als het maar geen relnichten zijn. Die zijn verskrikkelijk irritant.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Homo's zijn coolAlleen de meesten voelen zich al snel aangevallen als er een commentaar wordt gemaakt, ook als het helemaal niet zo bedoelt is!
Ongeveer net zo irritant als macho-typjes; allebei een chronisch aandachtstekort.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als het maar geen relnichten zijn. Die zijn verskrikkelijk irritant.
heterostellen lopen toch ook te koop met het "Hetero"zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:25 schreef MiSs_LiFe het volgende:
Heb absoluut niets tegen homo's. Het kleffe gedoe in het openbaar bij hetero's/homo's vind ik alleen maar niets.
Vind het alleen jammer dat heel veel homo's er zo mee te koop gaan lopen en ik denk dat dat het ding is wat mensen dwars gaan liggen in plaats van het 'homo' zijn...
Ik denk dat je het moet vergelijken met de macho hetero types. Dat vinden mensen ook irritant.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:25 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
heterostellen lopen toch ook te koop met het "Hetero"zijn?
Dat te koop lopen is ook zo'n standaard antwoord, maar blijkbaar is hand en hand lopen al te koop lopen ermee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:25 schreef MiSs_LiFe het volgende:
Heb absoluut niets tegen homo's. Het kleffe gedoe in het openbaar bij hetero's/homo's vind ik alleen maar niets.
Vind het alleen jammer dat heel veel homo's er zo mee te koop gaan lopen en ik denk dat dat het ding is wat mensen dwars gaan liggen in plaats van het 'homo' zijn...
En onder "normaal doen" wordt verstaan dat ze je niet in een donkere steeg in je reet pakken toch? Want zo hypocriet homofoob is iedereen welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:19 schreef MouzurX het volgende:
De meeste mensen accepteren homo's toch gewoon?
Heb er ook geen probleem mee, zolang ze maar normaal doen, maar dat geldt voor iedereen.
Wanneer iemand gigantisch overdreven doet is dat irritant, maar dan nog is het niet echt een probleem.
Ja, da's wel duidelijk, maar ze zijn vast niet de enige met zule ouderwetse gedachten. Zijn genoeg mensen die de link tussen een homofiel en een pedofiel leggen, daarom haat ik het woord "Homofiel" ook heel erg.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:25 schreef Daniel1976 het volgende:
Frontpage publiek is anders dan forum publiek.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als het maar geen relnichten zijn. Die zijn verskrikkelijk irritant.
Tussen homofiel en pedofielquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:28 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, da's wel duidelijk, maar ze zijn vast niet de enige met zule ouderwetse gedachten. Zijn genoeg mensen die de link tussen een homofiel en een pedofiel leggen, daarom haat ik het woord "Homofiel" ook heel erg.
Das dan dom van je. En het is nog veel dommer van die mensen dat ze die link leggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:28 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, da's wel duidelijk, maar ze zijn vast niet de enige met zule ouderwetse gedachten. Zijn genoeg mensen die de link tussen een homofiel en een pedofiel leggen, daarom haat ik het woord "Homofiel" ook heel erg.
dan komen we dus weer op het onderwep "Alleen homo's moeten zich aanpassen, en hetero's niet!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:28 schreef 12345r het volgende:
Het zit hem vooral in dat ´homo accent´ denk ik.
Als mensen aan een homo denken denken ze meteen aan iemand die zo walgelijk praat en van die ´nichterige (weet het even niet anders te beschrijven, excuses)' bewegingen maakt.
Zolang homo's dit niet doen en zich gewoon normaal gedragen heb ik er totaal geen problemen mee.
Doen ze dit wel (nichterig praten etc), tja, dan moet ik eerlijk zeggen dat ik er ook liever met een grote boog omheen loop![]()
Dus... Zeg tegen al je gay-matiies dan ze hun homo-accent achterwege moeten laten en jullie worden allemaal geaccepteerd![]()
Klaar, opgelost, slotje.
Even advocaat van de duivel spelen: hoe moeten hetero's zich aanpassen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dan komen we dus weer op het onderwep "Alleen homo's moeten zich aanpassen, en hetero's niet!
Sterker nog, vaak zijn de meest leuke mannen homoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Mensen die denken dat homo's allemaal make-up dragen zijn gewoon dom!Sommige homo's zijn heel mannelijk en knap
en sommige lesbo's zijn ook lkkr, dus ik heb er geen problemen mee, maar veel homo's denken dat wij er problemen mee hebben, ook al is het niet zo! Ze maken het zelf er van!
Waarom? Erger je je ook aan een heteroman die met een hele lage stem praat?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:28 schreef 12345r het volgende:
Doen ze dit wel (nichterig praten etc), tja, dan moet ik eerlijk zeggen dat ik er ook liever met een grote boog omheen loop![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:31 schreef Specularium het volgende:
Alsof een naam als RobbieBoy gaat bijdragen aan acceptatie.
Net of die pottenrammers het uit naam van de bijbel doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:29 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Das dan dom van je. En het is nog veel dommer van die mensen dat ze die link leggen.
Joh lekker doen waar je zin in hebt en vooral niet religieus stemmen, dat is nooit goed voor homo's
lees de reactie van davids1976 in het nieuwsbericht over 100 homostellen getrouwd in new york maar eensquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tussen homofiel en pedofielDat heb ik eigenlijk nog niet eerder gehoord..
Of omdat ze zich niet aan je opdringen en onbereikbaar zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom? Erger je je ook aan een heteroman die met een hele lage stem praat?
? Ikke niet snapquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sterker nog, vaak zijn de meest leuke mannen homoKomt wellicht omdat die zich over het algemeen wat beter verzorgen dan de gemiddelde hetero man.
Mwah, ik noem het niet echt aanpassen...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dan komen we dus weer op het onderwep "Alleen homo's moeten zich aanpassen, en hetero's niet!
Je moet haast wel doelen op hete mannen als Albert Verlinden en Mari van de Ven. Vooral de laatste heeft een kop alsof er 13 keer een maaidorser overheen is gereden, maar hij trimt zijn baardje keurig en gebruikt de juiste cremes.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sterker nog, vaak zijn de meest leuke mannen homoKomt wellicht omdat die zich over het algemeen wat beter verzorgen dan de gemiddelde hetero man.
Ik ken er 1 die het wel doet, maar dat maakt hem nou juist zo leuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:33 schreef Strani het volgende:
Eerlijk gezegd ken ik geen homo's die zich nichterig gedragen. Wel homo's die dat niet doen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:33 schreef 12345r het volgende:
[..]
Mwah, ik noem het niet echt aanpassen...
Gewoon normaal doen,
Ik moet lachenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja idd, zag laatst een leuke jongen, ging een praatje maken: sorry, je bent een leuk meid, maar ik val eigenlijk op mannen, maar we kunnen wel vrienden zijn...En met de meeste homo's kun je leuk mee shoppen en romantische films kijken, wat je dus bijna nooit doet met je vriendje
Idd, gaan veel mensen vaak aan voorbij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja idd, zag laatst een leuke jongen, ging een praatje maken: sorry, je bent een leuk meid, maar ik val eigenlijk op mannen, maar we kunnen wel vrienden zijn...En met de meeste homo's kun je leuk mee shoppen en romantische films kijken, wat je dus bijna nooit doet met je vriendje
Dat maakt hem strontirritant!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ken er 1 die het wel doet, maar dat maakt hem nou juist zo leuk.![]()
Dan zoek je de verkeerde vriendjes uit of je bent een hel om mee te shoppen en film te kijken. You pick.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Je begrijpt hopelijk wel dat de mening en opvatting van één iemand niet representatief zijn voor een grote groep mensen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:32 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
lees de reactie van davids1976 in het nieuwsbericht over 100 homostellen getrouwd in new york maar eens
Van dattem.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zoek je de verkeerde vriendjes uit of je bent een hel om mee te shoppen en film te kijken. You pick.
`Strond` is een dorp dat behoort tot de gemeente Klaksvíkar kommuna in het westen van het eiland Borðoy op de Faeröer. Strond ligt ten noorden van de stad Klaksvík. Het dorpje is vooral bekend voor zijn elektriciteitscentrale.quote:
Mwoa, daar kunnen leuke dingen tegenover staan voor de man in kwestie hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:37 schreef Simon.Kistemaker het volgende:
Een hetero man die psychisch in orde is, zal sowieso niet gaan shoppen met een vrouw.
In de lokale kroeg kun je goede eierpannenkoeken krijgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
`Strond` is een dorp dat behoort tot de gemeente Klaksvíkar kommuna in het westen van het eiland Borðoy op de Faeröer. Strond ligt ten noorden van de stad Klaksvík. Het dorpje is vooral bekend voor zijn elektriciteitscentrale.
Jij pijpt nog ouderwets in pashokjes?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mwoa, daar kunnen leuke dingen tegenover staan voor de man in kwestie hoor
Maar goed, we dwalen af.
Lekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:38 schreef Simon.Kistemaker het volgende:
[..]
In de lokale kroeg kun je goede eierpannenkoeken krijgen.
Ik heb het eerste en tweede deel samen met een maat van me gekeken; allebei hetero en ook geen mooiboys. Your point?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Btw: mijn stiefbroer is ook homo, en ik heb samen met hem de hele twilight film serie gekeken
Je vergeet een woordje in deze zin.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:40 schreef twi het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een homo die zich niet gedraagt zoals de extreme stereotypen, door het overgrote deel van de bevolking gewoon geaccepteerd wordt.
Dat wordt hij. (geaccepteerd dan hè, nog nooit iemand gezien die dat niet werd)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:40 schreef twi het volgende:
Net zoals bij elke groep in de maatschappij worden homo's afgerekend op een kleine minderheid waar de meeste mensen zich dood aan ergeren. We leggen nu eenmaal heel snel een link richting het extreme. Supporters zijn meestal brullende hooligans, tienermeisjes zijn meestal breezersletjes en homo's staan allemaal in roze string op een bootje in de grachten.
Ik kan me niet voorstellen dat een homo die zich niet gedraagt zoals de extreme stereotypen, door het overgrote deel van de bevolking gewoon geaccepteerd wordt.
geloof me, er zijn OOK homomannen die niet willen shoppen met een vrouw, ik ben er een, en haat shoppen sowieso. Alleen als ik zin heb om blu rays te kopen, ben ik langer dan een uur in de stadquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:37 schreef Simon.Kistemaker het volgende:
Een hetero man die psychisch in orde is, zal sowieso niet gaan shoppen met een vrouw.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:43 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
geloof me, er zijn OOK homomannen die niet willen shoppen met een vrouw
Wat? Kopen homo's blurays? (grapjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:43 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
geloof me, er zijn OOK homomannen die niet willen shoppen met een vrouw, ik ben er een, en haat shoppen sowieso. Alleen als ik zin heb om blu rays te kopen, ben ik langer dan een uur in de stad
Ja goh, net als dat er ook heteromannen zijn die het héérlijk vinden om urenlang te shoppen. Your point?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:43 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
geloof me, er zijn OOK homomannen die niet willen shoppen met een vrouw, ik ben er een, en haat shoppen sowieso. Alleen als ik zin heb om blu rays te kopen, ben ik langer dan een uur in de stad
Dat we teveel generaliseren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:46 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja goh, net als dat er ook heteromannen zijn die het héérlijk vinden om urenlang te shoppen. Your point?
Wat had je dan verwacht? Dat gebeurt in IEDER topic dat gaat over homo's, Marokkanen, PVV-ers, emo's, nerds etc.quote:
Op Paul vooral, Gerard bijvoorbeeld loopt er niet zo mee te koop.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:49 schreef Simon.Kistemaker het volgende:
Als homo zou ik allereerst mijn woede richten op mensen als Geer & Goor, Paul de Leeuw etc.
Dat is zo, maar toch ff aanpakken. Als is het maar door zijn gedrag in 'Geer & Goor'.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op Paul vooral, Gerard bijvoorbeeld loopt er niet zo mee te koop.
Ja waarom? Als je die ziet als "slecht voorbeeld van/voor homo's" dan betrek je de dingen toch echt teveel op jezelf.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:49 schreef Simon.Kistemaker het volgende:
Als homo zou ik allereerst mijn woede richten op mensen als Geer & Goor, Paul de Leeuw etc.
Omdat ze op een negatieve manier bijdragen aan de beeldvorming. Blijkbaar zitten veel homoseksuelen ermee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja waarom? Als je die ziet als "slecht voorbeeld van/voor homo's" dan betrek je de dingen toch echt teveel op jezelf.
? Leg eens uitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je generaliseert zelf ook door te vragen: "Homo's, waarom worden ze niet geaccepteerd?".
Ja en la paay en petty brard zijn nogal slecht voor de beeldvorming over hetero's, maar daar stoor ik me ook niet aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:54 schreef Simon.Kistemaker het volgende:
[..]
Omdat ze op een negatieve manier bijdragen aan de beeldvorming. Blijkbaar zitten veel homoseksuelen ermee.
"Homo's, waarom worden ze niet geaccepteerd?"quote:
Het wordt vooral pas relevant als een groep afwijkt van de norm. Dan gaan mensen sneller in clichébeelden denken. Geen enkel mens gaat anders denken over heteroseksuelen, nadat ze Brard op tv hebben zien brallen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja en la paay en petty brard zijn nogal slecht voor de beeldvorming over hetero's, maar daar stoor ik me ook niet aan.
Ik interpreteer het zelf meer als, sommige homo's worden niet geaccepteerd, waarom is dat? Maargoed dat is mijn fout zeker?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Homo's, waarom worden ze niet geaccepteerd?"
Hij doet alsof:
1. alle homo's niet geaccepteerd worden.
2. niemand ze accepteert.
En gaat vervolgens zeggen dat men niet zo moet generaliseren?
Slechte vergelijking.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja en la paay en petty brard zijn nogal slecht voor de beeldvorming over hetero's, maar daar stoor ik me ook niet aan.
Nee ik doel dus op een nichterige manier praten enz.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En onder "normaal doen" wordt verstaan dat ze je niet in een donkere steeg in je reet pakken toch? Want zo hypocriet homofoob is iedereen wel
En als antwoord op de vraag: omdat ze anders zijn.
Dat is de enige reden. Alles wat anders is dan de norm is per definitie eng.
Ach weet je, zolang ze niet uit kunnen gaan hand in hand zonder door een paar hersenlozen in elkaar gebeukt te worden mogen ze van mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Slechte vergelijking.
Patty gaat niet op een dag speciaal voor haar in dr onderbroek op een boot staan om de hele dag op haar maatschappelijke acceptatie te hameren en daarmee ook op tv te komen.
En ja inb4, 'die komt anders ook wel op tv'.
.
Ik ook. Maar als TS dan ineens begint over dat men teveel generaliseert, en schijnbaar is dat tevens het hele punt van zijn verhaal, dan kun je natuurlijk niet met zo'n TT aan komen zetten..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik interpreteer het zelf meer als, sommige homo's worden niet geaccepteerd, waarom is dat? Maargoed dat is mijn fout zeker?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:19 schreef MouzurX het volgende:
De meeste mensen accepteren tolereren homo's toch gewoon?
Okay, je hebt dus niets tegen homo's, alleen tegen de uitwassen van de homo's?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee ik doel dus op een nichterige manier praten enz.
Een hetero is geen homo, waarom ben jij geen hetero? waarom ben jij geen homo? ... juist je hebt er een mening over... Verder kan je alleen maar open minded zijn en ze respecteren, tenzij iemand vervelend gaat doen door extreem gedrag of iets anders frustrerend... dan hoef je ze niet meer te respecteren naar mijn mening.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:10 schreef themito het volgende:
na alle reacties op dit forum meerdere malen uitgebreid te hebben gelezen, vraag ik me toch iets af....
mensen zullen altijd een mening blijven hebben over een ander, hetero of homo...
men heeft over mij ook al jarenlang een mening.... ik luister er naar en blijf m'n eigen ding doen...
door te reageren op anderen zorg je er zelf voor dat je jezelf in een bepaald hokje plaatst / laat plaatsen....
da's iig mijn ervaring/mening... of heb ik het fout???
Zeg, TS. Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel spelen: hoe moeten hetero's zich aanpassen dan?
Volgens mij snap jij mijn referentie niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:18 schreef themito het volgende:
hier nog even mijn reactie op Nembrionic
je begrijpt me verkeerd.... ik was helemaal nix uit!
wat ik juist bedoel met mijn reactie is dat je je als persoon "an sich" niet moet laten uitwassen.... (hetero of homo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |