Lekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:38 schreef Simon.Kistemaker het volgende:
[..]
In de lokale kroeg kun je goede eierpannenkoeken krijgen.
Ik heb het eerste en tweede deel samen met een maat van me gekeken; allebei hetero en ook geen mooiboys. Your point?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Btw: mijn stiefbroer is ook homo, en ik heb samen met hem de hele twilight film serie gekeken
Je vergeet een woordje in deze zin.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:40 schreef twi het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een homo die zich niet gedraagt zoals de extreme stereotypen, door het overgrote deel van de bevolking gewoon geaccepteerd wordt.
Dat wordt hij. (geaccepteerd dan hè, nog nooit iemand gezien die dat niet werd)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:40 schreef twi het volgende:
Net zoals bij elke groep in de maatschappij worden homo's afgerekend op een kleine minderheid waar de meeste mensen zich dood aan ergeren. We leggen nu eenmaal heel snel een link richting het extreme. Supporters zijn meestal brullende hooligans, tienermeisjes zijn meestal breezersletjes en homo's staan allemaal in roze string op een bootje in de grachten.
Ik kan me niet voorstellen dat een homo die zich niet gedraagt zoals de extreme stereotypen, door het overgrote deel van de bevolking gewoon geaccepteerd wordt.
geloof me, er zijn OOK homomannen die niet willen shoppen met een vrouw, ik ben er een, en haat shoppen sowieso. Alleen als ik zin heb om blu rays te kopen, ben ik langer dan een uur in de stadquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:37 schreef Simon.Kistemaker het volgende:
Een hetero man die psychisch in orde is, zal sowieso niet gaan shoppen met een vrouw.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:43 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
geloof me, er zijn OOK homomannen die niet willen shoppen met een vrouw
Wat? Kopen homo's blurays? (grapjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:43 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
geloof me, er zijn OOK homomannen die niet willen shoppen met een vrouw, ik ben er een, en haat shoppen sowieso. Alleen als ik zin heb om blu rays te kopen, ben ik langer dan een uur in de stad
Ja goh, net als dat er ook heteromannen zijn die het héérlijk vinden om urenlang te shoppen. Your point?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:43 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
geloof me, er zijn OOK homomannen die niet willen shoppen met een vrouw, ik ben er een, en haat shoppen sowieso. Alleen als ik zin heb om blu rays te kopen, ben ik langer dan een uur in de stad
Dat we teveel generaliseren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:46 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja goh, net als dat er ook heteromannen zijn die het héérlijk vinden om urenlang te shoppen. Your point?
Wat had je dan verwacht? Dat gebeurt in IEDER topic dat gaat over homo's, Marokkanen, PVV-ers, emo's, nerds etc.quote:
Op Paul vooral, Gerard bijvoorbeeld loopt er niet zo mee te koop.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:49 schreef Simon.Kistemaker het volgende:
Als homo zou ik allereerst mijn woede richten op mensen als Geer & Goor, Paul de Leeuw etc.
Dat is zo, maar toch ff aanpakken. Als is het maar door zijn gedrag in 'Geer & Goor'.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op Paul vooral, Gerard bijvoorbeeld loopt er niet zo mee te koop.
Ja waarom? Als je die ziet als "slecht voorbeeld van/voor homo's" dan betrek je de dingen toch echt teveel op jezelf.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:49 schreef Simon.Kistemaker het volgende:
Als homo zou ik allereerst mijn woede richten op mensen als Geer & Goor, Paul de Leeuw etc.
Omdat ze op een negatieve manier bijdragen aan de beeldvorming. Blijkbaar zitten veel homoseksuelen ermee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja waarom? Als je die ziet als "slecht voorbeeld van/voor homo's" dan betrek je de dingen toch echt teveel op jezelf.
? Leg eens uitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je generaliseert zelf ook door te vragen: "Homo's, waarom worden ze niet geaccepteerd?".
Ja en la paay en petty brard zijn nogal slecht voor de beeldvorming over hetero's, maar daar stoor ik me ook niet aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:54 schreef Simon.Kistemaker het volgende:
[..]
Omdat ze op een negatieve manier bijdragen aan de beeldvorming. Blijkbaar zitten veel homoseksuelen ermee.
"Homo's, waarom worden ze niet geaccepteerd?"quote:
Het wordt vooral pas relevant als een groep afwijkt van de norm. Dan gaan mensen sneller in clichébeelden denken. Geen enkel mens gaat anders denken over heteroseksuelen, nadat ze Brard op tv hebben zien brallen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja en la paay en petty brard zijn nogal slecht voor de beeldvorming over hetero's, maar daar stoor ik me ook niet aan.
Ik interpreteer het zelf meer als, sommige homo's worden niet geaccepteerd, waarom is dat? Maargoed dat is mijn fout zeker?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Homo's, waarom worden ze niet geaccepteerd?"
Hij doet alsof:
1. alle homo's niet geaccepteerd worden.
2. niemand ze accepteert.
En gaat vervolgens zeggen dat men niet zo moet generaliseren?
Slechte vergelijking.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja en la paay en petty brard zijn nogal slecht voor de beeldvorming over hetero's, maar daar stoor ik me ook niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |