Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:19 schreef MouzurX het volgende:
De meeste mensen accepteren homo's toch gewoon?
Heb er ook geen probleem mee, zolang ze maar normaal doen, maar dat geldt voor iedereen.
Wanneer iemand gigantisch overdreven doet is dat irritant, maar dan nog is het niet echt een probleem.
Het zijn net vrouwen bedoel je? De helft is 'vrouwtje' inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Homo's zijn coolAlleen de meesten voelen zich al snel aangevallen als er een commentaar wordt gemaakt, ook als het helemaal niet zo bedoelt is!
Als het maar geen relnichten zijn. Die zijn verskrikkelijk irritant.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Homo's zijn coolAlleen de meesten voelen zich al snel aangevallen als er een commentaar wordt gemaakt, ook als het helemaal niet zo bedoelt is!
Ongeveer net zo irritant als macho-typjes; allebei een chronisch aandachtstekort.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als het maar geen relnichten zijn. Die zijn verskrikkelijk irritant.
heterostellen lopen toch ook te koop met het "Hetero"zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:25 schreef MiSs_LiFe het volgende:
Heb absoluut niets tegen homo's. Het kleffe gedoe in het openbaar bij hetero's/homo's vind ik alleen maar niets.
Vind het alleen jammer dat heel veel homo's er zo mee te koop gaan lopen en ik denk dat dat het ding is wat mensen dwars gaan liggen in plaats van het 'homo' zijn...
Ik denk dat je het moet vergelijken met de macho hetero types. Dat vinden mensen ook irritant.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:25 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
heterostellen lopen toch ook te koop met het "Hetero"zijn?
Dat te koop lopen is ook zo'n standaard antwoord, maar blijkbaar is hand en hand lopen al te koop lopen ermee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:25 schreef MiSs_LiFe het volgende:
Heb absoluut niets tegen homo's. Het kleffe gedoe in het openbaar bij hetero's/homo's vind ik alleen maar niets.
Vind het alleen jammer dat heel veel homo's er zo mee te koop gaan lopen en ik denk dat dat het ding is wat mensen dwars gaan liggen in plaats van het 'homo' zijn...
En onder "normaal doen" wordt verstaan dat ze je niet in een donkere steeg in je reet pakken toch? Want zo hypocriet homofoob is iedereen welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:19 schreef MouzurX het volgende:
De meeste mensen accepteren homo's toch gewoon?
Heb er ook geen probleem mee, zolang ze maar normaal doen, maar dat geldt voor iedereen.
Wanneer iemand gigantisch overdreven doet is dat irritant, maar dan nog is het niet echt een probleem.
Ja, da's wel duidelijk, maar ze zijn vast niet de enige met zule ouderwetse gedachten. Zijn genoeg mensen die de link tussen een homofiel en een pedofiel leggen, daarom haat ik het woord "Homofiel" ook heel erg.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:25 schreef Daniel1976 het volgende:
Frontpage publiek is anders dan forum publiek.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als het maar geen relnichten zijn. Die zijn verskrikkelijk irritant.
Tussen homofiel en pedofielquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:28 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, da's wel duidelijk, maar ze zijn vast niet de enige met zule ouderwetse gedachten. Zijn genoeg mensen die de link tussen een homofiel en een pedofiel leggen, daarom haat ik het woord "Homofiel" ook heel erg.
Das dan dom van je. En het is nog veel dommer van die mensen dat ze die link leggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:28 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, da's wel duidelijk, maar ze zijn vast niet de enige met zule ouderwetse gedachten. Zijn genoeg mensen die de link tussen een homofiel en een pedofiel leggen, daarom haat ik het woord "Homofiel" ook heel erg.
dan komen we dus weer op het onderwep "Alleen homo's moeten zich aanpassen, en hetero's niet!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:28 schreef 12345r het volgende:
Het zit hem vooral in dat ´homo accent´ denk ik.
Als mensen aan een homo denken denken ze meteen aan iemand die zo walgelijk praat en van die ´nichterige (weet het even niet anders te beschrijven, excuses)' bewegingen maakt.
Zolang homo's dit niet doen en zich gewoon normaal gedragen heb ik er totaal geen problemen mee.
Doen ze dit wel (nichterig praten etc), tja, dan moet ik eerlijk zeggen dat ik er ook liever met een grote boog omheen loop![]()
Dus... Zeg tegen al je gay-matiies dan ze hun homo-accent achterwege moeten laten en jullie worden allemaal geaccepteerd![]()
Klaar, opgelost, slotje.
Even advocaat van de duivel spelen: hoe moeten hetero's zich aanpassen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dan komen we dus weer op het onderwep "Alleen homo's moeten zich aanpassen, en hetero's niet!
Sterker nog, vaak zijn de meest leuke mannen homoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Mensen die denken dat homo's allemaal make-up dragen zijn gewoon dom!Sommige homo's zijn heel mannelijk en knap
en sommige lesbo's zijn ook lkkr, dus ik heb er geen problemen mee, maar veel homo's denken dat wij er problemen mee hebben, ook al is het niet zo! Ze maken het zelf er van!
Waarom? Erger je je ook aan een heteroman die met een hele lage stem praat?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:28 schreef 12345r het volgende:
Doen ze dit wel (nichterig praten etc), tja, dan moet ik eerlijk zeggen dat ik er ook liever met een grote boog omheen loop![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:31 schreef Specularium het volgende:
Alsof een naam als RobbieBoy gaat bijdragen aan acceptatie.
Net of die pottenrammers het uit naam van de bijbel doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:29 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Das dan dom van je. En het is nog veel dommer van die mensen dat ze die link leggen.
Joh lekker doen waar je zin in hebt en vooral niet religieus stemmen, dat is nooit goed voor homo's
lees de reactie van davids1976 in het nieuwsbericht over 100 homostellen getrouwd in new york maar eensquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tussen homofiel en pedofielDat heb ik eigenlijk nog niet eerder gehoord..
Of omdat ze zich niet aan je opdringen en onbereikbaar zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom? Erger je je ook aan een heteroman die met een hele lage stem praat?
? Ikke niet snapquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sterker nog, vaak zijn de meest leuke mannen homoKomt wellicht omdat die zich over het algemeen wat beter verzorgen dan de gemiddelde hetero man.
Mwah, ik noem het niet echt aanpassen...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dan komen we dus weer op het onderwep "Alleen homo's moeten zich aanpassen, en hetero's niet!
Je moet haast wel doelen op hete mannen als Albert Verlinden en Mari van de Ven. Vooral de laatste heeft een kop alsof er 13 keer een maaidorser overheen is gereden, maar hij trimt zijn baardje keurig en gebruikt de juiste cremes.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sterker nog, vaak zijn de meest leuke mannen homoKomt wellicht omdat die zich over het algemeen wat beter verzorgen dan de gemiddelde hetero man.
Ik ken er 1 die het wel doet, maar dat maakt hem nou juist zo leuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:33 schreef Strani het volgende:
Eerlijk gezegd ken ik geen homo's die zich nichterig gedragen. Wel homo's die dat niet doen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:33 schreef 12345r het volgende:
[..]
Mwah, ik noem het niet echt aanpassen...
Gewoon normaal doen,
Ik moet lachenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja idd, zag laatst een leuke jongen, ging een praatje maken: sorry, je bent een leuk meid, maar ik val eigenlijk op mannen, maar we kunnen wel vrienden zijn...En met de meeste homo's kun je leuk mee shoppen en romantische films kijken, wat je dus bijna nooit doet met je vriendje
Idd, gaan veel mensen vaak aan voorbij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja idd, zag laatst een leuke jongen, ging een praatje maken: sorry, je bent een leuk meid, maar ik val eigenlijk op mannen, maar we kunnen wel vrienden zijn...En met de meeste homo's kun je leuk mee shoppen en romantische films kijken, wat je dus bijna nooit doet met je vriendje
Dat maakt hem strontirritant!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ken er 1 die het wel doet, maar dat maakt hem nou juist zo leuk.![]()
Dan zoek je de verkeerde vriendjes uit of je bent een hel om mee te shoppen en film te kijken. You pick.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |