Niet echt, misschien dat het komt doordat ik wat ouder word, maar twee volwassen mannen die puberaal acteren met woordgrapjes waar een doorsnee stand up comedian zich voor zou doodschamen, vind ik nogal treurig.quote:
Stand up comedians zijn dan meestal ook om te huilen, kan me niet herinneren dat ik er ooit om heb moeten lachen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Niet echt, misschien dat het komt doordat ik wat ouder word, maar twee volwassen mannen die puberaal acteren met woordgrapjes waar een doorsnee stand up comedian zich voor zou doodschamen, vind ik nogal treurig.
Ach ja, smaken verschillen he
Dat geeft voor mij dan gelijk het niveau van die twee aanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Stand up comedians zijn dan meestal ook om te huilen, kan me niet herinneren dat ik er ooit om heb moeten lachen.
Verstand op 0 en kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:19 schreef chufi het volgende:
Ik vind dat continue gehinnik van die 2 zo afstotelijk dat ik er geen 5 seconden naar kan kijken, want om de 4 steigeren ze weer ..
Ik krijg er zelf juist een lachbui van, vooral van Rámon...quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:19 schreef chufi het volgende:
Ik vind dat continue gehinnik van die 2 zo afstotelijk dat ik er geen 5 seconden naar kan kijken, want om de 4 steigeren ze weer ..
Het hotel inderdaad ja.....dacht iets te lezen over horeca op de site.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Volgens teletekst - Aflevering 5 - Het Hotel
Je weet dat horeca voor hotel, restaurant en café staat?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het hotel inderdaad ja.....dacht iets te lezen over horeca op de site.
Sjitttt weer vergeten...quote:Op zondag 31 juli 2011 21:11 schreef alors het volgende:
Ik ga vanavond overslaan, met pijn in mijn hart, maar Zomergasten is te interessant.
quote:
waarom snap ik dit weer niet?quote:
Natuurlijk niet, amateur. Zij op de hoek van het bed, hij op z'n knieën.quote:
Sorry prof.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, amateur. Zij op de hoek van het bed, hij op z'n knieën.
()
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:28 schreef Thealexfiles het volgende:
Exacte kopie van Gordon en Joling over de vloer? Inclusief matige pre-puberale grappen. Het is me wat.
klopt, geniaalquote:Op zondag 31 juli 2011 21:28 schreef Thealexfiles het volgende:
Exacte kopie van Gordon en Joling over de vloer? Inclusief matige pre-puberale grappen. Het is me wat.
Ja idd, de vuile slet! Bah!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:30 schreef Cee het volgende:
Ik gok dat ze expres voor de camera voor een in deze omgeving zo groot mogelijke décolleté heeft gekozen.
Ze gaat een beetje dood volgens mij. Dit heeft ze nog nooit meegemaaktquote:
oh ok tnksquote:Op zondag 31 juli 2011 21:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Of die een doggybag nodig heeft voor de saus. Was over op het bord.
Je zag hem ook twijfelen, zal ik het wel of niet doenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:37 schreef Rumille het volgende:
Die Hitler-imitatie voor de 2e keer, ik ging echt stuk
Haha inderdaad. Ik dacht dat durft die niet te doen. Maar jawel hoor.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:37 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Je zag hem ook twijfelen, zal ik het wel of niet doen
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:39 schreef Platina het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Ik dacht dat durft die niet te doen. Maar jawel hoor.
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:37 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Je zag hem ook twijfelen, zal ik het wel of niet doen
Tostibandquote:Op zondag 31 juli 2011 21:42 schreef Type-R het volgende:
deleted scenes 5
http://sites.bnn.nl/page/(...)25660365aaa4e4a4fcb4
Ik ook nietquote:Op zondag 31 juli 2011 21:47 schreef Apotheose het volgende:
ik kwam niet meer bij na dat stukje van hitler ...![]()
!!!!!
Herkenbaar,quote:Op zondag 31 juli 2011 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil 'm terugkijken maar hij staat nog niet op de site. Domme. Mijn pa ging problem child 2 kijken
http://sites.bnn.nl/page/(...)57ec8eee89a8b2c12d75quote:Op zondag 31 juli 2011 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil 'm terugkijken maar hij staat nog niet op de site. Domme. Mijn pa ging problem child 2 kijken
ik kijk dit progr eigenlijk nooit dus voor mij was t nieuwquote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze afl was een beetje flauw bril smurf en hitler weten we nu wel.
Sterker nog ze is de eigenaar.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Mwoah niet zo heul grappig.
Maar wel een mooie vrouw die blonde.
"jenny (?) , hou jij ze een beetje in de gaten?"quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar het blijft hilarisch
Bah te veel make-up en een maatje te veelquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:03 schreef W00fer het volgende:
[..]
Sterker nog ze is de eigenaar.
[ afbeelding ]
Ik denk dat er wel een aantal Fok!kers een truukje op kunnen.
Goed geknipt inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:31 schreef Captainp00face het volgende:
Hahahaha, geweldige aflevering, die Hitler imitatie bracht zo'n tenenkrommende stilte met zich mee!
Als je 12 bent misschienquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Man Bijt Hond blijft het bestequote:Op maandag 1 augustus 2011 09:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Of je kijkt gewoon niet meer, en laat de mensen met humor wel kijkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 04:48 schreef waxmask het volgende:
Stop er maar mee mannen, het truukje kennen we nu wel.
Ze waren ook heel opzichtig steeds naar haar tieten aan het kijken..dat zie je bij die onderste ook met Ramonquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:18 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Konden die pumps nog lager?
[ afbeelding ]
"Voorgerecht was heeeeerlijk"
Wat een wijf.
Zou jij niet doen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze waren ook heel opzichtig steeds naar haar tieten aan het kijken..dat zie je bij die onderste ook met Ramon
Hooguit iets subtielerquote:
Zo'n Tv-programma heeft normaal 7/8 afleveringen dus nog 2/3 uitzendingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef Jabberwocky het volgende:
Die Hitler grap was juist grappig omdat het ook in aflevering 1 zat, maar verder begint het me inderdaad ook wel wat te vervelen. Ik kijk nog met plezier, maar hard lachen zoals in het begin is er niet echt meer bij. De formule is toch iets te simpel om lang te blijven boeien dan.![]()
Hoeveel afleveringen komen er nog?
Goh, het concept is simpel, dat wist iedereen toch al vanaf aflevering 1? Jullie hebben gewoon te hoge verwachtingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef Jabberwocky het volgende:
Die Hitler grap was juist grappig omdat het ook in aflevering 1 zat, maar verder begint het me inderdaad ook wel wat te vervelen. Ik kijk nog met plezier, maar hard lachen zoals in het begin is er niet echt meer bij. De formule is toch iets te simpel om lang te blijven boeien dan.![]()
Hoeveel afleveringen komen er nog?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:49 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon niet meer, en laat de mensen met humor wel kijken
hahahahahahquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]denk dat vooral mensen zonder humor kijken.
"465"
"365?"
"nee 465"
"oooh, 464!"
Hi-la-risch!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]denk dat vooral mensen zonder humor kijken.
"465"
"365?"
"nee 465"
"oooh, 464!"
Wat een held is ditquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:19 schreef isildur1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie o wie kent deze eindbaas?![]()
JOAH KBEN ME HOEKTANDE KWIJT DUS KENNIE ZO GOED LACHENquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:19 schreef isildur1 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha eindbaas die moet in de volgende OPquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:19 schreef isildur1 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |