Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:19 schreef MouzurX het volgende:
De meeste mensen accepteren homo's toch gewoon?
Heb er ook geen probleem mee, zolang ze maar normaal doen, maar dat geldt voor iedereen.
Wanneer iemand gigantisch overdreven doet is dat irritant, maar dan nog is het niet echt een probleem.
Het zijn net vrouwen bedoel je? De helft is 'vrouwtje' inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Homo's zijn coolAlleen de meesten voelen zich al snel aangevallen als er een commentaar wordt gemaakt, ook als het helemaal niet zo bedoelt is!
Als het maar geen relnichten zijn. Die zijn verskrikkelijk irritant.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Homo's zijn coolAlleen de meesten voelen zich al snel aangevallen als er een commentaar wordt gemaakt, ook als het helemaal niet zo bedoelt is!
Ongeveer net zo irritant als macho-typjes; allebei een chronisch aandachtstekort.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als het maar geen relnichten zijn. Die zijn verskrikkelijk irritant.
heterostellen lopen toch ook te koop met het "Hetero"zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:25 schreef MiSs_LiFe het volgende:
Heb absoluut niets tegen homo's. Het kleffe gedoe in het openbaar bij hetero's/homo's vind ik alleen maar niets.
Vind het alleen jammer dat heel veel homo's er zo mee te koop gaan lopen en ik denk dat dat het ding is wat mensen dwars gaan liggen in plaats van het 'homo' zijn...
Ik denk dat je het moet vergelijken met de macho hetero types. Dat vinden mensen ook irritant.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:25 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
heterostellen lopen toch ook te koop met het "Hetero"zijn?
Dat te koop lopen is ook zo'n standaard antwoord, maar blijkbaar is hand en hand lopen al te koop lopen ermee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:25 schreef MiSs_LiFe het volgende:
Heb absoluut niets tegen homo's. Het kleffe gedoe in het openbaar bij hetero's/homo's vind ik alleen maar niets.
Vind het alleen jammer dat heel veel homo's er zo mee te koop gaan lopen en ik denk dat dat het ding is wat mensen dwars gaan liggen in plaats van het 'homo' zijn...
En onder "normaal doen" wordt verstaan dat ze je niet in een donkere steeg in je reet pakken toch? Want zo hypocriet homofoob is iedereen welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:19 schreef MouzurX het volgende:
De meeste mensen accepteren homo's toch gewoon?
Heb er ook geen probleem mee, zolang ze maar normaal doen, maar dat geldt voor iedereen.
Wanneer iemand gigantisch overdreven doet is dat irritant, maar dan nog is het niet echt een probleem.
Ja, da's wel duidelijk, maar ze zijn vast niet de enige met zule ouderwetse gedachten. Zijn genoeg mensen die de link tussen een homofiel en een pedofiel leggen, daarom haat ik het woord "Homofiel" ook heel erg.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:25 schreef Daniel1976 het volgende:
Frontpage publiek is anders dan forum publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |